JPNord Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg lurer litt på en ting, jeg har nettopp blitt 70 (for første gang). Hvor og hvordan får jeg tak i diverse enchants til head og shoulder? Regner med at libram-enchants er avleggs? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Shoulders er aldor / scryer, head og andre enchants er div factions. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Kan du være litt mer spesifikk, hvilken rep trenger jeg med aldor for å få første enchant (regner med det er flere forskjellige), og hvilke andre factions er det snakk om? Ellers takk for kjapt svar Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Første fra aldor/scryer kan du kjøpe når du bli honored. Den neste kan du kjøpe når du blir exalted. Anbefaller å ta en titt på wowwiki.com for å finne ut om det er aldor eller scryer som er noe for deg. Head enchants får du fra de forskjellige factions rundt om. Tror de fleste har en på honored og en på revered (litt usikker).. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Okay, skal gjøre det. Har allerede valgt aldor en gang for lenge siden. Mener jeg leste på wowwiki før jeg valgte. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 får si godt nytt år til folkens og lykke til med neste wow sesong Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Arrosiach spiller du på Silvermoon? Mener å huske deg fra eyes of elune for lenge siden.. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 LMAO. Sikkert oooooooooooooooold det her, men jeg kom over denne videoen ved en tilfeldighet. Se filmen hos Youtube George "Corpsegrinder" Fisher (vokalisten i Cannibal Corpse) redegjør for sin følelser rundt WoW. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Cannibal Corpse er mannemann. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) "Night elves - fucking stealthing niggaaas!" Endret 1. januar 2008 av Håks Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvorfor har ikke alliance war eleek når horde har denne: http://www.wowhead.com/?item=34129 ?? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 fordi horde ikke har den. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Horde har ikke den engang Lenke til kommentar
daruu Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Najs dag i kara i dag Fikk gorehowl, worgen claw necklace, en back "of the arathi kings" elns, t4 gloves + en ting ting jeg ikke husker hva var (er elemental shammy, fikk bare enhancement gear utenom gloves) Fikk også 20 badges of justice, så fikk ny totem Det må vel sies å være en av de bedre dagene backupgear/gear messig på lenge! Endret 1. januar 2008 av daruu Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er det swamp of sorrows som har blitt pussa opp for alliance? lvl 30 druid som ikke er så keen på stv. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dustwallow Marsh. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Godt sted å lvle? er så dystert^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Dustwallow Marsh. Riktig, men ikke å anbefale for level 30's som nevnt over her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Nei, bedre å vente til man er ca 35. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 På min server selges primals for sånn 10-15g for tiden. Air og fire går for 10-15g atm :o Er så utrolig plagende å ha mange fire og air, men så selges de for så sinsykt lite. Er det bare min server det er sånn på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå