Datasmurf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Irriterende. Skulle kverke Gutripper, men fuglen er bugga og evader. Dette er andre gang i løpet av få dager, mens gruppa jeg skulle kverke henne med, hadde kverka henne tidligere på kvelden, mens hver gang jeg prøver, er hu visst bugga. Så jeg ticketa en GM om det og fikk svar at hu evade-bugga 9/10 ganger og at jeg fikk prøve igjen senere =/ Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hvprdan tror dere den vil kjøre WoW? har hatt problemer med lav FPS. Hva kan jeg gjøre for å bedre det? er det håp for pcen? har prøvd å sette ned video settings btw Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hvprdan tror dere den vil kjøre WoW? har hatt problemer med lav FPS. Hva kan jeg gjøre for å bedre det? er det håp for pcen? har prøvd å sette ned video settings btw 512ram for lite. få deg 1024, koster ikke mye. CPU'en er som så. GPU også. burde klare 20-30fps tror jeg Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 hvprdan tror dere den vil kjøre WoW? har hatt problemer med lav FPS. Hva kan jeg gjøre for å bedre det? er det håp for pcen? har prøvd å sette ned video settings btw 512ram for lite. få deg 1024, koster ikke mye. CPU'en er som så. GPU også. burde klare 20-30fps tror jeg Det er ikke for lite, men du må nok kjøre med laveste grafikk. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12...mp;WT.svl=Bilde vil den passe? og vil det gjøre at den kjører wow lettere? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er det dedikert minne på gfxkortet? Hvis systemet må ta av internminnet for å støtte gfxkortet, så tror jeg det hvertfall vil bli problematisk å kjøre Burning Crusade. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dere vet vel at Illegal Danish: Escape from Orgrimmar 2 er ute? http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=57079 Bra laget, bra musikk men litt for kort og dårlig slutt. :--< Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er det dedikert minne på gfxkortet? Hvis systemet må ta av internminnet for å støtte gfxkortet, så tror jeg det hvertfall vil bli problematisk å kjøre Burning Crusade. åssen finner jeg ut om den tar av internminnet a? Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hvor finne jeg den fine Reputation kalkulatoren som har blitt linka en del ganger her på forumet? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 http://www.wowreputationcalculator.com/ Første treff på google? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ah, lovely. 3 ukers juleferie, så glemmer tanken hvordan man tar Illidan. Nå må vi tilbake på søndag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ser nå på illegal danish escape from orgimar 2. Og jeg forstår ikke mye av storyen noe som irriterer kraftig Jeg finner heller ikke den første av den serien. Kunne noe linket meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du må suge å google hvis du ikke finner Illegal Danish: Super snacks. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Irriterende.Skulle kverke Gutripper, men fuglen er bugga og evader. Dette er andre gang i løpet av få dager, mens gruppa jeg skulle kverke henne med, hadde kverka henne tidligere på kvelden, mens hver gang jeg prøver, er hu visst bugga. Så jeg ticketa en GM om det og fikk svar at hu evade-bugga 9/10 ganger og at jeg fikk prøve igjen senere =/ Jeg hadde nøyaktig samme feilen, sendte en ticket til GM, fikk svar kjapt og han resatte Gutripper. Gutripper spawna på et nytt sted og jeg kunne drepe han. Gjorde det solo med min Druid(lvl68). Tok alle elitene i denne questchainen solo utenom Tusker. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det dedikert minne på gfxkortet? Hvis systemet må ta av internminnet for å støtte gfxkortet, så tror jeg det hvertfall vil bli problematisk å kjøre Burning Crusade. åssen finner jeg ut om den tar av internminnet a? ? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Rolla elemental for to dager siden, begynner å få gearet opp litt Gleder meg til helga da skal jeg pvp'e http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Hellbreak Lenke til kommentar
Visi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei, dinga nettop 60 med druiden min, er feral atm, har skinning og LW (sjekk signaturen for mer info om han) Spørsmålet mitt er om jeg skal velge aldor eller scryer? Lenke til kommentar
Visi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 takker, etter å sett på den sida og hørt med noen kompiser, så tror jeg ender opp med scryers... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Da har jeg igjen kommet til punktet hvor jeg skal starte en ny alt. Sist jeg valgte en ny alt, havnet jeg på warlock, som jeg var så fornøyd med at det ble min nye main. Nå skal jeg ha en alt, ikke en ny main. Noe som funker bra med en shaman er greit. Prøver priest as we speak, men det er ikke noe særlig. Prot pala? Er det noe særlig? Jeg puller 5 stykker, shaman healer meg og tar ned en og en? Endret 4. januar 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå