Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Horde eller alliance?

 

Som horde er RFC genialt for linen cloth, og grisene i den søndre delen av Barrens er geniale for wool cloth.

 

Som alliance er Deadmines begge deler, egentlig.

5416176[/snapback]

er alliance ja, men er Truefaith Vestments verdt å skaffe når man kan få Robes of the Exalted?

5416363[/snapback]

 

Spørs hvor mye penger du har, det. Robes of prophecy er bedre til end-game enn truefaith uansett.

Lenke til kommentar
Horde eller alliance?

 

Som horde er RFC genialt for linen cloth, og grisene i den søndre delen av Barrens er geniale for wool cloth.

 

Som alliance er Deadmines begge deler, egentlig.

5416176[/snapback]

er alliance ja, men er Truefaith Vestments verdt å skaffe når man kan få Robes of the Exalted?

5416363[/snapback]

 

Spørs hvor mye penger du har, det. Robes of prophecy er bedre til end-game enn truefaith uansett.

5417858[/snapback]

penger er ikke største problemet, verre å spare dem :wee: . Men noe mc blir vel ikke så mye av med det første, warlocken skal prioriteres :) .

Lenke til kommentar

Vel, da er det egentlig bare å slå til spør du meg. Truefaith kan faktisk være bedre enn prophecy hvis man har lite mana regen fra før av, så. :)

 

Har ikke giddet å lage mine truefaith vestments enda, dog, sparer heller DKP til prophecy roben min :)

 

Edit: Endelig er Nefarian nede horde-side på Sylvanas også, ja. Er et par timer siden nå, men :)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

Tja. Hva kan jeg si? Spiller på Zenedar, har en Tauren warrior(cowbell ownage? :!: ).

Startet i BWL i helga som var.. kom ned til 8 egg på 3 try. 2. var den en idiot mage som aggroet før vi hadde buffet osv... :hrm:

Har stacket opp på noen nice dmg gear, og hvem sier at warriors ikke kan gjøre skade? ligger konstant på top5 lista i MC.

 

Cloudkeeper pants droppet for meg i Tyr's Hand av Baron figuren som en sjelden gang tar sin vakt runde ved kirka i toppen. De beste buksene jeg har sett til DD warriors. Ligger nå på 1300ap med Battleshout og abilitien fra buksene.. Skal opp i 1200 ubuffet før jeg gir meg ^^

 

Critt warriors er latterlige. Vitsen med critt når du critter for max 800dmg?

Jeg er en stolt AP(atck pwr. AC=Armor) warrior. Skal ha untamed blade når den dropper fra Razorgore.. Tenk deg den samt crus proc og fullt buffet med alt mulig skjit.. tenk deg det! kommer jo til å hærje villt i PvP kombinert med en druid og en priest som er dedikert til å heale :!:

 

Leste på det amerikanske forumet at de aldri har crittet execute for over 2.9k... Etter 1.9 patchen.

Det er overkill, veit det. Men er jo morro å se så store tall også. Så jeg tok en tur i AV og kom da imot en 60 mage, eide han lett med noen heldige critts og executen kom på 4.6k :w00t:

Har screen av det fra da jeg resset på SH GY. Måtte bla litt opp, men må instalere Photoshop igjen. Så jeg får konvertert bildene til jpg. Eller vet noen om ett annet fint prog som jeg kan bruke..?

 

"Who needs a social life?"

 

Edit* Typos>_>

Endret av Iglooo
Lenke til kommentar
Tja. Hva kan jeg si? Spiller på Zenedar, har en Tauren warrior(cowbell ownage? :!: ).

Startet i BWL i helga som var.. kom ned til 8 egg på 3 try. 2. var den en idiot mage som aggroet før vi hadde buffet osv...  :hrm:

Har stacket opp på noen nice dmg gear, og hvem sier at warriors ikke kan gjøre skade? ligger konstant på top5 lista i MC.

 

Cloudkeeper pants droppet for meg i Tyr's Hand av Baron figuren som en sjelden gang tar sin vakt runde ved kirka i toppen. De beste buksene jeg har sett til DD warriors. Ligger nå på 1300ap med Battleshout og abilitien fra buksene.. Skal opp i 1200 ubuffet før jeg gir meg ^^

 

Critt warriors er latterlige. Vitsen med critt når du critter for max 800dmg?

Jeg er en stolt AP(atck pwr. AC=Armor) warrior. Skal ha untamed blade når den dropper fra Razorgore.. Tenk deg den samt crus proc og fullt buffet med alt mulig skjit.. tenk deg det! kommer jo til å hærje villt i PvP kombinert med en druid og en priest som er dedikert til å heale  :!:

 

Leste på det amerikanske forumet at de aldri har crittet execute for over 2.9k... Etter 1.9 patchen.

Det er overkill, veit det. Men er jo morro å se så store tall også. Så jeg tok en tur i AV og kom da imot en 60 mage, eide han lett med noen heldige critts og executen kom på 4.6k  :w00t:

Har screen av det fra da jeg resset på SH GY. Måtte bla litt opp, men må instalere Photoshop igjen. Så jeg får konvertert bildene til jpg. Eller vet noen om ett annet fint prog som jeg kan bruke..?

 

"Who needs a social life?"

 

Edit* Typos>_>

5419658[/snapback]

 

Critter for max 800 damage?

Hos meg er det hvite critt uten special attacks. Critter glatt rund 1,1 - 1,3k med bs inne. Executa en Molten Giant etter 1,9 for 3248

Så å si det at man critter bare for 800 med mye critt blir litt feil i mine øyene.

Ja, jeg vil og ha mer ap men jeg ofrer ikke mere critt nå som jeg bruker tuf pga atp. 997 med bs inne på meg nå. 27,73 critt med zerk.

Banker alle i guilden i dps med det oppsette, og det er folk der som har mere ap enn meg, men med mindre critt. Derfor blir det feil for meg når du sier at ap er mer viktig enn critt. :=)

Lenke til kommentar
Critter for max 800 damage?

Hos meg er det hvite critt uten special attacks. Critter glatt rund 1,1 - 1,3k med bs inne. Executa en Molten Giant etter 1,9 for 3248

Så å si det at man critter bare for 800 med mye critt blir litt feil i mine øyene.

Ja, jeg vil og ha mer ap men jeg ofrer ikke mere critt nå som jeg bruker tuf pga atp. 997 med bs inne på meg nå. 27,73 critt med zerk.

Banker alle i guilden i dps med det oppsette, og det er folk der som har mere ap enn meg, men med mindre critt. Derfor blir det feil for meg når du sier at ap er mer viktig enn critt. :=)

5419764[/snapback]

 

Vel, kommer helt ann på hver enkeltes spille stil, men noen på serveren min har misforstått alt.. De tror de kan gruse hvem som helst lett fordi de har kun stacket opp på crit gear og latt alt annet stat som Str, Agi, Stam. Ligge unna. Men såklart, har du en fin fordeling av critt og stats så går det jo greit. Men jeg foretrekker å ha mye str og ap. og agi, samt stam. Eneste critt jeg har er vel fra blackhands breath. Noe som jeg snart bytter ut. Men spille stilen min er mye stabil dmg, og en heldig burst i ny og ne. Vil ikke være avhengig av critts for å vinne en kamp eller to. Men som sagt, smaks sak. Skulle vel egentlig ha hatt med at det er smaks saks i først innlegg anyways ;_;

Lenke til kommentar

Til Iglooo:

 

Neida, du fikk det bare til å virke som critt ikke betyde noe :=)

Mulig jeg missforstod deg også.

 

Jeg er enig med deg at ap er viktig og skulle gjerne hatt litt mer.

Men jeg skal fortelle deg om et senario her nå.

Var i ZG i går og bytta på litt gear som ga meg mer ap og mindre critt.

Henholdsvis AB gear og might.

Med might som gir mere ap men mindre critt lå 2 mages foran meg på dps lista.

Etter at bat bossen ble tatt ned switcha jeg til stronghold og AB utstyret. (midre ap men mere critt) På veien frem til snake bossen, og under denne kampen dro jeg de igjen på dsp og etter bossen var dau lå jeg 35k forran dem.

(lå 50k bak etter første boss)

 

Så for meg i min build og hva jeg har av gear betyr critt mer for meg enn ap i et instance. :=)

Skal teste det samme i mc til torsdag :)

Lenke til kommentar
Til Iglooo:

 

Neida, du fikk det bare til å virke som critt ikke betyde noe :=)

Mulig jeg missforstod deg også.

 

Jeg er enig med deg at ap er viktig og skulle gjerne hatt litt mer.

Men jeg skal fortelle deg om et senario her nå.

Var i ZG i går og bytta på litt gear som ga meg mer ap og mindre critt.

Henholdsvis AB gear og might.

Med might som gir mere ap men mindre critt lå 2 mages foran meg på dps lista.

Etter at bat bossen ble tatt ned switcha jeg til stronghold og AB utstyret. (midre ap men mere critt) På veien frem til snake bossen, og under denne kampen dro jeg de igjen på dsp og etter bossen var dau lå jeg 35k forran dem.

(lå 50k bak etter første boss)

 

Så for meg i min build og hva jeg har av gear betyr critt mer for meg enn ap i et instance. :=)

Skal teste det samme i mc til torsdag  :)

5420035[/snapback]

 

Gjør det :)

Jeg har kun might +diverse andre ustyr som gir meg AP

Men i MC så føler jeg at critt gear er unødvendig. prøvde meg som dmg dealer i MC engang i def gear.. Crittet minst 4 ganger + pr mob. Spesielt ekstra mye mot stein mobsene. Husker ikke helt hva de heter. Men jeg kan ta med meg de forskjellige gear set-upene når vi skal farme onyxia og mc ikveld. Så kan jeg gjøre litt tester osv. Men kan du ikke poste hvor mye dmg du gjør etter mc runnet? Bruk hva du enn måtte føle av buffs. Bare skriv hva slags buffs du hadde, gear også ikke minst dmg. Så kan jeg poste hva jeg brukte iløpet av mc runnet jeg skal på ikveld og/eller imorgen (avhenger av om noen av de mindre gearede warriors skal dit ikveld eller ikke). Men jeg blir noe begrenset på dmg lista nå. For jeg kommer til å off-tanke i AoE sammenhenger og diverse boss ads osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...