Xint Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Vel, det kan jo gjøres enklere, men med den macroen kan man også enkelt angripe "target of target", noe som jo ofte kan være nyttig. Og altfor lettvint Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ordet du leter etter er "effektivt". Lenke til kommentar
Xint Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ordet du leter etter er "effektivt". Nå må jeg finne fram fremmedordboka, gitt Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hva med Kill Command? i BM specc gir jo dette ypperlig godt dmg og tar lite mana Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Noen som kan gi meg en link til en addon som sammenligner items ? Sann at jeg ser hvor mye health+ mana + spell dmg+ og sant de forskjellige itemsa gir ? Her sett på www.curse.com, men fant ingen :S Takk til den som hjelper Lenke til kommentar
Skavhaug Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Har ikke link men prøv "Rating Buster" Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Fant ingenting når jeg søkte på curse.com =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 hehe, bruker den musa jeg og. Men i pvp er det noen ganger behov for å gå bakover. og strafe er et must inni mellom. hvordan gjør man det hvis man ikke har hånden på AWSD? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) hehe, bruker den musa jeg og. Men i pvp er det noen ganger behov for å gå bakover. og strafe er et must inni mellom. hvordan gjør man det hvis man ikke har hånden på AWSD? Bruk Q og E? Endret 20. desember 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 nok skolesnakk eller? AV er gøy når 3 guildies har snøballkrig, finnes få artigere ting enn å kaste alliance ned fra toppen av bakken ved galvangar Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Liker bedre Tower Point og Iceblood Tower. Deilig at det er lettere å kaste ned folk fra horde towers enn alliance towers Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Over til noe annet: Også nå som det er AV-weekend, óg. Endret 21. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Gotta love Drøm-spam Lurte på en ting med Focus, har ikke helt skjønt det. Hva er bra med det? Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Gotta love Drøm-spam Lurte på en ting med Focus, har ikke helt skjønt det. Hva er bra med det? Focus? Hva mener du med focus? Snakker du shamanistic focus? Me don't haf a ringing bell. Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Nei, det er ikke noe spell til en class. Tror det er noe man kan aktivere, men ikke i interface :S Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Pets sin energy heter focus, men jeg tenker du tenker på focus target? Er mulighet til å få unitframe til en karakter opp permanent, uavhengig av hvilket target du måtte trykke på i ettertid (man får, såvidt jeg har skjønt, bare opp unitframe med unitframeaddon, a lã ag_unitframes og Pitbull). Kombinert med makroer kan man polymorphe/heale/drepe/dittvalg uten å skifte hovedtarget. Noe slikt som /cast Polymorph [target=Focus] eller /petattack focus kan kanskje gjøre susen. Krever at du setter focustarget først for å virke, noe man gjør ved å klikke dingsen man vil fokusere på og skrive /focus. Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er det ingen som vet om hvor jeg får tak i en addon som sammenligner items ? spell dmg / health / mana og sanne ting ? Prøvd å lasta ned mange, men de bare sammenligner dps :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Ratingbuster eller noe sånt. edit: http://www.wowinterface.com/downloads/info...ing_Buster.html Endret 21. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Tusen takk Øyvind, var den jeg lette etter! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Over til noe annet: (img)http://image.bayimg.com/eaijcaabf.jpg(/img) Også nå som det er AV-weekend, óg. For det er jo så jævla gøy med AV weekend, regardless om det er 30-35 afk'ere eller ikke, huh? Endret 21. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå