Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Irriterende.

Skulle kverke Gutripper, men fuglen er bugga og evader.

Dette er andre gang i løpet av få dager, mens gruppa jeg skulle kverke henne med, hadde kverka henne tidligere på kvelden, mens hver gang jeg prøver, er hu visst bugga.

Så jeg ticketa en GM om det og fikk svar at hu evade-bugga 9/10 ganger og at jeg fikk prøve igjen senere =/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
137868.jpeg

 

hvprdan tror dere den vil kjøre WoW? har hatt problemer med lav FPS. Hva kan jeg gjøre for å bedre det? er det håp for pcen?

 

har prøvd å sette ned video settings btw

512ram for lite. få deg 1024, koster ikke mye.

CPU'en er som så. GPU også.

 

burde klare 20-30fps tror jeg

 

Det er ikke for lite, men du må nok kjøre med laveste grafikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Ser nå på illegal danish escape from orgimar 2. Og jeg forstår ikke mye av storyen noe som irriterer kraftig :p

 

Jeg finner heller ikke den første av den serien. Kunne noe linket meg?

Lenke til kommentar
Irriterende.

Skulle kverke Gutripper, men fuglen er bugga og evader.

Dette er andre gang i løpet av få dager, mens gruppa jeg skulle kverke henne med, hadde kverka henne tidligere på kvelden, mens hver gang jeg prøver, er hu visst bugga.

Så jeg ticketa en GM om det og fikk svar at hu evade-bugga 9/10 ganger og at jeg fikk prøve igjen senere =/

 

Jeg hadde nøyaktig samme feilen, sendte en ticket til GM, fikk svar kjapt og han resatte Gutripper. Gutripper spawna på et nytt sted og jeg kunne drepe han. Gjorde det solo med min Druid(lvl68).

Tok alle elitene i denne questchainen solo utenom Tusker.

Lenke til kommentar

Da har jeg igjen kommet til punktet hvor jeg skal starte en ny alt. Sist jeg valgte en ny alt, havnet jeg på warlock, som jeg var så fornøyd med at det ble min nye main. Nå skal jeg ha en alt, ikke en ny main. Noe som funker bra med en shaman er greit. Prøver priest as we speak, men det er ikke noe særlig. Prot pala? Er det noe særlig? Jeg puller 5 stykker, shaman healer meg og tar ned en og en?

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...