mad_arab Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Finnes det noen oversikt der det står minste lvl man kan være for å slippe inn i instance? Greit å vite med tanke på å bli boostet og få max ut av det. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det jeg er nysgjerrig på er hva som er minste lvl man kan komme inn i SM på.. men hadde vært greit å finne en oversikt på alle instancer også. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 GUD, de to dagene jeg faktisk har fri så prøver jeg å kose meg med wow men så er hele battlegroupen min nede :< og ptr servere kuker som faen jeg vil levle durid NÅ :< Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hm, virker som blizz var rause med honoren i dag, fikk nesten dobbelt opp! Estimated honor var 5739. Det jeg fikk var 7129. På min level 61 rogue. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hm, virker som blizz var rause med honoren i dag, fikk nesten dobbelt opp! Estimated honor var 5739. Det jeg fikk var 7129. På min level 61 rogue. Estimated: 5250 Fikk: 5221 HVORFOR FIKK IKKE JEG NOE MER!? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Estimated: 5250Fikk: 5221 HVORFOR FIKK IKKE JEG NOE MER!? Igår hadde jeg 2200 estimated og fikk 750 da, så kan være de ga meg mer idag, fordi de hadde gjort feil igår, eller noe. :s Lenke til kommentar
drood Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 noen som veit hva man må skrive for å zome ekstra lang ut, slik de gjør i "Unlimited Escapism". så en "how to" film med en dranei om hvordan man kunne skifte vinkler. hadde vært fint om noen kunne linke til den film, eller visste hva man må skrive. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Estimated: 5250Fikk: 5221 HVORFOR FIKK IKKE JEG NOE MER!? Igår hadde jeg 2200 estimated og fikk 750 da, så kan være de ga meg mer idag, fordi de hadde gjort feil igår, eller noe. :s Estimated ... Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hallo Noen som har prøvd den der recruit a friend and recive 30 days of free play funksjonen? Jeg tenkte jeg skulle hive meg på wow bølga igjen. Og siden lillebroren min allerede spiller tenkte jeg det var greit å bruke denne funksjonen slik han får 30 dager gratis. Han har gått inn på kontoen sin og sendt meg en mail, der har jeg fått link til hvor jeg laster ned wow, og en egen trial cd key som jeg skal bruke. Men problemet er at jeg ikke finner ut hvor jeg skal skrive inn denne cd keyen, for når jeg lager trial konto trenger ikke skrive inn cd key, og uten cd keyen blir jo ikke kontoen hans registrert for 30 dager gratis.(Ja jeg må jo oppgradere min egen trial konto før han eventuelt får 30 dager gratis) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det jeg er nysgjerrig på er hva som er minste lvl man kan komme inn i SM på.. men hadde vært greit å finne en oversikt på alle instancer også. SM har en minste-lvl på 20! Da kommer mobs langveisfra for å ta deg, selvsagt, så det er viktig å ha med en god booster! Lenke til kommentar
Xint Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det jeg er nysgjerrig på er hva som er minste lvl man kan komme inn i SM på.. men hadde vært greit å finne en oversikt på alle instancer også. SM har en minste-lvl på 20! Da kommer mobs langveisfra for å ta deg, selvsagt, så det er viktig å ha med en god booster! Du får ikke ordentlig XP i SM før 26 (GY/Lib), i alle fall etter min erfaring. Derimot ble jeg boostet fra 26-39 på 2 dager, mage som boostet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 noen som veit hva man må skrive for å zome ekstra lang ut, slik de gjør i "Unlimited Escapism". så en "how to" film med en dranei om hvordan man kunne skifte vinkler. hadde vært fint om noen kunne linke til den film, eller visste hva man må skrive. Det er en addon som gjør det. Men tror ikke den fungerer helt for tiden, du må endre en tekst-fil eller noe sånt. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) noen som veit hva man må skrive for å zome ekstra lang ut, slik de gjør i "Unlimited Escapism". så en "how to" film med en dranei om hvordan man kunne skifte vinkler. hadde vært fint om noen kunne linke til den film, eller visste hva man må skrive. Det er en addon som gjør det. Men tror ikke den fungerer helt for tiden, du må endre en tekst-fil eller noe sånt. ImprovedCamera - ligger på files.wowace.com (den fungerer) Endret 25. desember 2007 av nazrm Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Pickuprun fem om morgenen. Endret 25. desember 2007 av Eryk Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Argh! Jeg har også vært i gruppe med et par småttiser som AFK'et hele tiden, og unnskyldningen deres var da de kom tilbake "I had to go hide in the bed, my mom came inside and checked i was sleeping" ... Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Argh! Jeg har også vært i gruppe med et par småttiser som AFK'et hele tiden, og unnskyldningen deres var da de kom tilbake "I had to go hide in the bed, my mom came inside and checked i was sleeping" ... Det er da strengt tatt bare å kicke de fra gruppa ... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Joda. Men er ikke alltid så enkelt å skaffe folk til instance på min server. =/ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Joda. Men er ikke alltid så enkelt å skaffe folk til instance på min server. =/ Alltid er det LF1M Tank, eller LF1M Healer. Eller så er det begge :s Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nettopp. Finner du endelig en, er det vanskelig å finne en erstatter om personen er en shitkid. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Folk burde lære seg å kun gå i instance o.l når dei veit dei kan fullføre. Klart situasjoner kan oppstå og det har eg full forståelse for, men at personen egentlig skal ha lagt seg, men sitter å speler wow blir imo for dumt. Eg deltar kun i raids, premades, instancer når eg veit eg har tid til å bli ferdig. Er jo ingenting som er so plagsomt som å få ei god gruppe øydelagt pga noken må gje seg. Endret 25. desember 2007 av TheOneAsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå