Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Har en level 46 Undead warlock der som ikke har blitt spilt på årevis. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 DamageMeter ? Haha trodde den het noe anna jeg men, takk ihvertfall Var jo en ny litt bedre en som kom. Som jeg ikke husker navnet på SWStats Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 MrRexor, har en 28 BE SPriest på Stormscale som jeg kunne overført i grunn. Men vil det være noen muligheter for litt boost, eller noen å levele sammen med? For føler at det tar en evighet å komme seg opp til 40 med den. Vi skal nok gi deg noen boosts i ny og ne, bare du ikke maser Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Høres toppers ut. Forventer ikke at folk skal stå på pinner for å få meg til 70 akkurat. Bare fryktelig frustrert med priesten akkurat nå. Virker som om den vanskelige perioden for en priest er tiden før 40. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Høres toppers ut. Forventer ikke at folk skal stå på pinner for å få meg til 70 akkurat. Bare fryktelig frustrert med priesten akkurat nå. Virker som om den vanskelige perioden for en priest er tiden før 40. På den levelen fortjener du imo et eller flere SM boosts, siden det er store gear upgrades som holder lenge, jeg skal gladelig gjøre det selv. Endret 3. januar 2008 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fantastisk! Evig takknemlig hvis jeg kommer meg forbi den verste kneika der. Approval Pending på min transfer nå, så satser på å være i gang om kort tid så lenge ikke Blizzard er opp til knærne i arbeid. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Whisper Datsyl ingame for invite da Lenke til kommentar
imastard Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Whisper Datsyl ingame for invite da Har ein rogue på lvl 29 som kan hjelpe han og være med i SM og Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) mange som spiller på frostwhisper her? Frostwhisper for life Vært der siden serveren starta opp 12. april 2005. Dog, ekstremt casual, har ikke klart å surra meg til å få gjort BM for å få ferdig Kara-attunementen min engang. Men ja, har vel en main og 8 alts på Frostwhisper under stadig levling og pengetjening. SosJojURor - ekstremt casual carebear som gav opp PvP etter å ha blitt exalted med AV back in the days og heller foretrekker å danse avkledd på takene i Orgrimmar edit: Alliance. Endret 3. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Canute Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Bare jeg som ikke har fått arena poeng denne uken? Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Nissen fant ut at du sto på feil liste under Jula, du skulle vært på slemme gutter lista og ikke snille gutter. Så han gjorde det opp nå Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fikk ikke noe poeng jeg heller, men jeg spillte ikke noe forige uke =P Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sylvanas PvP Horde, der henger nolifer PSV og resten av gjengen:p PSV er slacker. Det er lov å være annerledes. Lenke til kommentar
storken Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 mange som spiller på frostwhisper her? Frostwhisper for life Vært der siden serveren starta opp 12. april 2005. Dog, ekstremt casual, har ikke klart å surra meg til å få gjort BM for å få ferdig Kara-attunementen min engang. Men ja, har vel en main og 8 alts på Frostwhisper under stadig levling og pengetjening. SosJojURor - ekstremt casual carebear som gav opp PvP etter å ha blitt exalted med AV back in the days og heller foretrekker å danse avkledd på takene i Orgrimmar edit: Alliance. Starter alliance der pretty soon tror jeg, ser ut til at accounten min er banna så. Battlechest (box eller whatev) må vel innkjøpes. Nightelf female druid? (hadde tauren druid fra før) Kommer bare til å brukes til PvP, og noen 5 mans på sia da men Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Sylvanas PvP Horde, der henger nolifer PSV og resten av gjengen:p PSV er slacker. Det er lov å være annerledes. Lurer på hva jeg blir kalt da... Skal forresten spille i helgen, bortsett fra den tiden av helgen som blir tilbrakt hos en venn med whisky i den ene hånda og en cocktail av paracet og ibux i den andre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dere vet vel at Illegal Danish: Escape from Orgrimmar 2 er ute? http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=57079 Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hørte noen guildies snakket om den. Personlig aldri hatt tid til å se mye WoW filmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hørte noen guildies snakket om den. Personlig aldri hatt tid til å se mye WoW filmer. Ikke sett så mye jeg heller, men Illegal Danish-serien og Tales of the past bør sees. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Wow, skype og sene kvelder kan være oppskriften på mye morro... På Drømsk er det ingenting som heter sene kvelder. Kun tidlige morgener. - Gammelt Sylvanasord. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Wow, skype og sene kvelder kan være oppskriften på mye morro... På Drømsk er det ingenting som heter sene kvelder. Kun tidlige morgener. - Gammelt Sylvanasord. Du er vis! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå