Nerf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du kunne bare ha skaffet 22k honor og 20x Eots marks, så hadde han vennen din spart mye penger =p Du er ikke i Vindication-battlegroupen du, skjønner jeg? Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 22k honor > 1000++ gull i di fleste battlegroups kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 22k honor i Vindication= 2 fulle år. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) altså. skriver dem aldri hotfix patchnotes? hva ble fikset i kveld? På servern min har felspine i smv vært bugga (evade) i over en måned nå og dem sier de vet om det.... latterlig Endret 29. desember 2007 av mwn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 22k honor i Vindication= 2 fulle år. QQ more. Kan godt si det samme, men 2 fulle år går raskt unna hvis du bare bestemmer deg. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Dual-boxing med en shaman og en warrior er _GØY_! Lenke til kommentar
SprEA Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kan hende det er jeg som er litt fjern eller ikke har fått det med meg mens jeg tok en pause... men har de fjerna crew på zepplins og båter? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Fikk en sånn der engang, men tingen var at jeg ikke skulle skrive inn passord. Litt snodig ettersom han ikke kunne gjøre noe (gjorde det ikke alikevel). Ehm... keylogger? Nei, det var ikke det. Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Er det ikke slik att man får en gratis dag på lørdag vis man ikke har gaming card? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Begynner å bli ganske lei alliance for øyeblikket, taper jo alt av BG's. Men vil rerolle på en pvp horde server. Tenker å være healer, men er litt usikker på hvilken class. Har vært druid resto før, har en 70disc priest nå. Så jeg vil vel egentlig være shaman eller paladin. hvilken av de to egner seg best i pvp healing? har på følelsen at shaman er enklere å levele? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Kan hende det er jeg som er litt fjern eller ikke har fått det med meg mens jeg tok en pause... men har de fjerna crew på zepplins og båter? Ja, de har sluttet å selge ting der Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Men de kommer da tilbake i neste patch (2.3.2) så vidt jeg vet ^_^ Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 noen her som spiller, eller kjenner noen, som spiller på Neptulon PVP server? Sliter veldig med å finne meg ålreite folk å spille arena med. Ender bare opp med 14 årige bulgarere som leaver teamet etter 1. tap osv. Vil helst spille med skandinavere, eller folk som kan godt engelsk, pga. komunikasjon. Er det noen her som spiller der som trenger, eller vet om noen som trenger en hunter? samma hva slags type arena team det er. meg: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Gloms Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Du leveler uansett ikke som healer, da sliter du mye i alle PVE-questene tror jeg.. er vel derfor alle klassene har et offensivt skilltree i tillegg til rene healing-trees. Endret 29. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Akkurat det jeg gjør... står tilogmed "Screen captured" Akkurat samme problem har jeg. Bruker print screen knappen, men finner ikke noe screenshot mappe i wowmappa. Den var der før Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Akkurat det jeg gjør... står tilogmed "Screen captured" Akkurat samme problem har jeg. Bruker print screen knappen, men finner ikke noe screenshot mappe i wowmappa. Den var der før Du har vel ikke tilfeldigvis 2 WoW mapper, eller flyttet screenshot mappen? ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Wowmappa mi lå på C før, helt til jeg flyttet den til programfiler. Da ble den borte Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Akkurat det jeg gjør... står tilogmed "Screen captured" Akkurat samme problem har jeg. Bruker print screen knappen, men finner ikke noe screenshot mappe i wowmappa. Den var der før Du har vel ikke tilfeldigvis 2 WoW mapper, eller flyttet screenshot mappen? ^^ Vist du ikke finner mappen da så kan du ta bilde og legge det inn i paint også lagre. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Vist du ikke finner mappen da så kan du ta bilde og legge det inn i paint også lagre. Er fullt klar over det, men det er så tungvindt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå