Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hahahahaha! Som noen sikkert vet var det PvPEvent-ting i Loch Modan i dag.

Klokken 6 stod vi 180-200 alliance klare (Ja, vi var 45 minutter for tidlig ute), FPSen lå på 1 og jeg kunne ikke vente til hordene møtte opp.

Tiden gikk og snart var klokken kvart over 7.. Hvor i huleste heiteste ble hordene av?

Nei, det kom aldri noen horder. De feigingene turte ikke å møte opp. Så da stod vi der, 5 full raid grupper..

Da kom vi på idêen om å raide Undercity! Vi red i vei, alle mann. Vi kom fram til Undercity etter en liten stund. På veien hadde flere andre tatt følge med toget vårt og var klare for å hjelpe oss i kampen.

 

Så da stod vi der, klare til å angripe Undercity. Men det er jo ikke akkurat så utrolig mange horder i Undercity, så vi fant plutselig ut at vi skulle hoppe på Zepplinen og fly til Orgrimmar istedet. Vi drepte vaktene som beskyttet Zepplin-tårnet og hoppet på Zepplinen til Durator.

Men da skjedde det! Vi kræsjet Ravencrest-serveren.. Hahaha, ja. Utrolig nok. Visste ikke at 200 mann på en zepplin var nok til noe sånt.

Alle mann fikk dc og en melding der det stdo "World server is down"

Vi kom fort inn igjen, men nå var laggen uutholdelig. Det tok nesten 1 minutt for å shapeshifte inn til cat/bear, eller hva som helst annet du skulle ha lyst til å gjøre.

Alt var helt fucked. Dette var jo litt gøy..

Vi kan skryte av at vi kræsja en av blizzards servere til barnebarna våre om 50 år :D

 

Men det var jo litt leit også da, nå stod vi der sultene på kamp men uten mulighet til å spille.

Skuffende at serveren ikke har kapasitet nok til dette.. Jaja, håper ikke det samme skjer neste gang

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er så jævlig morro med folk som bruker afk bots.. halve teamet afker...

 

afkersftwvi6.th.jpg

Bare meg eller har ikke du Steadyshot macroen? :o

 

PS: Gz Inx, har ikke du heller macroen? :S

 

 

macro preker du om?

 

 

steady auto steady ekke akkyratt vanskelig , du kan jo bare spamme knappen, har du spilt caster så kan du time spam av en skill ganske bra..

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
er så jævlig morro med folk som bruker afk bots.. halve teamet afker...

 

afkersftwvi6.th.jpg

Bare meg eller har ikke du Steadyshot macroen? :o

 

PS: Gz Inx, har ikke du heller macroen? :S

 

 

macro preker du om?

 

 

steady auto steady ekke akkyratt vanskelig , du kan jo bare spamme knappen, har du spilt caster så kan du time spam av en skill ganske bra..

 

første jeg gjør etter 30 sec i AV:

 

Report cave!

 

Gjerne med litt morsomme variasjoner slik at folk gjør det, og det gjør det også :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Når jeg ser random pics av folk ser jeg at de har 1-9 skills på baren sin. Wtf? Blir ikke det vannskelig å rekke 6-9 med tankte på at du har venstre hånd på AWSD og høyre på musa?

 

En mulighet er at de bruker num pad, men skal dem da ha musa i venstre hånd? og hvordan styrer man da?:p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Liker PTR! Er artig å spille lvl 70 class med season 2 gear du aldri har prøvd før :o

Jeg er en pro-first-timer warrior!

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...