Gjest medlem-77217 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Æsj er jeg fucked. Har snudd døgnrytemen min helt, så har ikke sjangs til å sove. Får bare gjøre litt bg's da Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Æsj er jeg fucked. Har snudd døgnrytemen min helt, så har ikke sjangs til å sove. Får bare gjøre litt bg's da Høres kjent ut Begynner på jobb igjen i morgen riktignok, så har vel en liten "omveltningsprosess" foran meg Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Forsøkte å stå opp klokken halv tolv i dag, for å komme inn i rytmen. Blir vel sittende til 02.00-03.00 før jeg legger laptopen ned. For så å våkne til smerten av den kalde vinden som blåser inn fra vinduet mutteren akkurat åpnet. Jeg snur meg rundt, og hører P1 fra kjøkkenet. Brutteren nettop kommet ut fra dusjen. Gud, LA MEG GJØMME MEG I AZEROTH! Herre, jeg er patetisk. lolol. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Så det er flere av oss ja.. Har jo nesten ikke sett dagslys i juleferien. Sitter å mekker builds for alle situasjoner til en mage som ikke er levlet enda, søvn trenger man jo ikke? Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Phew, det er godt å vite at det ikke bare er meg. Har følt meg som den verste noliferen Endret 3. januar 2008 av Jlona Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg våkna kl 22:00 "i dag". Er en føkka social døgnrytme, men når det kommer til 2v2 arena så syns jeg det er perfekt med korte queues på natta xD Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Godt jeg ikke er alene! Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Må ha kjapp hjelp. Har hørt at du kan levere inn High Warlord, Gladiator deler (osv) tilbake for honor? Er det sant, hvis ja, hvor er han? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Må ha kjapp hjelp. Har hørt at du kan levere inn High Warlord, Gladiator deler (osv) tilbake for honor? Er det sant, hvis ja, hvor er han? Nei, men hvis du har kjøpt feil item kan du snakke med en GM å få honor tilbake. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Brukte ca ei helg på å tjene 4k gold når jeg skaffet min epic flying mount. Disenchanting og quest ftw Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Burde sove nå, men døgner heller :/ Får vel bare ta sovinga i morgen. By the by, hva het charctern din på balnazzar, Kim? Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Burde sove nå, men døgner heller :/ Får vel bare ta sovinga i morgen. By the by, hva het charctern din på balnazzar, Kim? Gaerddo og Xantrikuz Shaman und Mage Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kan noen forklare hva "focus" er for noe? Jeg kan ikke huske å ha hørt dette uttrykket da jeg spillte tidiligere (Er tilbake etter 1 års pause). Og de definisjonene jeg har funnet forstår jeg ingenting av. "Focus is a secondary targeting system players can use to keep track of a unit other than the currently targeted unit." Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ved å bruke Focus kan man låse en hvis spell til et hvis mob, ved hjelp av en enkel macro. Jeg spiller selv mage, og det er ypperlig å bruke Focus target på min polymorph. Slik kan jeg kaste fireballs på en fiendene, og resheepe kun ved å trykke på min macro, uten å skifte bort fra targeten jeg dpser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Ustabilt internett er et slit. Disconnecte i arena Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er ranken borte i Bg og sånt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er ranken borte i Bg og sånt? Warmaster eller hva den heter du tenker på? Den du får når du er exalted med de 3 gamle BG-ene. Er ikke sikker på om den vises fortsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Er ranken borte i Bg og sånt? Sånn at man får rank av å drepe folk? Ja, det er borte. Men de som hadde rank før kan velge om de vil vise sin rank. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå