Heart Break Kid Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sikkert mange guildleaders her på forumet så, vet noen hvor jeg kan få tak i gratis VT server? Gjerrig? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sitter her og tenker nå... er tailoring værdt å beholde eller bør jeg droppe det? Er en frost mage met enchanting som den andre skillen Hvis jeg dropper det, skal jeg selge clothen eller bruke det for rep på forskjellige plasser? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tailoring er den billigste crafting profession... Å droppe det gir deg en enorm ulempe med tanke på gear som kan craftes. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Sikkert mange guildleaders her på forumet så, vet noen hvor jeg kan få tak i gratis VT server? Gjerrig? Ja, sløser ikke penger på VT og epic flying, sløsing! Guilden er foresten på alliance sylvanas, en liten drøm. 10 irl kompiser Endret 17. desember 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sikkert mange guildleaders her på forumet så, vet noen hvor jeg kan få tak i gratis VT server? Gjerrig? Ja, sløser ikke penger på VT og epic flying, sløsing! Guilden er foresten på alliance sylvanas, en liten drøm. 10 irl kompiser Hva heter dere? Lenke til kommentar
MittBrukernavn Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tailoring er den billigste crafting profession... Å droppe det gir deg en enorm ulempe med tanke på gear som kan craftes. Kan få noe gear billig ja, men kan det gearet samenlignes med gearet man får på raid/BG? Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når det er snakk om VT, er vel ikke noen som er kløppere på Router programering vel? >.< vært morro å fått laga en VT server, får en til å funke på nettverket men ikke på internett, sikkert pga den forbaska rutern som rerouter IP`n Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Tailoring er den billigste crafting profession... Å droppe det gir deg en enorm ulempe med tanke på gear som kan craftes. Kan få noe gear billig ja, men kan det gearet samenlignes med gearet man får på raid/BG? Ja, på høyde med tier 4-5. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå er vel ikke frozen shadoweave osv. akkurat veldig billige sett. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva heter dere? I smell ganktime. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vel, f.eks for holy prester, er det noe gear som kan lages med tailoring som matcher BT drops. Resten matcher T4/5, det meste craftable er ærlig talt bedre enn T4. Mange guild vil aldri få sjanse til å få alle T5 droppene, så tailoring vil være en enorm fordel. Uansett, hvis ikke guildet ditt holder på i slutten av TK/SSC allerede, så vil du trenge crafted gearet i en god stund fremover uansett.... Tailoring er såpass "billig" at det er uansett dumt å droppe det så lenge du bruker cloth armor. Ingen vet hva som kommer i WOTLK, men du tar en enorm sjanse ved å droppe tailoring.... Nå er vel ikke frozen shadoweave osv. akkurat veldig billige sett. Levler man til 70, og ikke er hjerneskadet, så vil man ha nok penger til å få laget alt. Og har man ikke det, så gjør man bare ferdig resten av Outland questene, man trenger de uansett for reputation... Lenke til kommentar
Xint Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Vel, f.eks for holy prester, er det noe gear som kan lages med tailoring som matcher BT drops. Resten matcher T4/5, det meste craftable er ærlig talt bedre enn T4. Mange guild vil aldri få sjanse til å få alle T5 droppene, så tailoring vil være en enorm fordel. Uansett, hvis ikke guildet ditt holder på i slutten av TK/SSC allerede, så vil du trenge crafted gearet i en god stund fremover uansett.... Tailoring er såpass "billig" at det er uansett dumt å droppe det så lenge du bruker cloth armor. Ingen vet hva som kommer i WOTLK, men du tar en enorm sjanse ved å droppe tailoring.... Nå er vel ikke frozen shadoweave osv. akkurat veldig billige sett. Levler man til 70, og ikke er hjerneskadet, så vil man ha nok penger til å få laget alt. Og har man ikke det, så gjør man bare ferdig resten av Outland questene, man trenger de uansett for reputation... På priesten min elsker jeg de crafted items jeg har, men jeg bruker kun Spellfire Belt atm på min mage. Foretrekker raid epics pga. stats. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som vet hvilken server PcT spiller og hva warrioren hans/hennes heter? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 PcT fra forumet? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Han gidde meg noen tips om warrior, tenkte jeg kunne sjekke ut speccen hans for å se hva han fyller sin 34/23/3 med... Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sikkert mange guildleaders her på forumet så, vet noen hvor jeg kan få tak i gratis VT server? Gjerrig? Ja, sløser ikke penger på VT og epic flying, sløsing! Guilden er foresten på alliance sylvanas, en liten drøm. 10 irl kompiser Hva heter dere? Ålgård WoW Mafia. Ålgård = byen vi bor i Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når det er snakk om VT, er vel ikke noen som er kløppere på Router programering vel? >.< vært morro å fått laga en VT server, får en til å funke på nettverket men ikke på internett, sikkert pga den forbaska rutern som rerouter IP`n Hva mente du her? kløppere? Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Sikkert mange guildleaders her på forumet så, vet noen hvor jeg kan få tak i gratis VT server? Gjerrig? Ja, sløser ikke penger på VT og epic flying, sløsing! Guilden er foresten på alliance sylvanas, en liten drøm. 10 irl kompiser Hva heter dere? Ålgård WoW Mafia. Ålgård = byen vi bor i Gankfeast! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Noen som vet hvilken server PcT spiller og hva warrioren hans/hennes heter? Bleikfeiten på Al'Akir blir det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå