Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvis du har lite quests igjen rundt 48-55 så er det glimrende å grinde undeads på graveyarden rett ved alliance flightpointet i WPL. Jeg brukte 1-2 levler der med alle mine chars.

 

Men etter 2.3 så er det mulig at man ikke har questmangel lenger....

Javel. Tar nok en tur opp og ser hvordan det er der. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Velger og poste her siden jeg ikke gidder å lage en hel ny tråd for dette:

Hadde tenkt og begynne med wow, har allerede bestemt at jeg skal være Dranei men hunter eller shaman?

Noen erfaringer er tips

Shaman ... utelukkende fordi det er den festligste klassen og levle - av alt WoW har å by på. Jada, de skriker om at det er en "broken" class på 70. Men jeg spiller nå enda KUN Shamanen min. Warrioren, Magen og Druiden samler støv.

 

Draenei Shaman ftw.

Lenke til kommentar
Velger og poste her siden jeg ikke gidder å lage en hel ny tråd for dette:

Hadde tenkt og begynne med wow, har allerede bestemt at jeg skal være Dranei men hunter eller shaman?

Noen erfaringer er tips

 

Det er utrolig forskjellig fra person til person, men som shaman vil du kunne ha valgmuligheter hvis du eventuelt går lei av å være meele dps. Selv synes jeg elemental er helt genialt på lvl 70. Hvis du vil komme inn i raids og dungeons lett så kan du jo gå for resto. Som shaman har du muligheten til å velge mellom 3 vidt forskjellige spec når du blir 70. Caster dps, meele dps eller healer. Litt usikker, men i PvE tror jeg det er resto>ele>enha som er mest attraktivt. I pvp har jeg av erfaring sett resto og elemental på rimelig lik linje, mens enha faller litt bak her også.

Som hunter har du pure dps, men det har igjen noe som shamanen ikke har, nemlig Crowd Control. Ved traps.

 

Hver sin smak:)

Lenke til kommentar
Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

Sylvanas er en god server, mye folk, du kan ganke drøm noobs, balanserte AH priser, pvp server, fler alliancer enn horder, ingen problemer å skaffe guild uansett class :)

Lenke til kommentar
Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

Sylvanas er en god server, mye folk, du kan ganke drøm noobs, balanserte AH priser, pvp server, fler alliancer enn horder, ingen problemer å skaffe guild uansett class :)

Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt "noob" på det grunnlag at du aldri har sett/møtt meg ingame. Takk.

Lenke til kommentar
Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

Sylvanas er en god server, mye folk, du kan ganke drøm noobs, balanserte AH priser, pvp server, fler alliancer enn horder, ingen problemer å skaffe guild uansett class :)

Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt "noob" på det grunnlag at du aldri har sett/møtt meg ingame. Takk.

 

Har sett deg og møtt deg ingame og du er orntli noob =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...