Skumtroll Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Han vet nok mer enn som så... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Levende leksikon fordi man vet level ranges på en zone, njaaa..skeptisk til den. Herregud. Har du lest litt fler poster av han? Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jepp, levende leksikon er fremdeles å ta litt hardt i Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Ikke vær så negativ, pojken Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jepp, levende leksikon er fremdeles å ta litt hardt i Nei. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er vel ingen grunn til å betvile at en person som har dedikert livet sitt til WoW vet dette og hint om spillet. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Levende leksikon fordi man vet level ranges på en zone, njaaa..skeptisk til den. Herregud. Har du lest litt fler poster av han? Du vet at det tar cirka 2 sekunder å slå opp ting på Wowhead sant? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Er vel ingen grunn til å betvile at en person som har dedikert livet sitt til WoW vet dette og hint om spillet. Det er ikke bare snakk om WoW. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Sorry, men nei. Virker som en grei fyr det, men det er fortsatt å ta jævlig hardt i. (OT er gøy, woohoo.) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Vis du har spilt WoW i 2 år, levlet flere enn 1 til 70 da kan du mye om WoW automatisk. Jeg kan omtrent alle alliance questa fra 1-70 i hodet:) Bare si hva questet heter og hva du trenger. Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Da var alle vaktene i Booty Bay fulle igjen så nå ligger de å sover. Fant et par alliance, prøvde meg på en 41 mage (jeg er 33). Vi hadde en ganske god fight, men så ble jeg drept av en ??... yay. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Sorry, men nei. Virker som en grei fyr det, men det er fortsatt å ta jævlig hardt i. (OT er gøy, woohoo.) Hvilket grunnlag har du? Jeg sitter å snakker med Lycan mange timer hver eneste dag. Jeg tar i, men ikke jævla mye. Endret 31. desember 2007 av Heart Break Kid Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Jepp, levende leksikon er fremdeles å ta litt hardt i Nei, din løk. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Åssn er det ang PvP, altså om du går i "vanlig" pvp i alterac valey etc...kan du da "kjøpe" arena armor etc? Eller må en gå i arena for å kjøpe arena armor etc... Sikkert dumt spørsmål men... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Åssn er det ang PvP, altså om du går i "vanlig" pvp i alterac valey etc...kan du da "kjøpe" arena armor etc? Eller må en gå i arena for å kjøpe arena armor etc... Sikkert dumt spørsmål men... Sesong 2 og 3 arena gear må du gå i arena for. å skaffe arena points Sesong 1 arena gear kan nå kjøpes for honor Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Åssn er det ang PvP, altså om du går i "vanlig" pvp i alterac valey etc...kan du da "kjøpe" arena armor etc? Eller må en gå i arena for å kjøpe arena armor etc... Sikkert dumt spørsmål men... Sesong 2 og 3 arena gear må du gå i arena for. å skaffe arena points Sesong 1 arena gear kan nå kjøpes for honor Okay, takker for raskt svar Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Såååå, lett TK i kveld, da. Lett. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Singeplayer Duke Nukem 3D, da? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 hmm... har et litt irrternede problem her. På både roguen og warlock så har jeg ikke noe lagg problemer i det heletatt, men når jeg er på warrioren og hver gang jeg looter så fryser bildet seg i ca 5 sek. noen som har hatt dette problemet før og vet hvordan man fikser det? Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Samme server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå