Frohman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lvl 54, og ingen steder og gå. Bør jeg stikke til WPL og grinde, selv om quests er mer verdt? Får jo en del runecloth, og silver av å slakte undead i WPL. Evt. stikke til Burning Steppes? Jeg er horde, btw. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lvl 54, og ingen steder og gå. Bør jeg stikke til WPL og grinde, selv om quests er mer verdt? Får jo en del runecloth, og silver av å slakte undead i WPL. Evt. stikke til Burning Steppes? Jeg er horde, btw. Har du gruppe til ting, farm BRD. Om ikke, quest. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lvl 54, og ingen steder og gå. Bør jeg stikke til WPL og grinde, selv om quests er mer verdt? Får jo en del runecloth, og silver av å slakte undead i WPL. Evt. stikke til Burning Steppes? Jeg er horde, btw. Jeg har bare spillt alliance i di lvlene men jeg pleide og grinde i WPL og litt i burning steppes. Og det gikk ganske kjapt. Men i lvl 55 kan du jo stikke til Silithus og Winterspring. Winterspring kan du vell egentlig gå til i 54 også.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Lvl 54, og ingen steder og gå. Bør jeg stikke til WPL og grinde, selv om quests er mer verdt? Får jo en del runecloth, og silver av å slakte undead i WPL. Evt. stikke til Burning Steppes? Jeg er horde, btw. Har du gruppe til ting, farm BRD. Om ikke, quest. Jeg vet at jeg ikke skal i noen instance, det jeg ikke vet er HVOR jeg ikke skal i noen instance. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Stikk til WPL og gjør de få questa der, så stikke du til Winterspring og litt til Silithus før du stikker til hellfire i 58 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Leser folk ikke det jeg skriver, eller gjør de det med vilje? Jeg er FERDIG i WPL. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Leser folk ikke det jeg skriver, eller gjør de det med vilje? Jeg er FERDIG i WPL. Hva med Winterspring og Silithus da? Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Felwood, Ungoro, silithus og winterspring.... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Er i Winterspring nå. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) slutta me wow for 1 år sia Endret 26. desember 2007 av AnDy_1990 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 noen som har kjøpt noe gull fra www.gamezmoney.com ? lurte på om det var en safe side og de holder det de lover? eller er det bare scam? Ser kanskje bra ut.. -AnDy /shoo Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 noen som har kjøpt noe gull fra www.gamezmoney.com ? lurte på om det var en safe side og de holder det de lover? eller er det bare scam? Ser kanskje bra ut.. -AnDy Kanskje du skal gå å øve på å ta selvmord. Det kan hende du klarer uten å kjøpe hjelp Lenke til kommentar
Sink Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hm, kjører pug hyjal atm, 4-5guilds som farmer rep osv, rage winterchill + trash røk på første try :| Lenke til kommentar
gholie Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen guilds på Ravencrest alliance som ser etter ein warrior tank? Gearet mitt kan du sjå her: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Gholie Har grei erfaring opp til Gruul og litt i SSC / TK men ikkje så mykje der. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Noen guilds på Ravencrest alliance som ser etter ein warrior tank? Gearet mitt kan du sjå her: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Gholie Har grei erfaring opp til Gruul og litt i SSC / TK men ikkje så mykje der. Spør litt folk på serveren din isteden for å spørre her. Feks, du ser en kar som er omtrent likt geara som deg, så spør du karen "Trenger dere warriors i guilden" så svarer han deg.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 slutta me wow for 1 år sia Fett for deg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 slutta me wow for 1 år sia Fett for deg. Han endra det bare fordi han dreit seg ut da Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tatt ned High King Maulgar og Gruul i dag Ser på Void Reaver atm, tar nokk han også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå