Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Argh! Jeg blir gal(igjen)! :(

 

Har plenty chars, men aner ikke hva jeg skal spille på. Jeg har en warrior i 50 som jeg ikke gidder å grinde med, 38 priest som jeg ikke gidder å grinde med 20 shaman som jeg ikke gidder å queste med, 20 warlock jeg ikke gidder å queste med :(

5407041[/snapback]

 

Så klart du skal spille på warrioren din.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går fremover for guilden :=)

Alle ZG bosser nede med unntak av Jin Do the Hexxar da. Det er en tøff djevel og ja selv om det var vårt første forsøk, vel.. han mista ikke hp en gang hehe.

Fikk Ragnaros ned på 60%. Det er vårt tredje forsøk på han og det beste.

Og så ble det en epic i helga. Dark Iron helm.

 

Vet det er mange flinke spillere her i gode guilder så jeg prøver meg med et par spørsmål.

 

Ragnaros: Hvor mange forsøk måtte til for dere før han gikk ned?

Onyxia: Tilsvarende hvor mange forsøk?

Ragnaros kontra Onyxia hvilken av dem er hardest å ta ned?

Lenke til kommentar

Vet det er mange flinke spillere her i gode guilder så jeg prøver meg med et par spørsmål.

 

Ragnaros: Hvor mange forsøk måtte til for dere før han gikk ned?

Onyxia: Tilsvarende hvor mange forsøk?

Ragnaros kontra Onyxia hvilken av dem er hardest å ta ned?

5408408[/snapback]

 

Tja på Ragnaros hadde vi sikkert en 4-5 raids der vi fokuserte på å drepe han, gikk vel litt under 1 måned fra første forsøk til han var nede så vidt jeg husker.

 

Onyxia var vel noe av det samme, forskjellen er vel at det fremdeles hender vi whiper på Onyx fordi fighten kan være litt random.

 

Vil si at første ragnaros kill er vanskeligere enn første onyx kill, men ragnaros blir bare rutine etter første gangen mens onyxia kan fremdeles overraske litt.

Lenke til kommentar
i går ble jeg level 20 med Gnome roguen min.

tok ta de questene som man må ha for poison, det tårnet.

kome tilbake så skulle jeg prate med en doktor....

jeg gjorde det men når jeg skal /lay down for at han skal undersøke meg, skjer det ingen ting :mad:

 

hva er galt?

5408383[/snapback]

Du kan jo prøve /lie som er kommandoen ;)

Lenke til kommentar

Nei faen heller. Nå gir jeg snart opp denne warrioren. Den er forbannet med ulykke.

 

Først dør jeg flere ganger i forsøk på å grinde satyrer i Felwood. Jeg forflytter med til Feralas for å prøve meg på ogrer, og ender opp med at jeg blir rundeid av en 43 warlock. Turen går oppover til Harpyene, men selvfølgelig presterte jeg å snakke med en Nightelf som står der, og ta imot et quest. Plutselig står jeg oppå et fjell, og må kjøpe en fallskjerm for 20s. Jeg hadde jo såklart ikke tatt av mounten igjennom hele denne prossesen, og hopper ned mens jeg aner fred og ingen fare. Jeg trykker på fallskjermen; "You can't do that when you are mounted". Jeg leter fribrilsk etter mount-knappen, men nei, jeg var for sen. Nå ligger liket mitt oppå en klippe, ingen vei opp, og jeg har glemt hvor jeg skal ressurecte meg. Det eneste jeg husker er at det er en mil fra liket mitt.

 

Jippi.

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...