Skosåle Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) oh. Det viste jeg ikke. Men det er jo ikke no problem, for skal man til BT, så må man jo innom Hyjal Endret 28. desember 2007 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fikk meg ny trinket! Insignia of the Alliance. Endelig kan jeg breake fear, poly, sap eller hva det skal være. Er level 49 BTW. Forrige Arathi (5 min siden) tapte vi 2000 - 270. :-/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Min første try i Kara.... Wipe på Illhood på 2%... yeye Fatter ikke hva som er så vanskelig med å DPSe de chainsa... Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 fatter ikke hva som er så vanskelig med å drepe constructs hos teron Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 *sukk* If you want FREE Non-Trial Accounts?And you want to know how to Hack your Enemy or Friends Account, Ban Free? I want to tell you something about it, HERE! 100% Scam & Ban FREE + 1000g Include & Lvl. 70 Character! #1- Email: [email protected] #2- Write this to Subject: "Lost Account and Gold" #3- And this for Mail: Your World of Warcraft Account Your World of Warcraft Password Your E-Mail Victims Account-Name Victims Realm-Name After that, just send the E-Mail 2 Times, and wait 30 min's or 1 Hour, and then there comes a Email with the Account Information.. Enjoy Remember: The Script Works on EU Server's! Remember Enjoying.. Er det mulig at folk GÅR på slikt lengre? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg håper virklig ikke du gjorde Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fikk en sånn der engang, men tingen var at jeg ikke skulle skrive inn passord. Litt snodig ettersom han ikke kunne gjøre noe (gjorde det ikke alikevel). Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Fikk en sånn der engang, men tingen var at jeg ikke skulle skrive inn passord. Litt snodig ettersom han ikke kunne gjøre noe (gjorde det ikke alikevel). Ehm... keylogger? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Har tatt en del screenshots i wow, men finner dem jo ikke igjen! Hvor ligger de? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har tatt en del screenshots i wow, men finner dem jo ikke igjen! Hvor ligger de? I screenshots-mappa der wow er installert.... Er vel ikke så vanskelig ^^ Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 bah, vi pleide å eie hordes før, nå har de endelig skjønt tactic i AV -_- til og med blitt bedre. blackout battlegrp forresten Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har ingen mappe med screenshots, vet jeg hadde det før... må kanskje lage en selv... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Har ingen mappe med screenshots, vet jeg hadde det før... må kanskje lage en selv... Den skal bli opprettet når du tar et screenshot med Prtscrn-knappen. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Akkurat det jeg gjør... står tilogmed "Screen captured" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bah >< Irriterende. 3-4 70 hordes står og ganker npcer i SS og alle 70 allyer som prøver å hjelpe. Tror de tok ut flightmasteren i sted. Jeg vil levere questene mine >< Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ahh, folk slutter aldri å forbause meg. Spiller en lvl 70 Shaman, elemental spec. Har for det meste alt av utstyr blått og epic, men har i en stund nå løpt rundt med en grønn dagger, rett og slett fordi jeg ikke har jobbet hardt nok for å kunne anskaffe noe bedre. Har selvfølgelig drevet å siklet etter noen småpene våpen her og der, men det har blitt med det. Så kommer vi til det som tok helt av: Siden kanskje level 20 eller noe slikt har jeg spilt med et par dansker, formet vårt første guild sammen, var i ALLE instancer sammen, og holdt sammen og levlet sammen til 70. Etter det har vi også vært i stort sett samme guild, og sett det som er å se (hvis man ser bort fra 25-manns raid). Den ene av dem visste at jeg ikke har spesielt mye gull å rutte med, og i tillegg er han blacksmith, og i dag kjøpte han altså planene for Eternium Runed Blade, KUN for å lage en til meg. Han brukte godt og vel 1000++ gull på dette. Så, etter å ha spyttet inn litt gull selv, har jeg godsaken. JA, jeg vet det bare er et spill, JA jeg vet det ikke er virkelige penger. Uansett bruker man tid på å få tak i dem, og slikt som dette gjør meg glad og fornøyd. Skal i tillegg i mitt andre Kara-raid i morgen kveld, tjohei. ^^ Nå er jeg virkelig en fornøyd ku! Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Det kan du være sikker på at jeg gjør! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Du kunne bare ha skaffet 22k honor og 20x Eots marks, så hadde han vennen din spart mye penger =p Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Bare jeg som ikke får spilt på kazzak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå