Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bamseklem! Ganking galore.

Lvl nå?

Kan ikke ganke hvis han er for lav lvl :ph34r:

36 :)

 

Klarer du bare å ta grønne/gule/røde/dødskaller? klarer du ikke gråe? og du kaller meg noob? :D

 

Det står vel mer på om han får noe ut av det å ganke de som er utrolig lavt under han i lvl. Hva er poenget? Bedre å denge hverandre i samme lvl med close samme iLvled gear.

Lenke til kommentar

Jeg kjører den enkle regelen.

 

"Jeg gjør ingenting mot hordes, prøver de å drepe meg, eller tar meg en gang så er det corpsecamp til de logger ut"

 

Men det er litt tragisk når en horde prøver og drepe feg mens du har et mob på deg, så klarer du og drepe han, så når han spawner igjen så har han skaffa 3-4andre hordes for å ganke meg......

Endret av Dranc
Lenke til kommentar

Jeg synes min regel er enda mer effektiv:

 

"Slå alltid det første slaget! Uansett om personen er level 1 eller 70, alt skal ned. Horder er skitne aper som fortjener en smertefull, eller ikke så smertefull død. Selv om personen skulle redde meg i en situasjon der jeg ellers ville død, dreper jeg han selvfølgelig for det" :)

Lenke til kommentar
Da er jeg på Grim Batol, 70 human warlock :) Noen som spiller der? (Alliance)

i do.

 

Hvilket navn går du under?

samme som før, var ikke du i rots tidligere da? Sinklol er nicket.

 

Yess, det stemmer. Husker ikke hvor lenge jeg var medlem tidligere, men jeg var innom en liten tur denne uka, før jeg skiftet til wráths nye guild:)

Lenke til kommentar
Jeg synes min regel er enda mer effektiv:

 

"Slå alltid det første slaget! Uansett om personen er level 1 eller 70, alt skal ned. Horder er skitne aper som fortjener en smertefull, eller ikke så smertefull død. Selv om personen skulle redde meg i en situasjon der jeg ellers ville død, dreper jeg han selvfølgelig for det" :)

Da hadde jeg faktisk blitt så sint på deg at jeg hadde corpsecampa deg til du logga av :mad:

Lenke til kommentar
Bamseklem! Ganking galore.

Lvl nå?

Kan ikke ganke hvis han er for lav lvl :ph34r:

36 :)

 

Klarer du bare å ta grønne/gule/røde/dødskaller? klarer du ikke gråe? og du kaller meg noob? :D

 

Det står vel mer på om han får noe ut av det å ganke de som er utrolig lavt under han i lvl. Hva er poenget? Bedre å denge hverandre i samme lvl med close samme iLvled gear.

Der har du det, men har jo seff unntak, fjeddiu og guildnavn som NorwegianElItEs er unntak :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...