Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høres toppers ut. Forventer ikke at folk skal stå på pinner for å få meg til 70 akkurat. ;) Bare fryktelig frustrert med priesten akkurat nå. Virker som om den vanskelige perioden for en priest er tiden før 40.

På den levelen fortjener du imo et eller flere SM boosts, siden det er store gear upgrades som holder lenge, jeg skal gladelig gjøre det selv.

Endret av Heart Break Kid
Lenke til kommentar
mange som spiller på frostwhisper her?

Frostwhisper for life :p

Vært der siden serveren starta opp 12. april 2005.

 

Dog, ekstremt casual, har ikke klart å surra meg til å få gjort BM for å få ferdig Kara-attunementen min engang.

 

 

Men ja, har vel en main og 8 alts på Frostwhisper under stadig levling og pengetjening.

 

 

 

SosJojURor - ekstremt casual carebear som gav opp PvP etter å ha blitt exalted med AV back in the days og heller foretrekker å danse avkledd på takene i Orgrimmar

 

 

 

edit: Alliance.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
mange som spiller på frostwhisper her?

Frostwhisper for life :p

Vært der siden serveren starta opp 12. april 2005.

 

Dog, ekstremt casual, har ikke klart å surra meg til å få gjort BM for å få ferdig Kara-attunementen min engang.

 

Men ja, har vel en main og 8 alts på Frostwhisper under stadig levling og pengetjening.

 

SosJojURor - ekstremt casual carebear som gav opp PvP etter å ha blitt exalted med AV back in the days og heller foretrekker å danse avkledd på takene i Orgrimmar

 

edit: Alliance.

 

Starter alliance der pretty soon tror jeg, ser ut til at accounten min er banna så. Battlechest (box eller whatev) må vel innkjøpes.

 

Nightelf female druid? (hadde tauren druid fra før) Kommer bare til å brukes til PvP, og noen 5 mans på sia da men :p

Lenke til kommentar
Sylvanas PvP :)

Horde, der henger nolifer PSV og resten av gjengen:p

PSV er slacker.

 

Det er lov å være annerledes.

Lurer på hva jeg blir kalt da...

 

Skal forresten spille i helgen, bortsett fra den tiden av helgen som blir tilbrakt hos en venn med whisky i den ene hånda og en cocktail av paracet og ibux i den andre...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Hørte noen guildies snakket om den. Personlig aldri hatt tid til å se mye WoW filmer.

Ikke sett så mye jeg heller, men Illegal Danish-serien og Tales of the past bør sees.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...