Frohman Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 44 med lock, fullt shadoweave. Jeg skulle ha regna ut hvor mye shadow damage jeg får. Har ca. 150 shadow damage. Har 36 "vanlige" bonus damage, som gir til sammens +22 spell damage. Hvor mye blir 150 shadow damage? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det som vises som "shadow damage" på character-taben. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noe galt med pvp honor i natt? Alle fikk flere tusen under beregnet. Selv gjorde jeg en AV og fikk 0 poeng 1:30 Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvordan kan jeg skaffe Exalted med Scryer på kort tid ? Farme mobs som dropper Signer/ Tome ? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 farme noe som gir mer penger og kjøpe på AH, det er relativt billig. Lenke til kommentar
larzn Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Noe galt med pvp honor i natt?Alle fikk flere tusen under beregnet. Selv gjorde jeg en AV og fikk 0 poeng 1:30 har samme problemet, farma akurat så mye honor at jeg kunne kjøbe det jeg skulle ha og når jeg logga for og kjøbe tingen så hadde jeg 1,2k honor forlite! /sigh Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ser dere ikke at det er estimated honor? Farm alltid 10% mer enn det dere trenger, da det kan være at det nøyaktige tallet er annerledes enn esimatet. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Ser det er estimated men de trakk mye mer nå , noen fikk 7k forlite osv. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 DET ER INGEN PROBLEMER MED HONOUR GAINS: Problemet ligger i daily questen, den adder 4-600 honor HVER gang du zoner inn. Aldri gjør den om du vil ha riktig honour. Jeg bommer normalt med under 100 honour da jeg IKKE gjør den. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Trodde jeg skulle klikke mentalt nå når jeg var i WSG, stilliingen var 2 - 2 og alliance hadde flagget oppe på taket (Du må walljumpe for og komme opp der) og jeg prøver desperat og få med meg en member til for og drepe svinet, men nei da. Alle er "vi kan jo ikke bruke en exploit det er ikke lov!" endte selvsagt med at vi tapte og jeg måtte vente i 15 min i queue igjen for neste WSG :< Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jaja, så var jule apatien i full blomst. /emo /gquit /whiine sigh Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg har opplevd å få 1500mindre honor enn vanlig, så er ikke noe feil i det Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Da har jeg "rerollet" mage. Blir lei av dot, dot, dot, draiiiiiiin i lengden. Satser på å levle denne utover vinteren. Noen tips til hva jeg burde være? Frost går jeg vel ut i fra? Elsker den speccen selv. Med frost har du bare èn spell frem til level 66. Det blir sannsynligvis kjedeligere enn dot dot dot draiiiiin. Det er jo hvertfall 3 knapper mer enn 1 Hmpf, det er da gøyere å nuke enn å dot'e! Poenget er at om jeg kjører frost så slipper jeg å bli tatt så mye skade på. De ligger døde før de er kommer bort til meg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg gjorde aldri så mye skade med frost, så det er ikke gitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Det er "gøyere" i ca 10 minutter, så dør du nesten av kjedsomhet av å spamme samme knappen konstant..trust me. I've been there. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Spec frost og aoegrind til 70, går sykt fort. Så får du trykt på minst 3 knapper ! Lenke til kommentar
saimon Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Spec frost og aoegrind til 70, går sykt fort. Så får du trykt på minst 3 knapper ! aoe grinding er nesten ikke vits lenger, etter quest buffen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg likte aldri å spille frostmage, og respeccet alltid tilbake til fire så fort jeg hadde sjansen. Mye morsommere å kunne gjøre sinnsykt god damage på kort tid synes nå jeg. Fikk aldri helt taket på aoe-grinding heller, så det kan kanskje være litt av årsaken til at jeg ikke er så glad i frost. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 å som vinter veil er i gang så fikk eg en tailoring recipt i postkassen. Det var en slik jule chest. men kan man få andre deler? som head og slikt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Det er bare lvl 1 søppel uansett. Det eneste kule med julequestene er å befri reinsdyret så du kan gjøre mounten din om til reinsdyr 5 ganger. Men du må vel være ganske høy lvl for å greie det, siden du må ned i Searing Gorge (40-50lvl area) og drepe endel 45-48 mobs for å befri han. Og den missing candy-questen er helt fucked, for det er alltid 100 stk som camper i området der Greench spawner og tar ham før du rekker å si "hø?" Endret 16. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå