PSV Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 http://aszune.xsa.ch er i alle fall til Aszune. Lenke til kommentar
manyquiz Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hey, noen av dere som har fått oppdatering av launcher idag? har vært inne på noen lugubre sider Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) hey, noen av dere som har fått oppdatering av launcher idag? har vært inne på noen lugubre sider mm. har just oppdatert alt av addons tho :-p Endret 13. desember 2007 av Sink Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jau fikk en update når jeg logga på idag. Men who cares. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jau fikk en update når jeg logga på idag. Men who cares. Folk som glider. -_- Lenke til kommentar
DNA Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 12 honor for lite for epic trinketen, @$£££€$ ta estimated honor. Fikk jo 1000 honor for lite. Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Føler med deg DNA det der er forbanna surt. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Titan bar honor tror jeg er med accurate Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 honorfu er nøyaktig. :> Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kan noen linke/sende meg side til tomtom download? Finner ikke den med stier på mappet osv.. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kan noen linke/sende meg side til tomtom download? Finner ikke den med stier på mappet osv.. Sjekka Curse og WoWAce? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) WHDB er også fin. Den henter info fra Wowhead.com (comments og cords) wow.curse.com/downloads/details/10121/ Endret 14. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 De jeg bruker er Lightheaded til questcomments fra wowhead, og Questhelper til piler og slikt på mappet (Questhelper MÅ testes, herregud til flott addon). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ok, får vel teste den. WHDB setter ofte alt for mange punkter på kartet som ikke alltid stemmer. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Funker denne på vår versjon av WoW? Hvorfor står det localized USA i så fall? Erfaringer? Endret 14. desember 2007 av haarod Lenke til kommentar
storken Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Herreguud, fikk en henvendelse nå på druiden min som jeg prøvde selge for lenge siden. Hei du Leste en annonse på hardware.no der du prøver å selge en tauren druid. Jeg er interessert i å kjøpe den av deg om vi blir enig om en fornuftig pris og jeg føler meg sikker på at jeg ikke kommer til å bli lurt. Ut fra annonsen så ser du ut som en ærlig og pålitelig kar, så derfor prøver jeg å kontakte deg. Litt om meg selv og hvorfor jeg vil kjøpe accounten din: Jeg har spilt alliance på Emerald Dream i snart 3 år, og pleide å være en såkalt "hardcore raider" helt frem til TBC kom ut. Da TBC kom hadde jeg spilt meg opp en level 60 Priest(main) og en 60 paladin, 60 warrior, 60 rogue og 60 hunter. Med presten så var jeg main healer i guildet vårt i AQ40/Naxx og vi kom til The 4 horsemen før TBC. Når TBC kom ut tok jeg et par måneders pause, for så å vende tilbake til spillet litt utpå våren, men jeg hadde bestemt meg for å ikke raide igjen. Derfor blir det naturligvis PvP jeg er mest orientert på og dermed ble presten kjapt pensjonert siden jeg synes prester dør alt for lett i pvp så jeg bestemte meg for å levle opp paladin'en og warrior'en først. Når disse var blitt level 70 så levlet jeg opp presten også for å se om det var morsomt på level 70 med prest, men kort tid etter at den ble 70 så pensjonerte jeg den på nytt. Jeg er fortsatt i mitt gamle guild, og de er fortsatt "hardcore" PvE guild, men de kicker meg ikke ut som "takk for sist" og jeg var en viktig medspiller før TBC så jeg har fått en slags "hedersgjest" status i guildet. Imidlertid så har jeg lyst til å prøve noe nytt, og druid er så å si den eneste klassen jeg har lite erfaring med og det ser ut som en veldig morsom klasse å spille i PvP. Etter å ha levelet opp X antall level 70's og Y antall level 60's så kaster jeg nesten opp bare av tanken på å begynne på level 1 igjen. Velvel! ble mye tekst dette her, men jeg hadde lyst til å forklare hvorfor jeg ønsker å by på accounten din og at du vet hvem du evt bestemmer deg for å selge den til Jeg byr deg 1000,- kroner for den ved rask handel og jeg kommer til å flytte den over til en ny server med en gang for å begynne med "blanke ark" dersom du vil selge den. "wall of text crits you for 130 000" Og hva skal jeg med biografien hans fra wow?! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hadde da mye heller solgt til en sånn fyr enn en fjortis som ikke aner hva wow går ut på engang Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tja, forfor ikke selge (om du enne kan)? Tror forresten du har misforstått hva som menes med "wall of texts", det der var da en fint oppstykket tekst. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Herreguud, fikk en henvendelse nå på druiden min som jeg prøvde selge for lenge siden. Hei du Jeg byr deg 1000,- kroner for den ved rask handel og jeg kommer til å flytte den over til en ny server med en gang for å begynne med "blanke ark" dersom du vil selge den. "wall of text crits you for 130 000" Og hva skal jeg med biografien hans fra wow?! det virker som han er ganske seriøs selv da, å kjekt å vite om folk har bakgrunn med wow før og sånn.. Personlig spurte jeg selv om "biografien" hans i wow før jeg solgte min Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og hva skal jeg med biografien hans fra wow?! Hva skal vi med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå