Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsøkte å stå opp klokken halv tolv i dag, for å komme inn i rytmen.

Blir vel sittende til 02.00-03.00 før jeg legger laptopen ned. For så å våkne til smerten av den kalde vinden som blåser inn fra vinduet mutteren akkurat åpnet. Jeg snur meg rundt, og hører P1 fra kjøkkenet. Brutteren nettop kommet ut fra dusjen.

 

Gud, LA MEG GJØMME MEG I AZEROTH!

Herre, jeg er patetisk. lolol.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg våkna kl 22:00 "i dag". Er en føkka social døgnrytme, men når det kommer til 2v2 arena så syns jeg det er perfekt med korte queues på natta xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Må ha kjapp hjelp. Har hørt at du kan levere inn High Warlord, Gladiator deler (osv) tilbake for honor? Er det sant, hvis ja, hvor er han?

 

Nei, men hvis du har kjøpt feil item kan du snakke med en GM å få honor tilbake.

Lenke til kommentar

Kan noen forklare hva "focus" er for noe? Jeg kan ikke huske å ha hørt dette uttrykket da jeg spillte tidiligere (Er tilbake etter 1 års pause). Og de definisjonene jeg har funnet forstår jeg ingenting av.

 

"Focus is a secondary targeting system players can use to keep track of a unit other than the currently targeted unit."

Lenke til kommentar

Ved å bruke Focus kan man låse en hvis spell til et hvis mob, ved hjelp av en enkel macro. Jeg spiller selv mage, og det er ypperlig å bruke Focus target på min polymorph. Slik kan jeg kaste fireballs på en fiendene, og resheepe kun ved å trykke på min macro, uten å skifte bort fra targeten jeg dpser.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Er ranken borte i Bg og sånt?

Warmaster eller hva den heter du tenker på? Den du får når du er exalted med de 3 gamle BG-ene.

Er ikke sikker på om den vises fortsatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Er ranken borte i Bg og sånt?

 

Sånn at man får rank av å drepe folk? Ja, det er borte. Men de som hadde rank før kan velge om de vil vise sin rank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...