Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sukk*

If you want FREE Non-Trial Accounts?

And you want to know how to Hack your Enemy or Friends Account, Ban Free?

I want to tell you something about it, HERE!

100% Scam & Ban FREE + 1000g Include & Lvl. 70 Character!

#1- Email: [email protected]

#2- Write this to Subject:

"Lost Account and Gold"

#3- And this for Mail:

Your World of Warcraft Account

Your World of Warcraft Password

Your E-Mail

Victims Account-Name

Victims Realm-Name

After that, just send the E-Mail 2 Times, and wait 30 min's or 1 Hour, and then there comes a Email with the Account Information..

Enjoy ;)

Remember:

The Script Works on EU Server's!

Remember Enjoying..

Er det mulig at folk GÅR på slikt lengre? :sleep2:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Fikk en sånn der engang, men tingen var at jeg ikke skulle skrive inn passord. Litt snodig ettersom han ikke kunne gjøre noe (gjorde det ikke alikevel).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har tatt en del screenshots i wow, men finner dem jo ikke igjen! Hvor ligger de? :p

I screenshots-mappa der wow er installert.... Er vel ikke så vanskelig ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har ingen mappe med screenshots, vet jeg hadde det før... må kanskje lage en selv...

Den skal bli opprettet når du tar et screenshot med Prtscrn-knappen.

Lenke til kommentar

Ahh, folk slutter aldri å forbause meg. Spiller en lvl 70 Shaman, elemental spec. Har for det meste alt av utstyr blått og epic, men har i en stund nå løpt rundt med en grønn dagger, rett og slett fordi jeg ikke har jobbet hardt nok for å kunne anskaffe noe bedre. Har selvfølgelig drevet å siklet etter noen småpene våpen her og der, men det har blitt med det.

Så kommer vi til det som tok helt av: Siden kanskje level 20 eller noe slikt har jeg spilt med et par dansker, formet vårt første guild sammen, var i ALLE instancer sammen, og holdt sammen og levlet sammen til 70. Etter det har vi også vært i stort sett samme guild, og sett det som er å se (hvis man ser bort fra 25-manns raid). Den ene av dem visste at jeg ikke har spesielt mye gull å rutte med, og i tillegg er han blacksmith, og i dag kjøpte han altså planene for Eternium Runed Blade, KUN for å lage en til meg.

Han brukte godt og vel 1000++ gull på dette. Så, etter å ha spyttet inn litt gull selv, har jeg godsaken.

JA, jeg vet det bare er et spill, JA jeg vet det ikke er virkelige penger. Uansett bruker man tid på å få tak i dem, og slikt som dette gjør meg glad og fornøyd. Skal i tillegg i mitt andre Kara-raid i morgen kveld, tjohei. ^^

Nå er jeg virkelig en fornøyd ku!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...