Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Bamseklem! Ganking galore.

Lvl nå?

Kan ikke ganke hvis han er for lav lvl :ph34r:

36 :)

 

Klarer du bare å ta grønne/gule/røde/dødskaller? klarer du ikke gråe? og du kaller meg noob? :D

 

Det står vel mer på om han får noe ut av det å ganke de som er utrolig lavt under han i lvl. Hva er poenget? Bedre å denge hverandre i samme lvl med close samme iLvled gear.

Der har du det, men har jo seff unntak, fjeddiu og guildnavn som NorwegianElItEs er unntak :ph34r:

 

Jeg er relativt ny her, what's with: drøm och NorwegianElItEs? wowfråga

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bamseklem! Ganking galore.

Lvl nå?

Kan ikke ganke hvis han er for lav lvl :ph34r:

36 :)

 

Klarer du bare å ta grønne/gule/røde/dødskaller? klarer du ikke gråe? og du kaller meg noob? :D

 

Det står vel mer på om han får noe ut av det å ganke de som er utrolig lavt under han i lvl. Hva er poenget? Bedre å denge hverandre i samme lvl med close samme iLvled gear.

Der har du det, men har jo seff unntak, fjeddiu og guildnavn som NorwegianElItEs er unntak :ph34r:

Guilder vårs heter Ålgård WoW Mafia, Ålgård = byen vi bor i :D

Lenke til kommentar
Hvis jeg sletta en charactoer for en liten tid tilbake, men angrer og vil ha den tilbake igjen, er det e-mail til blizzard, eller ta kontakt med GM med en alt/main som gjelder? Noen har fått det til btw? Er ikke snakk om en veldig høylevel... Var vel i 20 levlene elns. Men er så EVIG lei lvl 1-20:P

 

En kamerat av meg fikk det til, tror han brukte den tvilsomme historien: " I came home drunk after a wild night, etc etc". Men han sendte det asap, dvs dagen etter.

Du kan jo forsøke;)

Lenke til kommentar
Men sendte han mail? Eller kontakta GM? har en ticket inne nå, der jeg skylder på "broren min" som sletta den fordi han ville lage ny char på realmen...

 

Haha jo ja det kan fungere, er rimelig sikker på at han tok kontakt via ticket. Min erfaring med mail respons er helt tragisk, med GMs har jeg veldig god erfaring. Selv om han påsto: "Your enemies fear you when you pop bubble heart, your supreme ability" >;

 

(:

Lenke til kommentar

Se i nåde.

 

Har blåst igjennom heroics i hele kveld, og vi har kommet oss frem til Botanist Freywin i herioc Botanica.

Skal til å pulle da jeg legger merke til en ting. Har han ikke noe på hue?

 

Nisselue.

 

Vill, hemningsløs latter.

 

På spøk sier jeg i chatten at jeg kommer til å neede på lua hvis den dropper.

 

Gjett to ganger.

 

Ja riktig.

 

Jeg ler inni meg ennå. :!:

post-23279-1198024545_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Se i nåde.

 

Har blåst igjennom heroics i hele kveld, og vi har kommet oss frem til Botanist Freywin i herioc Botanica.

Skal til å pulle da jeg legger merke til en ting. Har han ikke noe på hue?

 

Nisselue.

 

Vill, hemningsløs latter.

 

På spøk sier jeg i chatten at jeg kommer til å neede på lua hvis den dropper.

 

Gjett to ganger.

 

Ja riktig.

 

Jeg ler inni meg ennå. :!:

 

 

Dropper hatten i bot?!

Normal og heroics eller bare heroics?

A must have!

vant du rollen?

Endret av Howareye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...