IkkjeOleJørgen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du kan 'spamme' knappen men ingenting vil gå raskere. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Rotasjonen blir mer presis= mer dmg Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Du kan være LIKE presis UTEN macro, bare du slipper å konse like mye. Konser btw ikke så mye uansett om du kan rotationen din. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen med enchanting som vet ca. hvor gode disenchant verdianslagene til enchantrix addonen er? Og hva er forskjellen på HSP, Median og Baseline disenchant value? Har mange grønne BoE items som koster jævlig mye å legge ut på AH, så tenkte kanskje jeg kunne fått en enchanter til å disenchante dem for meg i stedet. Tjener vel mer på det, enn å selge til vendor uansett? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 (endret) Du kan være LIKE presis UTEN macro, bare du slipper å konse like mye. Konser btw ikke så mye uansett om du kan rotationen din. Feil, med mindre du har reflekser som Spider-Man. I tillegg kan man legge til andre evner i macroen for enda høyere dps. Endret 19. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva går denne macroen ut på? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva går denne macroen ut på? Uh, har ikke lest alle postene, men lukter som castsequence macro med dots, eller er jeg helt på villspor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Heh. Weird. Jeg får ikke logga inn på testserveren fordi det står jeg har feil brukernavn / passord, selv om jeg er 100% sikker på at jeg har rett på begge. Har skrevet de om og om og om igjen, uten at det virker. Trodde kanskje jeg plutselig var hacka, men virka fint når jeg prøvde å logge på vanlig WoW og forumet oO Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Heh. Weird. Jeg får ikke logga inn på testserveren fordi det står jeg har feil brukernavn / passord, selv om jeg er 100% sikker på at jeg har rett på begge. Har skrevet de om og om og om igjen, uten at det virker. Trodde kanskje jeg plutselig var hacka, men virka fint når jeg prøvde å logge på vanlig WoW og forumet oO Har du skiftet passordet nylig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei, ikke på en stund. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Heh. Weird. Jeg får ikke logga inn på testserveren fordi det står jeg har feil brukernavn / passord, selv om jeg er 100% sikker på at jeg har rett på begge. Har skrevet de om og om og om igjen, uten at det virker. Trodde kanskje jeg plutselig var hacka, men virka fint når jeg prøvde å logge på vanlig WoW og forumet oO Nei, det gamle passordet ditt gjelder på test, hvis du hadde mamma som sist passord, så må du logge inn med mamma som passord Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg prøvde det, men det gikk ikke det heller. Samt at jeg logga inn med nåværende passord de første 4-5 gangene. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Hva går denne macroen ut på? steadyshot macro, den gjør at du skyter steadyshot-->autoshot---> steadyshot osv Ingen greier å time den bedre eller like bra som macroen, det er bare fysisk umulig Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Glemte Kill command Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som har en side eller noen som vet hvor mange Signets/ Tomes jeg må ha fra Honored til Exalted med Scryer ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Noen som kan forklare meg hvorfor jeg bare får opp de gamle karakteren jeg kopierte over til test-realmet sist ptr og ikke de nye jeg kopierte nå? Jeg sletta WoWTest-folderen fra sist gang etc. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 AFK'et med min 33 mage i STV etter å ha buffet en pvp enabled spiller som løp forbi meg... kom tilbake og hadde blitt ganket... Trist hvordan folk holder på på PvE servere.... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Betyr pve server: "no pvp!" ? Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 nei, men alle er så desperate etter å drepe en allience i world pvp Oo, var sånn selv også. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg og, jeg sang hver gang jeg så en alliance med pvp på pve serveren, så de var skeptiske til at jeg skulle begynne på pvp. Synger litt nå og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå