Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I dag merka jeg at serveren min Moonglade bumpet ned til medium population og føler at det faktisk er litt lite folk omkring. Eeek, hva skal jeg gjøre :\ Får ikke alltid tak i folk til hellfire citadel og litt sånn for å levele videre fra 62. Har nesten bare groupquests og sånn igjen i zangarmarsh også.

Like greit å surre meg over til annen server, eller vente på bedre tider? Er forferdelig kjedelig å soloe hele tiden. I løpet av tiden på chars på level 62, 30, 28 og et par andre så har jeg vært i gruppe kanskje 5 timer til sammen.

Gått temmelig lei av å spille wow som singelplayer.

 

Moonglade har egentlig aldri vært noen stjerneserver når det kommer til instance runs.

Men ja det er blitt enda dårligere den siste tiden. Problemet er ikke population, den har vært medium veldig lenge.

Det er nok mere relatert til at spillere tilbringer masse tid på sine mains i battlegrounds. Season 1 gladiator sette har nok vært en gullerot for flere. :)

Lenke til kommentar

Jeg vet i hvertfall èn ting; jeg er nødt til å ha noen folk å spille med snart, ellers går jeg amok. :p Orker snart ikke å levele mer alene. :) Det er rett og slett ikke noe moro lenger.

 

Husker når jeg først kom til 60 og surret meg inn til Hellfire. Gikk jo fra 60 til nesten 62 på litt over en dag, og det føltes skikkelig bra ut. Rett og slett fordi jeg hadde 2 hyggelige grupper jeg kjørte quests og instances med.

Sannsynligvis den beste tiden for meg i WoW hittil.

 

Største problemet mitt nå også er jo det at dette har fått meg til å gå lei av å soloe, så orker knapt tanken på å rerolle i grunn, med faren for at jeg ender opp med å grinde alene, igjen.

Endret av DavidH
Lenke til kommentar
Sylvanas PvP :)

Horde, der henger nolifer PSV og resten av gjengen:p

PSV er slacker.

 

DavidH: Kom til Sylvanas. Jeg vet at jeg hadde ikke klart mine 70 levler uten Drøm-gjengen. Wow, skype og sene kvelder kan være oppskriften på mye morro... Og ikke minst sykt. Si ifra in-game hvis du trenger invite. <- Valere.

 

Sylvanas PvP :)

Horde, der henger nolifer PSV og resten av gjengen:p

:roll: Flaks at jeg spiller alliance der.

Characteren din heter? :ph34r:

Lenke til kommentar
MrRexor, har en 28 BE SPriest på Stormscale som jeg kunne overført i grunn. Men vil det være noen muligheter for litt boost, eller noen å levele sammen med? :) For føler at det tar en evighet å komme seg opp til 40 med den.

 

Jeg levler en mage som er 31 as we speak, og det er mange som har alts. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...