Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mange folk regner man med at det spiller på en WoW realm? Rundt 5-6 k?

 

Is there a limit to the number of players on a realm?

We have established an optimal number of players per realm. This number is in the thousands, but manageable enough to foster a sense of community and to prevent overcrowding

 

Google is your friend:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Leter fortsatt etter gratis vt server folkens.. :)

Går utifra at det er til en guild det er snakk om?

 

 

Det er utrolig vanskelig å få en gratis ventrilo server, men dere kan få sponset ganske gode servere. Da er det i alle fall best om dere noe å tilby til de som sponser serveren til dere (høres mye værre ut enn det egentlig er, mange på IRC som sponser ut), f.eks en hjemmeside hvor dere kan ha reklame, en IRC-kanal der dere har reklame osv. Da er det igjen viktig at alle medlemmene bruker hjemmesiden og IRC kanalen sånn at dere får høye visit-stats og dermed tilbudet blir bedre. Mye stress, men hvis dere bruker litt tid kan dere få et ganske bra "nettverk" (dvs; hjemmeside, ventrilo-server, IRC-kanal osv).

Lenke til kommentar
Hva mener han/hun med "in the tousands"? På tusentallet, altså rundt 1000 spillere?

 

Han/hun er mr blizz. In the thousands regner jeg med er mellom 2000-9000.

Hvis noen kan google for , noe jeg ikke fant, hvor mange fra North America som spiller wow så kan jeg finne ut approx hvor mange det er per realm.

Endret av Howareye
Lenke til kommentar
Leter fortsatt etter gratis vt server folkens.. :)

Går utifra at det er til en guild det er snakk om?

 

 

Det er utrolig vanskelig å få en gratis ventrilo server, men dere kan få sponset ganske gode servere. Da er det i alle fall best om dere noe å tilby til de som sponser serveren til dere (høres mye værre ut enn det egentlig er, mange på IRC som sponser ut), f.eks en hjemmeside hvor dere kan ha reklame, en IRC-kanal der dere har reklame osv. Da er det igjen viktig at alle medlemmene bruker hjemmesiden og IRC kanalen sånn at dere får høye visit-stats og dermed tilbudet blir bedre. Mye stress, men hvis dere bruker litt tid kan dere få et ganske bra "nettverk" (dvs; hjemmeside, ventrilo-server, IRC-kanal osv).

Takk for bra svar, vet du om en kanal på irc jeg kan gå på for å finne snakke med sponsorer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...