Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet det er mange flinke spillere her i gode guilder så jeg prøver meg med et par spørsmål.

 

Ragnaros: Hvor mange forsøk måtte til for dere før han gikk ned?

Onyxia: Tilsvarende hvor mange forsøk?

Ragnaros kontra Onyxia hvilken av dem er hardest å ta ned?

5408408[/snapback]

 

Tja på Ragnaros hadde vi sikkert en 4-5 raids der vi fokuserte på å drepe han, gikk vel litt under 1 måned fra første forsøk til han var nede så vidt jeg husker.

 

Onyxia var vel noe av det samme, forskjellen er vel at det fremdeles hender vi whiper på Onyx fordi fighten kan være litt random.

 

Vil si at første ragnaros kill er vanskeligere enn første onyx kill, men ragnaros blir bare rutine etter første gangen mens onyxia kan fremdeles overraske litt.

5409304[/snapback]

 

Takk for svar :=)

En rl av meg er i en annen guild på samme server. De var hos Ragnaros i går og sa han var blitt nerfa.

Sons spawner vist nå på samme sted hele tiden, så de sa han var blitt mye lettere.

 

Vi får se til torsdag da MC er ferdig resatt om det er noe lettere. Vi har litt problemer med noe av politikken i guilden, mistet to av de beste healerne våre til andre guilder pga det blir tatt inn folk i guilden som ikke har peil i det hele tatt.

Derfor slutta de. :cry:

En ny shammy i guilden spurte faktisk i guildcahtten i går om hvor DM var, er du lvl 60 og ikke vet det skulle man ikke bli invita til en guild som driver med mc etter min mening.

Lenke til kommentar
Ah, i dag skal jeg bli 40 med priesten :love:

 

Hmm. Pengene blir jo et stort problem.

Har rundt 10g nå, og jeg presterte selvfølgelig å specce for mye i shadowtreet, så nå blir det 10g for respec.

 

Jaja, får vel bare hale meg selv bort til en eller annen plass hvor det gror penger, og plukke litt. :cry:

5413888[/snapback]

 

HAH! Du eide deg selv! Reroll warlock FTW(gratis mount). :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...