MadsFN Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Slutte å spille? eller du kan kjøpe hunter'n minn. (Horde PvE server) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Slutte å spille? eller du kan kjøpe hunter'n minn. (Horde PvE server) Meh, har strengt tatt sluttet. Er innpå 2-3ganger i uken får å raide med noen lokalbois, men selv det suger. Jeg vil transfere main char. min tilbake til LB, jeg var med i verdens tøffeste guild, stappfult av white trash briter som var gift med ordet: "cunt", der var raiding virkelig morsomt. "Hey you Norwegian Irish cunt!". Seriøst, er det fortsatt CD på transfer? Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 installerer wow på den bærbare atm, må jeg laste ned hver eneste patch, eller kan jeg laste ned 2.3 fra wowwiki også være ferdig med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Har du installert BC kan du laste ned den største derifra ja. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som veit om Enchant Cloak - Superior Defense formulan ikke er å få kjøpt hos Lorelae Wintersong i Moonglade lenger? Har hvert der 2 dager på rad nå og den har ikke hvert der noen av gangene. Eller ser jeg ikke itemene som cooldown når jeg ikke er den som kjøpte cooldown items sist der? Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som veit om Enchant Cloak - Superior Defense formulan ikke er å få kjøpt hos Lorelae Wintersong i Moonglade lenger? Har hvert der 2 dager på rad nå og den har ikke hvert der noen av gangene.Eller ser jeg ikke itemene som cooldown når jeg ikke er den som kjøpte cooldown items sist der? Lerlae selger tre random rarespawn recipes. De spawner i en helt random rekkefølge, så det er bare å smøre deg med tomlodighet og campe ho ut i evigheten. Went to go buy the recipe and noticed that it was not on the vendor, so remembering the trick used to get the 'Enchant Shield - Greater Stamina' I bought out both the Felcloth Pants pattern and Arcanite rod recipe. The recipe did not show up immediately...so after seeing that Moonglade was empty I just ran around for a bit...came back around 10 minutes later and this recipe was in the very last page sitting after the Felcloth pants pattern (which respawned) but the arcanite rod recipe was no where to be found. Kilde. Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 OK, takker har et annet problem også... Noen ganger når jeg joiner AV og jeg kommer inn likt som alle de andre spawner eller når det er en haug med folk som venter ved utgangen og venter så freezer wow og jeg må slå den av med ctr-alt-delete, og vente litt med å logge på igjenn til alle har gått ut når AV har starta. Det samme skjer når jeg er i 25 man isntances og minster nettet og prøver å logge på igjenn. Har bare isntallert cosmos pakka, gatherer og auctioneer advanced så Addon memory er på 32mb og jeg har 50 - 60FPS selv i store fights med mange på skjermen. Kjører windowed mode og det eneste jeg jeg har på likt som wow er thevoice nettradio. Noen tips til å fikse det irriterende problemet? Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hadde det samme problemet. då eg byttet fra x-perl til AGunitframes forsvant det. så det stor sjangse for at det er en addons som ødelegger for deg og. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 (endret) OK, takker har et annet problem også... Noen ganger når jeg joiner AV og jeg kommer inn likt som alle de andre spawner eller når det er en haug med folk som venter ved utgangen og venter så freezer wow og jeg må slå den av med ctr-alt-delete, og vente litt med å logge på igjenn til alle har gått ut når AV har starta. Det samme skjer når jeg er i 25 man isntances og minster nettet og prøver å logge på igjenn. Har bare isntallert cosmos pakka, gatherer og auctioneer advanced så Addon memory er på 32mb og jeg har 50 - 60FPS selv i store fights med mange på skjermen. Kjører windowed mode og det eneste jeg jeg har på likt som wow er thevoice nettradio. Noen tips til å fikse det irriterende problemet? Siden det forekommer når det faktiskt kreves litt minne, så vil jeg tru at det er i minne problemet ligger. Disable alle AddOns, også skjekker du om problemet er der enda. Derettet skaff deg PerformanceFu og skjekk hvilken addon som fucker med minnet ditt Endret 22. desember 2007 av MrRexor Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg er imponert over alliance på Cyclone nå Vi horder har vunnet 20 av 20 BG's nå av den jeg joina. Alle i eye, AB og WSG i 60 - 69 rangen. AV er det noe annet med da men Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 hVilket realm spiller du på? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Det er så deilig å ta instances med folk som vet hva de gjør. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sant, sant, og ikke de folka som prøver å toppe dmg metre hele tia :< Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Sant, sant, og ikke de folka som prøver å toppe dmg metre hele tia :< du kan toppe dmg og være god Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 jeg sa, prøver. Pthh jeg topper uten å prøve jeg : ] *flex* Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Topper man DPS listen uten å få aggro, er man god, og mest sansynligvis godt gear. Jeg kan ærlig innrømme at jeg er av den typen som alltid har DPS meter oppe for å sjekke hvilken skade jeg tar. Er alltid digg å konkurere med andre. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Men igjen, patetisk om man gjør alt man kan for å "outdpse" han som ligger naturligvis over deg. Serlig når det går utover threat. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Meh, blizz bomma på honoren i dag også :< Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) en i guilden som spillte på en altchar han har, en restodruid, lurte på om jeg ville være med på et onyxiakill, jaja tenkte jeg, ville vært moro å teste. Endte med at det var jeg som tanka, dro agro på 95% og tenkte "shit au" og bare kjørte på, mista agro til tanken igjen rett før p2, men i p3 var det ingen problemer å ta imot agro, 2 dots oppe + en liten mindblast og onyxia satt som klistra. Hadde jo ikke planer om tanking, så hadde på meg pve gear med rundt 8.8k hp buffed uten kings. fikk meg også s1 skuldre etter honorcount, 325 resilience og 10.9k hp unbuffed, evig gimp spelldmg, men er vel bare noe jeg må leve med :< har vel rundt 930+shadowdmg nå. Endret 23. desember 2007 av Sink Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Lycantrophe, du har vel ikke en priest på Executus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå