Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, f.eks for holy prester, er det noe gear som kan lages med tailoring som matcher BT drops. Resten matcher T4/5, det meste craftable er ærlig talt bedre enn T4. Mange guild vil aldri få sjanse til å få alle T5 droppene, så tailoring vil være en enorm fordel. Uansett, hvis ikke guildet ditt holder på i slutten av TK/SSC allerede, så vil du trenge crafted gearet i en god stund fremover uansett.... Tailoring er såpass "billig" at det er uansett dumt å droppe det så lenge du bruker cloth armor. Ingen vet hva som kommer i WOTLK, men du tar en enorm sjanse ved å droppe tailoring....

 

Nå er vel ikke frozen shadoweave osv. akkurat veldig billige sett.

 

Levler man til 70, og ikke er hjerneskadet, så vil man ha nok penger til å få laget alt. Og har man ikke det, så gjør man bare ferdig resten av Outland questene, man trenger de uansett for reputation...

Lenke til kommentar
Vel, f.eks for holy prester, er det noe gear som kan lages med tailoring som matcher BT drops. Resten matcher T4/5, det meste craftable er ærlig talt bedre enn T4. Mange guild vil aldri få sjanse til å få alle T5 droppene, så tailoring vil være en enorm fordel. Uansett, hvis ikke guildet ditt holder på i slutten av TK/SSC allerede, så vil du trenge crafted gearet i en god stund fremover uansett.... Tailoring er såpass "billig" at det er uansett dumt å droppe det så lenge du bruker cloth armor. Ingen vet hva som kommer i WOTLK, men du tar en enorm sjanse ved å droppe tailoring....

 

Nå er vel ikke frozen shadoweave osv. akkurat veldig billige sett.

 

Levler man til 70, og ikke er hjerneskadet, så vil man ha nok penger til å få laget alt. Og har man ikke det, så gjør man bare ferdig resten av Outland questene, man trenger de uansett for reputation...

 

På priesten min elsker jeg de crafted items jeg har, men jeg bruker kun Spellfire Belt atm på min mage. Foretrekker raid epics pga. stats.

Lenke til kommentar
Sikkert mange guildleaders her på forumet så, vet noen hvor jeg kan få tak i gratis VT server?

Gjerrig?

Ja, sløser ikke penger på VT og epic flying, sløsing!

 

Guilden er foresten på alliance sylvanas, en liten drøm. 10 irl kompiser :)

Hva heter dere? :ph34r:

Ålgård WoW Mafia. Ålgård = byen vi bor i :D

Gankfeast! :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...