GLN Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jaja, nå skal jeg farme 60 AB marks, med alliance som knapt vinner en AB til dagen..... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) For det er jo så jævla gøy med AV weekend, regardless om det er 30-35 afk'ere eller ikke, huh? Hær jobbe man kuken av sæ. Endret 21. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
mirgrot Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 <3 Kill Buljo AV er elsk uansett hvor mange som leecher. Dranq: Transfer til Rampage hvis du vil vinne hver bidige AB som alliance. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jaja, nå skal jeg farme 60 AB marks, med alliance som knapt vinner en AB til dagen..... Belte og shoulders? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Klokka var fire, Valere.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Meridoc suger ikke i rugby.... Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Meridoc suger ikke i rugby.... Nei du er pro ^^ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Jaja, nå skal jeg farme 60 AB marks, med alliance som knapt vinner en AB til dagen..... Belte og shoulders? jepp, skal ha vindicator belte, gladiator legs og shoulders, blir mange AB/WSG på meg neste uke, og det eneste alliance vinner er AV>.< Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Pug for å tape, det er en sikker vinner til mange badges. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Så taknemmelige er folk for at jeg bruker en time av fredagens beste sennetid på å besøke Orgrimmar ja.. :!: Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 49 innlegg med off-topic om karakterer og skolesnakk er fjernet. Om dere føler å fortsette denne diskusjonen kan dere opprette en egen tråd for dette under Skole og leksehjelp. Vennligst hold dere til tema heretter. PS. Det er også lov til å følge råd fra erfarne brukere når de ber dere stoppe off-topicen og ta det en annen plass. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) FESTBREMS! Uansett, bør dinge 54 idag hvis jeg skal klare outlands (58) i til julaften Trenger tips hvor jeg skal levle, forresten. QUICKNOTE @ Perja: Bare kick du Endret 22. desember 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 FESTBREMS! Uansett, bør dinge 54 idag hvis jeg skal klare outlands (58) i til julaften Trenger tips hvor jeg skal levle, forresten. Siden du stikker til Outlands @ 58 gjør alle mulige q's du finner. Silithus, Winterspring W.pl, E.pl osv. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Ble 60 idag med shamanen min, fikk aldri gjort noen quester i EPL, Silithus, Burning Steppes, Blasted Lands.. Hmm! Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 FESTBREMS! Uansett, bør dinge 54 idag hvis jeg skal klare outlands (58) i til julaften Trenger tips hvor jeg skal levle, forresten. QUICKNOTE @ Perja: Bare kick du Vi elsker deg alle sammen, Bumphy. Vi bare har problemer med å vise det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 I dag fikk jeg meg endelig Tankatronic Goggles, med Defender-glyph og +18 stamina metagem. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 QUICKNOTE @ Perja: Bare kick du Nå stikker du fra realmen om 3 dager da, så ... I dag fikk jeg meg endelig Tankatronic Goggles, med Defender-glyph og +18 stamina metagem. Grats? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jepp, grats. Kommer ikke til å bytte de ut før WotLK. Lenke til kommentar
storken Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 <3 Kill Buljo AV er elsk uansett hvor mange som leecher. Dranq: Transfer til Rampage hvis du vil vinne hver bidige AB som alliance. Rettelse: Transfer til Rampage, vinn hver bidige AB og tap hver AV. Og så møter du STOCK, og det møtet kommer du ikke til å like (hvis du er alliance da self). Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Jeg vil spille med Drøm, men er så forpult lei rogue, samt low-lvl priest. Faktisk så er jeg lei alt som har med alts å gjøre. Når jeg tenker meg om, så er jeg til og med lei wow, men ikke drøm. Problem inc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå