Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Hvem er interesert i en Sylvanas tråd på forumet? Siden 50% av alle på forumet faktisk har en character på der. Både horde og alliance :)

 

Snakke om AH priser og ganking

En hundrings på at det bare blir Drøm-prat der.

Og ville vært teit hvis hver realm skulle hatt hver sin tråd for som spiller på den. :)

Ikke undervurder alliance siden på sylvanas! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

Lenke til kommentar
Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

 

Outland, så kan jeg ganke dere :D

Lenke til kommentar
Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

 

Grim Batol fungerer helt fint for meg. Og Battlegrupped misery er ikke dominert fullstendig av ally eller hordies.

Om du vil joine et guild så er jeg med i et nystarta ett, der jeg kjenner ledern(svenske). Blir mest 25man tenker jeg. Men starter med ZA som oppvarming. Han har ledet 25 man guilds før, men tok en pause.

Om du kommer inn kommer ann på gear og exp;) Alle classes atm. Meen bare hvis du er interesert i pve såvell som pvp.

Endret av Howareye
Lenke til kommentar
Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

 

Ravencrest er veldig bra i mine øyne! :)

Lenke til kommentar
Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

 

Ravencrest er veldig bra i mine øyne! :)

 

Ja forresten, Ravencrest er kanskje bedre enn Grim Batol. Ikke like fylt med norske folk, men bedre spillere muligens. Etter det vennene mine har sagt ivertfall, kjenner endel på den serveren.

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål: hvor burde jeg levle min lvl 49 Human Paladin? Jeg leter etter et godt sted med mye quests, men har ikke funnet noe sålangt... Har vært i The Blasted Lands, men fant kun 3-4 quests. Jeg tok også en liten tur innom Azshara, men der fant jeg kun to quests (Er det noen by lenger inn?)

Er så kjedelig å ikke vite hvor jeg burde fortsette... :(

Lenke til kommentar
Bare et lite spørsmål: hvor burde jeg levle min lvl 49 Human Paladin? Jeg leter etter et godt sted med mye quests, men har ikke funnet noe sålangt... Har vært i The Blasted Lands, men fant kun 3-4 quests. Jeg tok også en liten tur innom Azshara, men der fant jeg kun to quests (Er det noen by lenger inn?)

Er så kjedelig å ikke vite hvor jeg burde fortsette... :(

 

WPL! Mener jeg å huske, passer bra for en paladin og, siden det er mye undeads.

Lenke til kommentar
Vi har mange bra guilder her. F.eks Inquisitor, Borked, The Axemen, Clarity, imba og Kawk Herders.. Mange flere også :)

 

Ja>; Vi har bare Balance, hehe. Vi har mer ofcourse, men det er ikke altfor mye å skryte av.

har balance, EX og DEM, men nei.. ikke migrer til GB er fult nok som det er, atm prøver blizz å få folk til å migrere vekk, så er lang kø på ettermiddagen :\

Lenke til kommentar
WPL! Mener jeg å huske, passer bra for en paladin og, siden det er mye undeads.

 

Hmm, står 51-58 på hjemmesidene til WoW, og på Wowhead... Sikker på at jeg kan klare meg der? :hmm: Har nemlig veldig dårlig gear.

 

Sant, første mobsa er lvl 51. Men de burde ikke være noe problem;)

Eventuelt kan du lvle 1 eller 2 levler til og så dra til WPL.

Lenke til kommentar
Leter fårsatt etter en bra Alliance server, har bare blitt annbefalt Grim Batol. Det er jeg(Warlock) og en kompis(Mage) som leter etter ett nytt hjem :) Pvp server med god AH,gode folk, lett og skaffe seg gruppe til div. instance. Og om noen guilds søker warlock/mage, bare si ifra :)

 

Ale annbefalinger er toppers :)

 

Outland, så kan jeg ganke dere :D

Speller du på outland?:D whats you name? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...