Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

noen som veit hva man må skrive for å zome ekstra lang ut, slik de gjør i "Unlimited Escapism".

så en "how to" film med en dranei om hvordan man kunne skifte vinkler. hadde vært fint om noen kunne linke til den film, eller visste hva man må skrive.

Lenke til kommentar

Hallo

Noen som har prøvd den der recruit a friend and recive 30 days of free play funksjonen? Jeg tenkte jeg skulle hive meg på wow bølga igjen. Og siden lillebroren min allerede spiller tenkte jeg det var greit å bruke denne funksjonen slik han får 30 dager gratis. Han har gått inn på kontoen sin og sendt meg en mail, der har jeg fått link til hvor jeg laster ned wow, og en egen trial cd key som jeg skal bruke.

Men problemet er at jeg ikke finner ut hvor jeg skal skrive inn denne cd keyen, for når jeg lager trial konto trenger ikke skrive inn cd key, og uten cd keyen blir jo ikke kontoen hans registrert for 30 dager gratis.(Ja jeg må jo oppgradere min egen trial konto før han eventuelt får 30 dager gratis)

Lenke til kommentar
Det jeg er nysgjerrig på er hva som er minste lvl man kan komme inn i SM på.. men hadde vært greit å finne en oversikt på alle instancer også.

SM har en minste-lvl på 20! Da kommer mobs langveisfra for å ta deg, selvsagt, så det er viktig å ha med en god booster! :)

Du får ikke ordentlig XP i SM før 26 (GY/Lib), i alle fall etter min erfaring. Derimot ble jeg boostet fra 26-39 på 2 dager, mage som boostet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
noen som veit hva man må skrive for å zome ekstra lang ut, slik de gjør i "Unlimited Escapism".

så en "how to" film med en dranei om hvordan man kunne skifte vinkler. hadde vært fint om noen kunne linke til den film, eller visste hva man må skrive.

Det er en addon som gjør det. Men tror ikke den fungerer helt for tiden, du må endre en tekst-fil eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Det er en addon som gjør det. Men tror ikke den fungerer helt for tiden, du må endre en tekst-fil eller noe sånt.

ImprovedCamera - ligger på files.wowace.com (den fungerer)

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Folk burde lære seg å kun gå i instance o.l når dei veit dei kan fullføre. Klart situasjoner kan oppstå og det har eg full forståelse for, men at personen egentlig skal ha lagt seg, men sitter å speler wow blir imo for dumt.

Eg deltar kun i raids, premades, instancer når eg veit eg har tid til å bli ferdig. Er jo ingenting som er so plagsomt som å få ei god gruppe øydelagt pga noken må gje seg.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...