Skumtroll Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er sant Bytex. Grunnen til at jeg kom til bake etter å ha vært WoW-fri i 4 måneder var fordi jeg hadde ALT for mye tid og kjedet meg alt for mye. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Men problemet er jo hvis du har brukt så mye tid på WoW at du ikke HAR noe annet å gjøre når du slutter..da er du tilbake innen 1 mnd, garantert. Skal tilbake til RL, får vel takke ja til å bli med på fester og slikt. Endret 20. desember 2007 av DNA Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når jeg ser random pics av folk ser jeg at de har 1-9 skills på baren sin. Wtf? Blir ikke det vannskelig å rekke 6-9 med tankte på at du har venstre hånd på AWSD og høyre på musa? En mulighet er at de bruker num pad, men skal dem da ha musa i venstre hånd? og hvordan styrer man da? Bruker aldri WASD jeg. Bruker bare musa. Da har jeg venstrehånd ledig. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når jeg ser random pics av folk ser jeg at de har 1-9 skills på baren sin. Wtf? Blir ikke det vannskelig å rekke 6-9 med tankte på at du har venstre hånd på AWSD og høyre på musa? En mulighet er at de bruker num pad, men skal dem da ha musa i venstre hånd? og hvordan styrer man da? Bruker aldri WASD jeg. Bruker bare musa. Da har jeg venstrehånd ledig. den setningen var litt betenkelig, nesten lagt opp til å spørre, er du venstre-hent? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når jeg ser random pics av folk ser jeg at de har 1-9 skills på baren sin. Wtf? Blir ikke det vannskelig å rekke 6-9 med tankte på at du har venstre hånd på AWSD og høyre på musa? En mulighet er at de bruker num pad, men skal dem da ha musa i venstre hånd? og hvordan styrer man da? Bruker aldri WASD jeg. Bruker bare musa. Da har jeg venstrehånd ledig. den setningen var litt betenkelig, nesten lagt opp til å spørre, er du venstre-hent? Hehe, nei. Er høyrehendt. Da jeg mente at jeg hadde venstrehånda ledig, mente jeg til å trykke på 123456 osv. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Noen som kan anbefale meg en ny server? Har lyst til å migrere min horde mage, men vet ikke helt hvor jeg skal stikke. Eneste jeg vet er at jeg vil bort ifra Rampage battlegroup. Noen som har noen tips om en god battlegroup? Søker en plass hvor horde er gode, mens helst en battlegroup hvor det er litt jevnt, også når det gjelder antall spillere på hver side(Ja det er kanskje et umulig ønske ). Litt world pvp er heller ikke å forrakte. PS. Det finnes vel ikke noen nettside med battlegroup statistikk som faktisk stemmer sånn ca? Endret 20. desember 2007 av San_Lopez Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Når jeg ser random pics av folk ser jeg at de har 1-9 skills på baren sin. Wtf? Blir ikke det vannskelig å rekke 6-9 med tankte på at du har venstre hånd på AWSD og høyre på musa? En mulighet er at de bruker num pad, men skal dem da ha musa i venstre hånd? og hvordan styrer man da? Bruker aldri WASD jeg. Bruker bare musa. Da har jeg venstrehånd ledig. den setningen var litt betenkelig, nesten lagt opp til å spørre, er du venstre-hent? Hehe, nei. Er høyrehendt. Da jeg mente at jeg hadde venstrehånda ledig, mente jeg til å trykke på 123456 osv. Håks, du får jo utrolig lite kontroll på karakteren din om du styrer den kun med musen.. PvP med det kan umulig gå?! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Håks, du får jo utrolig lite kontroll på karakteren din om du styrer den kun med musen.. PvP med det kan umulig gå?! Funker helt greit, har Logitech G5, så bruker knappen på siden til autowalk, og bruker høyre musetast til å styre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja ser ingen problemer med den metoden jeg heller. Sideknappen er default til autorun. Og man bare holder inn høyremusknapp for å rotere kamera, altså snu seg. Med WASD går det uansett mye treigere å rotere rundt. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Kanskje mulig, men virker krevende i mine øyne. Selv bruker jeg mouse4 til autowalk (Har G5 jeg også..), jeg bruker WASD og musen til å styre karakteren rundt. Jeg har skills på 1, 2, 3, 4, 5, 6 , G, F, T, V, | og diverse kombinasjoner med shift og disse tastene. F.eks Shift + G, shift + F ol.. Dette gir meg utrolig god på karakteren og lett å trykke på skillsene. Endret 20. desember 2007 av Gautegutten Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hurra fikk netheren min til dps-platebrillene lvl 68 og løper rundt med de, stappa også inn meta og bluegem (kvalitet ikke farge) + 10stam kit. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Hurra fikk netheren min til dps-platebrillene lvl 68 og løper rundt med de, stappa også inn meta og bluegem (kvalitet ikke farge) + 10stam kit. Gratulerer:P Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hmm, AV farming om 3.5 timer, hoo! Endret 20. desember 2007 av PSV Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Hva går denne macroen ut på? steadyshot macro, den gjør at du skyter steadyshot-->autoshot---> steadyshot osv Ingen greier å time den bedre eller like bra som macroen, det er bare fysisk umulig hva heter den? eller hvordan lager man den? hvis det er det man gjør.. Endret 20. desember 2007 av Gloms Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er en macro, kall den hva du vil. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Det er en macro, kall den hva du vil. og hvordan lager jeg den? hva skriver jeg? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) /cast steadyshot (rank x) /cast autoshot Edit: eller? Endret 20. desember 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 #showtooltip /assist [help, combat] /stopmacro [help] /castsequence reset=target/3 Steady Shot, Auto Shot Lenke til kommentar
Xint Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 #showtooltip/assist [help, combat] /stopmacro [help] /castsequence reset=target/3 Steady Shot, Auto Shot Hunter er vanskelige greier, gitt. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 (endret) Vel, det kan jo gjøres enklere, men med den macroen kan man også enkelt angripe "target of target", noe som jo ofte kan være nyttig. Endret 20. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå