Heart Break Kid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Joda, men når den hawteste av alle ikke er online (Datsyl, før noen sier noe annet), må det tys til alternativer. Det stemmer at jeg ikke er online atm... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Balance. Balance Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da har jeg omsider gått lei av PvP og SL/SL. Fått et helt "OK" gear syntes jeg, siden jeg bare har holdt på med Arena og battlegrounds siden sånn september. Nå skal jeg begynne å raide igjen med guilden min, Cohort. Vi holder på med TK og SSC for øyeblikket. Blir en eller to dager i uken med raiding, noe som jeg gleder meg veldig til. Så da blir det tilbake til gode gamle destruction. Jeg har mest shadow damage, og trenger derfor et shadow basert spec. Er usikker på om jeg skal specce helt ned til Shadowfury? Taper jeg noe spesielt på det? Kunne kanskje være greit dersom jeg ønsker å gjøre litt PvP innimellom også. Her er en link til armory. Noen som kan komme med noen gode tips til hvilke spec jeg bør velge? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvem av dere Drom-gutta er i arena teamet? Har dere de derre gruppene deres for level 70 ogsaa? Heftig Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Lurvefranzen: Dette burde funke bra. http://www.wowhead.com/?talent=IZbxczIdzZxx0tr0tVzA Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg er med i Drøm-arenateamet ... Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Den der så fin ut, ja. Tror nok jeg går for noe i den duren. Endret 16. desember 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg er med i Drøm-arenateamet ... Nei, du er med i Drøm-arenateamet i 5 sekunder. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hvem av dere Drom-gutta er i arena teamet? Har dere de derre gruppene deres for level 70 ogsaa? Heftig Det er noe annet. Drøm er "bare" guilden. Prosjektet er noe annet. Nei, du er med i Drøm-arenateamet i 5 sekunder. Huh? Endret 16. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvem av dere Drom-gutta er i arena teamet? Har dere de derre gruppene deres for level 70 ogsaa? Heftig Det er noe annet. Drøm er "bare" guilden. Prosjektet er noe annet. Nei, du er med i Drøm-arenateamet i 5 sekunder. Huh? EhrmHPehrm. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bra dag i dag, først tok vi Archimonde for første gang (1 mage igjen på 10%, ble instakilled av wisps på 9%), så stakk vi til BT og fikk første kill på teron gorefiend, hvorav jeg vant de beste leather bracerne i spillet på roll siden ingen gidda å bruke dkp på de :> hawt stuff! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 EhrmHPehrm. :!: Sant, glemte den delen. Jeg funker ikke bra så sent. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 De dere nisse hattene, dropper dem på Heroic og eller bare vanlig? Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg regner med man får tak i dem både på Heroic og Normal. Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 level 70ies kan bare få de fra lvl 70 instances, se mmo-champion for liste Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Ok: #1 Jeg er paladin. #2 Jeg er GM. #3 Jeg er paladin. #4 LOLRET #5 Jeg er kul. #6 ??? #7 Profit! Jeg kan. Red.: Begynte med 5v5 arena med Drøm i dag. Vant en kamp 4v5. :> Er du GM??? Skippi is tha Ubergeneral of Drøm... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det ble annonsert frie valg. Avlyst nå. Men jeg sparer dere, ingen hoder ruller i denne omgang. Lenke til kommentar
imastard Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Jeg er med i Drøm-arenateamet ... Nei, du er med i Drøm-arenateamet i 5 sekunder. Faktisk holdt han lengre ut enn meg, med tanke på at eg var fokus for dei andre, ein warrior ein rogue ein BM hunter og mage kun på meg. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Bra dag i dag, først tok vi Archimonde for første gang (1 mage igjen på 10%, ble instakilled av wisps på 9%), så stakk vi til BT og fikk første kill på teron gorefiend, hvorav jeg vant de beste leather bracerne i spillet på roll siden ingen gidda å bruke dkp på de :> hawt stuff! ikke værst! Gleder meg til vi kommer til Hyjal. Ikke så alt for lenge til håper jeg! Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Balance Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå