Xint Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Axe of the Deep Woods droppa nå, og en hunter needa på den, og jeg ser på det som ninjaing og dermed needa jeg også den, og jeg vant selvfølgelig pågrunn av roll-cheatsen min. Anyway, han anklager meg for å ha ninjaet den og jeg prøver å overtale ham om at han ikke trenger den og at vi kan ha en ny roll, men han nekter og dermed så logger jeg av meg en 10g øks i baggen. Flotte greier! Helt klart ett huntervåpen. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tbh, liker ikke 'pre60' epic weps. De er oftest uten stats og det eneste de er gode for er damage range og dps. Skjønner ikke hvorfor folk kjøper dem Lenke til kommentar
Xint Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Tbh, liker ikke 'pre60' epic weps. De er oftest uten stats og det eneste de er gode for er damage range og dps. Skjønner ikke hvorfor folk kjøper dem Pga. fargen. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Både Gloves of the Aldor og Staff of Infinite Mysteries droppa fra Curator. /me be happy mage ^^ Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 begynner å se fet ut nå Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Axe of the Deep Woods droppa nå, og en hunter needa på den, og jeg ser på det som ninjaing og dermed needa jeg også den, og jeg vant selvfølgelig pågrunn av roll-cheatsen min. Anyway, han anklager meg for å ha ninjaet den og jeg prøver å overtale ham om at han ikke trenger den og at vi kan ha en ny roll, men han nekter og dermed så logger jeg av meg en 10g øks i baggen. Flotte greier! Du mente vel ikke det med rollcheat? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Axe of the Deep Woods droppa nå, og en hunter needa på den, og jeg ser på det som ninjaing og dermed needa jeg også den, og jeg vant selvfølgelig pågrunn av roll-cheatsen min. Anyway, han anklager meg for å ha ninjaet den og jeg prøver å overtale ham om at han ikke trenger den og at vi kan ha en ny roll, men han nekter og dermed så logger jeg av meg en 10g øks i baggen. Flotte greier! Du mente vel ikke det med rollcheat? Jo, det kalles "ekstrem flaks". Du finner den på curse.com Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 begynner å se fet ut nå Nice =) Ganske irriterende at sesong 3-maces er utrolig stygge i forhold til sesong 2.. Ikke det at jeg får 1850 rating "anytime soon", men likevel, kanskje denne ratingen droppes når sesong 4 kommer Style > Substance Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Noen som vet når s4 kommer, og vil det da bli s2 for honor? Siden S settene blir bedre å bedre går ikke det utover PvE? Skan kan man BG seg i 1 mnd og kjøpe s6 for honor og 10manne BT Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 En liten teori om S4 gear. Personlig tror jeg ikke det vil komme før man har en PVE versjon av T7. Blizzard har jo hele tiden bygd season gearet ut fra T4 til siste nå T6. Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Er det sannsynlig at vi får S4 før Wotlk i det hele tatt ? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Season 3 er den siste før WotLK har de sagt. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Blir vel WotLK innen 3mnd da.... Arenasesongene er vel 3 måneder hver, er de ikke? Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 blir vel ikke noe mer før Wotlk håper blizz røper noe dato snart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå må dere huske at det ikke kommer nytt arena-gear for hver sesong. S3-gear skal vel være likt T6. Siden T7 ikke har kommet enda, blir det vel ikke nytt arena-gear før WotLK. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Kommer heller ikke T7 i Sunwell.. Så det blir vel på lvl80! Skal jo også komme noen patcher før sunwell, 2.3.2 og 2.3.3 om jeg husker rett. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Nå må dere huske at det ikke kommer nytt arena-gear for hver sesong. S3-gear skal vel være likt T6. Siden T7 ikke har kommet enda, blir det vel ikke nytt arena-gear før WotLK. Vis blizzard er som de er, så kommer det sikkert S4-gear or T7 på likt... Så folk løper rundt med 2/5 s4 gear før folk har fått 1 del av T7 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 noen som husker hva et 2vs2 arena team koster? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 noen som husker hva et 2vs2 arena team koster? 80g. Alle teams koster 40g per player, altså 2v2 er 80, 3v3 er 120 og 5v5 er 200g. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 yay ding 70 med locken og Full glad på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå