Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite spørsmål... Med 2.3 kom jo XP-boost for quests.. men det gjelder bare fra lvl 20-59, ikke sant?.. Eller vil old-world quests nå gi mere XP etter lvl 60 enn de gjorde før 2.3?

 

Med engang du dinger 60 vil du ikke få den exp boosten. Like mye exp fra lvl 60-61 som det var da BC var sluppet.

Pre-BC q's gir mer exp enn før 2.3, men du trenger fortsatt ca 500k exp til å treffe 61.

Endret av Macord
Lenke til kommentar
Lite spørsmål... Med 2.3 kom jo XP-boost for quests.. men det gjelder bare fra lvl 20-59, ikke sant?.. Eller vil old-world quests nå gi mere XP etter lvl 60 enn de gjorde før 2.3?

 

Med engang du dinger 60 vil du ikke få den exp boosten. Like mye exp fra lvl 60-61 som det var da BC var sluppet.

Pre-BC q's gir mer exp enn før 2.3, men du trenger fortsatt ca 500k exp til å treffe 61.

Betyr det at hvis man gjør BC questene før level 60 får man boost eller gjelder det bare for Azeroth quester?

Lenke til kommentar
Lite spørsmål... Med 2.3 kom jo XP-boost for quests.. men det gjelder bare fra lvl 20-59, ikke sant?.. Eller vil old-world quests nå gi mere XP etter lvl 60 enn de gjorde før 2.3?

 

Med engang du dinger 60 vil du ikke få den exp boosten. Like mye exp fra lvl 60-61 som det var da BC var sluppet.

Pre-BC q's gir mer exp enn før 2.3, men du trenger fortsatt ca 500k exp til å treffe 61.

 

Så med andre ord.. ikke noe særlig grunn til å grinde i old-world etter 60 siden rewards er mye, mye bedre i Outland...?

:hmm:

 

Med boost og kortere mellom levels har jeg igjen hele Silithus, EPL, Burning Steppes og mesteparten av WPL ugjort på lvl 60 nå.. men kan vel ikke helt se noe poeng i å grinde der lenger.. bedre å gå tilbake på 70 for penger, kanskje?..

Lenke til kommentar
Noen steder er verdt det:

 

- Cauldron quests i WPL : 60k XP på 20min arbeid.

- Turn-ins i EPL: 70-80k XP på 2min for noen gull på AH.

 

Interessant...

 

Lenge siden jeg var der.. men Cauldrons.. det er de hvor du skal helle noe oppi på 3-4 steder, ikke sant?

 

Hva er den EPL-turnin du refererer til?... :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Lite spørsmål... Med 2.3 kom jo XP-boost for quests.. men det gjelder bare fra lvl 20-59, ikke sant?.. Eller vil old-world quests nå gi mere XP etter lvl 60 enn de gjorde før 2.3?

Du trenger mindre exp for lvl 20-60, men questene er endret fra 30-60.

Lenke til kommentar

EPL-turnin er noe som kom med Naxxramas patchen.

 

Du skal basically skaffe 30 av ett item, så leverer du det inn, og får 1000 Argent Dawn rep, samt 9.5k (om jeg husker rett) XP.

 

Det finnes 6-7 slike quests, ikke helt sikker.

 

WPL-cauldrons er som du sier, der du løper rundt i halve sonen og dreper key masters, tar keyen deres, klikker på cauldron, completer questen og springer tilbake til Tirisfal Glades.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...