Wooteman Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 hva skal jeg på talent points på en hunter og warrior, hunteren skal leve opp lvl 65 og må farme trenger gold. Og min warrior vil jeg at han skal tåle damges pluss å gjøre en god del å. Hunter har jeg nesten alt på markmenn og warrioren arms han er lvl 26 by the way. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hærlig! Bota, og Chestguard of Exile droppa. Lycan lata som han skulle ninjae den, men ga den til meg da han vant. <3 Jeg passa på'n ... det er da jeg som burde få credit ... Jeg kunne uansett needet som dps-gear. Og solgt, skaffet flying. Fikk meg Libram of Repentance i dag. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hærlig! Bota, og Chestguard of Exile droppa. Lycan lata som han skulle ninjae den, men ga den til meg da han vant. <3 Jeg passa på'n ... det er da jeg som burde få credit ... Jeg kunne uansett needet som dps-gear. Og solgt, skaffet flying. Fikk meg Libram of Repentance i dag. Kan ikke neede som off-spec hvis noen andre trenger den! ^^ Noob Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Ok: #1 Jeg er paladin. #2 Jeg er GM. #3 Jeg er paladin. #4 LOLRET #5 Jeg er kul. #6 ??? #7 Profit! Jeg kan. Red.: Begynte med 5v5 arena med Drøm i dag. Vant en kamp 4v5. :> Endret 16. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hærlig! Bota, og Chestguard of Exile droppa. Lycan lata som han skulle ninjae den, men ga den til meg da han vant. <3 Jeg passa på'n ... det er da jeg som burde få credit ... Jeg kunne uansett needet som dps-gear. Og solgt, skaffet flying. Fikk meg Libram of Repentance i dag. Kan ikke neede som off-spec hvis noen andre trenger den! ^^ Noob Hvor står denne regelen? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Dessuten er den BoE. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Red.: Begynte med 5v5 arena med Drøm i dag. Vant en kamp 4v5. :> All me. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Lies - ingen hadde klart det uten meg og min nye epic chest. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Pf. Vi merket forskjell før/etter Valere. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Pf. Vi merket forskjell før/etter Valere. Og da vi fikk Destination med på laget Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Destination tanks all. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Alle vet at det var meg og mitt ubre gear som utgjorde forskjellen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 16k er vondt å nuke ned. Gief. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Alle vet at dere spilte mot mentalt tilbakestående personer. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Alle vet at dere spilte mot mentalt tilbakestående personer. Shoo, jeg er ikke i samme battlegroup som dem! Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Pf. Vi merket forskjell før/etter Valere. Klart det. Mine 10k damage done er jo selvsagt totalt underlegent Skippis ~200. Tror nok dessverre det var det faktum at det dopapiret Tessay har av gear, ble byttet ut med greensa til Destination. ... Touché! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Destination har ingen greens, ikke Tessay heller. Og min damage > din damage. Det vet alle. Dessuten forklarer ikke det at vi vant 4v5 da du forsvant afk uten å si ifra. Endret 16. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Destination har ingen greens, ikke Tessay heller. Og min damage > din damage. Det vet alle. Dessuten forklarer ikke det at vi vant 4v5 da du forsvant afk uten å si ifra. Skill > Damage. Du vet hva sinister striker er, grattis. Jeg ble instant afk, fordi jeg fikk en telefon. Og dere vant fordi dere møtte på Duffo og Kimmag. ... Og gearet mit IRL har 2k eid-av-foreldre-resistance, så lol rajt back at ya. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ahem, du vs meg, theorycrafting, situasjonscountring og refleks. I CHALLENGE THEE. Forøvrig har jeg lav resistance. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Typisk, etter å ha tatt Aran så bugger døra seg. Men det var jo bare å blinke igjennom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå