Skagen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 3 innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til temaet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og hva skal jeg med biografien hans fra wow?! Hva skal vi med den? I lol'd eid Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Uhm, sliter med å komme inn på Twisting Nether, står fast på downloading. ANdre som sliter? ty:) Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 jeg har prpblemer med å logge meg in på WOW på hunteren min å andre chars, jeg kan ikke se armour og den disconter heletiden. kansje fordi det er lenge siden jeg har spilt det. kan noen hjelpe meg med problemene? Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 får ikke lasta ned tales of the past 3... jeg som hadde tenkt jeg skulle kose meg med den filmen og spise pizza =/ Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Woho! Ding lvl 70 med Human Warlocken min min 7 lvl 70 :/ håper det blir den siste xD Allerede Gladiator's War Staff Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Woho! Ding lvl 70 med Human Warlocken min min 7 lvl 70 :/ håper det blir den siste xD Allerede Gladiator's War Staff gratiz:D god instats Lenke til kommentar
ronny iversen Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Hei, har søkt overalt nå, men finner ikke hva jeg leter etter, så jeg spør her.. Jeg leter etter en AddOn. Det er en AddOn som deler friendlisten fra maincharactern til alt characters, altså jeg vil ha friendlisten til main charactern min til alt charactern min om dere skjønner. Gidder ikke adde alle en etter en. Edit: Fant AddOn.. Den heter FriendListSave. Endret 15. desember 2007 av intoxicated Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 jeg har et stort porblem med WoW alt er unkown når jeg logger på og blir disconent heletiden, har aldri opp levd det før. kan noen hjelpe meg har prøvd alt som jeg kan. jeg reinstallerete det, repariete det, men der går jo ikke. hva er feilen? og hvor kan jeg få tak i hjelp Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Woho! Ding lvl 70 med Human Warlocken min min 7 lvl 70 :/ håper det blir den siste xD Allerede Gladiator's War Staff Kanskje tenke på å gjøre noe annet en å spille WoW? Mye morsommere og ha en godt geara character enn 7 blue/green gearet. Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 nei, når du er lei av 1 så spiller du en annen Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Woho! Ding lvl 70 med Human Warlocken min min 7 lvl 70 :/ håper det blir den siste xD Allerede Gladiator's War Staff Kanskje tenke på å gjøre noe annet en å spille WoW? Mye morsommere og ha en godt geara character enn 7 blue/green gearet. Man liker forskjellige ting Lenke til kommentar
FallenGB Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hvor er det lettest å skaffe seg Scryer Rep ? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Kanskje tenke på å gjøre noe annet en å spille WoW?Mye morsommere og ha en godt geara character enn 7 blue/green gearet. All hail to the mighty fail. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Vil lage meg en tank. Er veldig hissig på paladin, men hvordan er pala tanks i end-game? De er veldig bra til å AOE tanke har jeg jo skjønt, men hvordan er de mot single target. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Paladin tanks er veldig bra, også endgame vil si de er bedre enn warriors Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Tror Palas blir mest brukt som healbots... Tror Warriors/Druids er best som tanks med tanke på singletarget... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Selv foretrekker jeg faktisk paladin tank. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) hmm tøft valg dette. Warrior eller Paladin. jeg selv foretrekker alltid druid eller paladin foran warrior. men dette kan jo bare være uflaks fra min side som ikke har opplevd de beste warr tankene Endret 15. desember 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 hmm tøft valg dette. Warrior eller Paladin. jeg selv foretrekker alltid druid eller paladin foran warrior. men dette kan jo bare være uflaks fra min side som ikke har opplevd de beste warr tankene Warrior tanks blir som regel ALLTID brukt til main tanks etter Gruul, palla tanks kan ikke brukes til boss Main tanks etter Gruul p.g.a de får en crushing blow og BAM de er døde. Druid tanks vet jeg ikke men har noe med de ikke er immune mot crushing blow de og, men tror det er senere de må slutte å maintanke Personlig ville jeg gått for Paladin tank for ekstrem aggro build og evenen til å tanke opp til 6/7 mobs. (AoE farma SH heroic med full tier 4 paladin <3) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå