Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

ååååååh!

 

brukte fader meg 6-7 g for 3 skill level på tailor for å lage et rødt item, men neida! fikk ingen skill points, ei heller for 5 gule items så derfor sendte jeg ticket og de sa de hadde problemer med det.......................

 

kjøper snart opp runeclothen på ah og lager runecloth belt til jeg dauer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har 110 dager /played til sammen på alle characterene mine. Det er 2500 timer. Hvis man har 30 timer i uka på skola, så har man 6 hver dag i gjennomsnitt. 6 * 190 = 1140 timer. På et år har jeg fullført to VGS år verdt i wow tid i tillegg til at jeg faktisk går på skole ved siden av.

Herregud. Jeg føler meg helt tragisk i dag.

Lenke til kommentar

Hvordan har det gått med karakterene da Plomma? Sitter selv og skriver på en stor semesteroppgave (allerede flere dager over tida) og vil intet mer enn å dra de siste rep'ene jeg trenger for exalted i AV. Karakterene har gått rimelig i dass og skulle egentlig ønske at jeg ikke begynte med WoW i første omgang.

Lenke til kommentar
Gaah! Blizzard ville ikke gi tilbake mitt vendor-solgte (misforståelse) Shadowcraft belt som jeg fikk i julegave.. :(

5411553[/snapback]

 

 

Har du fått noe tilbake før? Alle har rett på en ting tilbake fra vendor, uansett hvor lang tid det har gått, så da er det bare å klage til GM, for han kan tydligvis ikke jobben sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...