random_wannabe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Med mindre det har vært sånn i noen uker ville jeg sagt at serveren hadde litt problemer atm. Som regel pleier folk å spamme forumet/general når Grim Batol hvertfall har mye lagg, så kanskje sjekke der om andre har problemer? Setter 10g på serverlagg tho ^^ Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Slett addon-mappa og installer kun nødvendige (hvis du ikke har gjort dette nylig). 99 % sikker på at du har et par loot-addons som ligger skjult og roter ting til Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det kan godt hende men er det ikke litt rart at dette kun skjer på Daggerspine og ikke på noen andre servere? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er du sikker på at du har samme addons på alle karakterene dine, da? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Da er det vel serveren som er bugga Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det kan godt hende men er det ikke litt rart at dette kun skjer på Daggerspine og ikke på noen andre servere? Jo, veldig merkelig Kan tenke meg det er irriterende - si ifra hvis du finner en løsning. Lenke til kommentar
Faber Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår folkens! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som veit når fyrverkeriet i WoW starter? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Det kan godt hende men er det ikke litt rart at dette kun skjer på Daggerspine og ikke på noen andre servere? Er nok server virker det som, lagger hver gang noen i guildet dreper en mob der og :< Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Noen som veit når fyrverkeriet i WoW starter? Er det fyrverkeri i WoW? Når? (Har bare spilt i to måneder...) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Tror da det er det, sto vel noe om det på WoW-sidene, og en kompis spurte meg om det. Like greit å få med seg det om man ikke har noe annet å ta seg til. edit: New Year Endret 31. desember 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg og en kamerat booster oss selv med 2x 70 mage. Å kjøre "2 wow" samtidig er kjekt. ....of the fang :----D Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hvilket sted er best for å levle nå som jeg er lvl 37? er i kalimdor Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg ville dratt til Mudsprocket i Dustwallow Marsh. Mange funky, nye quester der. Fikk pallyen min fra 35 til 42 der Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg ville dratt til Mudsprocket i Dustwallow Marsh.Mange funky, nye quester der. Fikk pallyen min fra 35 til 42 der tusen takk:) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da var WoW-karieren min slutt. Etter 2år, 3 lvl 70'er mange alter og en drøss med timer fremfor skjermen er det slutt. Må konsentrere på andre ting, men sier aldri at jeg kan få et lite comeback:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Da var WoW-karieren min slutt. Etter 2år, 3 lvl 70'er mange alter og en drøss med timer fremfor skjermen er det slutt. Må konsentrere på andre ting, men sier aldri at jeg kan få et lite comeback:) Nyttårsforsett? Jeg blir så forbanna... "endelig" kommet opp til 1630 rating med en shadowpriest (ja det sug, men likavel) også møter vi en BM hunter og en resto shaman. Hva skjer? Jo jeg får 2x 30 sekund freeze lagg og vi taper. Blir så forbanna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå