PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Alle vet at dere spilte mot mentalt tilbakestående personer. Nei, vi møtte ikke roguen din. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ahem, du vs meg, theorycrafting, situasjonscountring og refleks. I CHALLENGE THEE. Forøvrig har jeg lav resistance. Såfremt du har grunnlag for å /tar Valere /cast olololnub, så maek my day. Og jeg har heller ikke krittisert deg for noe av det du nevner der, bare hvor stygg Tessay er. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du nevnte skillnivå. Caer: Tessay er jo hawt. Litt mer ikke-Drøm-relatert: Hipp hurra for Engineering. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Alle vet at dere spilte mot mentalt tilbakestående personer. Nei, vi møtte ikke roguen din. Ouch. Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Du nevnte skillnivå. Caer: Tessay er jo hawt. Litt mer ikke-Drøm-relatert: Hipp hurra for Engineering. Joa, sant. Da reffererte jeg til loldpzskills. Du -er- epic på theorycraftingen :< I is leernin 2 be jedi form twessay. Og, nei, tessay er da ikke så hot. Looks @ Perja > tessay Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Looks: Destination > all. Dps kommer fra hitgear. Rawr. Og en stødig tank. Hit me, Perja! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bra at Valere tar hit-rating itemsa dine da (som i dagens Botanica). Merket en stor stødighetsforskjell mellom deg og Hearth Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Bra at Valere tar hit-rating itemsa dine da (som i dagens Botanica). Merket en stor stødighetsforskjell mellom deg og Hearth Oooooooooch... Lycan got Immolated. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jeg la hodet på hoggstabben, forventet et lite slag. Dessuten kan jeg cleanse immolate. Mana = threat, vet du. Og tell antall epics meg vs. Hearth. Dessverre. Han har lolimba kontakter, det har jeg ikke jeg. Jeg har Gnomepaladin. Endret 16. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Drøm hijacks "Småprat om/rundt WoW". Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Drøm hijacks "Småprat om/rundt WoW". Drøm > "Småprat om/rundt WoW" Skippi > Drøm Balance. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Rimelig fornøyd nå Første guildrun i kara, og vi tok ned prince :!: (tok ikke optional bosser). Uheldigvis for meg ble det ikke noe tankeloot Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Edit: Så at profilen var oppdatert. Men 61 protection? Ingen spellresist, 5% parry eller 8sec judgement? Edit2: Tanket du karazhan i det gearet der? Endret 16. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Drøm hijacks "Småprat om/rundt WoW". W r pwn ? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Touché Endret 16. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Drøm hijacks "Småprat om/rundt WoW". W r pwn ? Drøm har ikke guild chat! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Joda, men når den hawteste av alle ikke er online (meg, før noen sier noe annet), må det tys til alternativer. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 aah, skjønner :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå