Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen her som spiller, eller kjenner noen, som spiller på Neptulon PVP server?

 

Sliter veldig med å finne meg ålreite folk å spille arena med. Ender bare opp med 14 årige bulgarere som leaver teamet etter 1. tap osv. Vil helst spille med skandinavere, eller folk som kan godt engelsk, pga. komunikasjon.

 

Er det noen her som spiller der som trenger, eller vet om noen som trenger en hunter? samma hva slags type arena team det er.

 

meg: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Gloms

 

ingen som har no svar på detta?

Lenke til kommentar
noen her som spiller, eller kjenner noen, som spiller på Neptulon PVP server?

 

Sliter veldig med å finne meg ålreite folk å spille arena med. Ender bare opp med 14 årige bulgarere som leaver teamet etter 1. tap osv. Vil helst spille med skandinavere, eller folk som kan godt engelsk, pga. komunikasjon.

 

Er det noen her som spiller der som trenger, eller vet om noen som trenger en hunter? samma hva slags type arena team det er.

 

meg: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Gloms

 

ingen som har no svar på detta?

 

Server transfer er jo alltids ett alternativ? Eller eventuelt prøve realm forums?

Lenke til kommentar
noen her som spiller, eller kjenner noen, som spiller på Neptulon PVP server?

 

Sliter veldig med å finne meg ålreite folk å spille arena med. Ender bare opp med 14 årige bulgarere som leaver teamet etter 1. tap osv. Vil helst spille med skandinavere, eller folk som kan godt engelsk, pga. komunikasjon.

 

Er det noen her som spiller der som trenger, eller vet om noen som trenger en hunter? samma hva slags type arena team det er.

 

meg: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Gloms

 

ingen som har no svar på detta?

 

Server transfer er jo alltids ett alternativ? Eller eventuelt prøve realm forums?

 

har nettopp flytta til serveren for å spille med noen jeg kjenner der, men det viste seg at jeg ikke er god nok til å spille med de. Og jeg vil ikke bare spille 30 % av kampene i uka bare for å få poeng.

 

Prøvde forumet og, men det er jo totalt dødt. Der er det ingen håp om å finne folk

 

Ingen her som spiller på serveren, eller vet om noen som trenger en hunter der?

Lenke til kommentar

benyttter denne tråden til å stille ett spørsmål, jeg er 17 år gammel, er det noen måte jeg kan få flytta til en annen server på? jeg vil alså ikke bruke pappa sitt credit card, sist jeg gjorde det ble ikke kortet charget og jeg fikk masse trøbbel med blizz. så fins det noen kort en 17 åring kan ha som kan brukes til å flytte server med?

Lenke til kommentar
benyttter denne tråden til å stille ett spørsmål, jeg er 17 år gammel, er det noen måte jeg kan få flytta til en annen server på? jeg vil alså ikke bruke pappa sitt credit card, sist jeg gjorde det ble ikke kortet charget og jeg fikk masse trøbbel med blizz. så fins det noen kort en 17 åring kan ha som kan brukes til å flytte server med?

Du har sikkert noen venner som er 18 med bankort?

 

Om spørsmålet er om du kan gjøre character-transfer uten bankkort er nok svaret dessverre nei.

 

noen tips til å tjene noe g?

lurte på å grinde noen instanser solo. og selge gear?

eller skal jeg lvl opp mining skill mitt å selge stuff jeg får derfra?

 

noen tips?

 

Det er veldig mye penger i Skinning/Mining/Herbalism. Grunnen er fordi folk er for late til å grinde selv. AH kan du også tjene vanvittig mye penger på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...