Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men problemet er jo hvis du har brukt så mye tid på WoW at du ikke HAR noe annet å gjøre når du slutter..da er du tilbake innen 1 mnd, garantert.

Skal tilbake til RL, får vel takke ja til å bli med på fester og slikt.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
Når jeg ser random pics av folk ser jeg at de har 1-9 skills på baren sin. Wtf? Blir ikke det vannskelig å rekke 6-9 med tankte på at du har venstre hånd på AWSD og høyre på musa?

En mulighet er at de bruker num pad, men skal dem da ha musa i venstre hånd? og hvordan styrer man da?:p

Bruker aldri WASD jeg. Bruker bare musa. Da har jeg venstrehånd ledig. :)

Lenke til kommentar
Når jeg ser random pics av folk ser jeg at de har 1-9 skills på baren sin. Wtf? Blir ikke det vannskelig å rekke 6-9 med tankte på at du har venstre hånd på AWSD og høyre på musa?

En mulighet er at de bruker num pad, men skal dem da ha musa i venstre hånd? og hvordan styrer man da?:p

den setningen var litt betenkelig, nesten lagt opp til å spørre, er du venstre-hent? :p

Lenke til kommentar

den setningen var litt betenkelig, nesten lagt opp til å spørre, er du venstre-hent? :p

Hehe, nei. Er høyrehendt. :) Da jeg mente at jeg hadde venstrehånda ledig, mente jeg til å trykke på 123456 osv.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale meg en ny server? Har lyst til å migrere min horde mage, men vet ikke helt hvor jeg skal stikke. Eneste jeg vet er at jeg vil bort ifra Rampage battlegroup.

Noen som har noen tips om en god battlegroup? Søker en plass hvor horde er gode, mens helst en battlegroup hvor det er litt jevnt, også når det gjelder antall spillere på hver side(Ja det er kanskje et umulig ønske :) ). Litt world pvp er heller ikke å forrakte.

PS. Det finnes vel ikke noen nettside med battlegroup statistikk som faktisk stemmer sånn ca?

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar

Hehe, nei. Er høyrehendt. :) Da jeg mente at jeg hadde venstrehånda ledig, mente jeg til å trykke på 123456 osv.

Håks, du får jo utrolig lite kontroll på karakteren din om du styrer den kun med musen.. PvP med det kan umulig gå?!

Lenke til kommentar

Kanskje mulig, men virker krevende i mine øyne.

Selv bruker jeg mouse4 til autowalk (Har G5 jeg også..), jeg bruker WASD og musen til å styre karakteren rundt.

Jeg har skills på 1, 2, 3, 4, 5, 6 , G, F, T, V, | og diverse kombinasjoner med shift og disse tastene. F.eks Shift + G, shift + F ol..

Dette gir meg utrolig god på karakteren og lett å trykke på skillsene.

Endret av Gautegutten
Lenke til kommentar
Hva går denne macroen ut på?

steadyshot macro, den gjør at du skyter steadyshot-->autoshot---> steadyshot osv

Ingen greier å time den bedre eller like bra som macroen, det er bare fysisk umulig

hva heter den? eller hvordan lager man den? hvis det er det man gjør..

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...