GLN Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 spar dem, til prisene går opp før du legger dem ut. Ca rundt 20g Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 På min server selges primals for sånn 10-15g for tiden. Air og fire går for 10-15g atm :o Er så utrolig plagende å ha mange fire og air, men så selges de for så sinsykt lite. Er det bare min server det er sånn på? Kjøp i vei!!! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 På min server selges primals for sånn 10-15g for tiden. Air og fire går for 10-15g atm :o Er så utrolig plagende å ha mange fire og air, men så selges de for så sinsykt lite. Er det bare min server det er sånn på? Kjøp i vei!!! Kjøpe hundrevis av primals? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hadde jeg gjort. Hvis du er mer enn 99% sikker på at prisene kommer til å gå opp. Tjent veldig mange tusen gull på slikt. Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Faen, er blitt invitert til å levle en alliance sammen med 30 andre som reroller fra darksorrow. Alle er i ulik level og noen er i 70 så dem har lova meg masse boosts. Så da lurer jeg på, skal jeg klassere tauren druiden min med epic flyer og fullepic gear som alt og starte en nightelf druid? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvem sier at du må "klassere" druiden din? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kassere, liten typo. Lenke til kommentar
storken Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hvem sier at du må "klassere" druiden din? Vet bare at den kommer til å bli liggende på hylla har bare spilt på den sålangt, men blir nok nelf female nå. levle xD Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 hey noen som kan gi noen tips q om hva jeg skal grinde rep hos? er ally hunter lvl70 tsitter på 3g nett så går ikke så fort å lete etter slikt Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 heynoen som kan gi noen tips q om hva jeg skal grinde rep hos? er ally hunter lvl70 tsitter på 3g nett så går ikke så fort å lete etter slikt Cenarion expedition (steamvaults) for head enchant, honor hold (shattered halls) for spyd/bow, aldor/scryer for shoulder enchant (forøverig eneste du kan farme for solo). Ellers hvis du har noen professions kan du også farme rep hos enkelte factions for patterns osv. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) den faction hvor du får best head enchant for hunter forsein^^ Endret 2. januar 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 grattis:) nå kommer farming til å bli en del enklere;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Yey! epic Flying Heldigris Jeg kommer meg aldri over 1000G :/ Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Det gjorde ikke bror min heller :> Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du tok gullet hans? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) I dag merka jeg at serveren min Moonglade bumpet ned til medium population og føler at det faktisk er litt lite folk omkring. Eeek, hva skal jeg gjøre :\ Får ikke alltid tak i folk til hellfire citadel og litt sånn for å levele videre fra 62. Har nesten bare groupquests og sånn igjen i zangarmarsh også. Like greit å surre meg over til annen server, eller vente på bedre tider? Er forferdelig kjedelig å soloe hele tiden. I løpet av tiden på chars på level 62, 30, 28 og et par andre så har jeg vært i gruppe kanskje 5 timer til sammen. Gått temmelig lei av å spille wow som singelplayer. Endret 2. januar 2008 av DavidH Lenke til kommentar
saimon Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Whine mer oO jeg kommer aldri over 200g.. untatt da jeg kjøpte flying mount, lånte 70% av det xD Greier faen ikke tjene peng=/ får jeg først noe sløser jeg det bare bort..:s huff Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Du tok gullet hans? lånte sier vi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå