manyquiz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 fy faen, har så jævlig lyst å slå å hjel naboen's bikkje nå. har gjødd i flere timer i strekk. virker ikke som jeg kan spille høy nok musikk heller Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Headphones er tingen i så tilfelle. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Funker det å kjøre missdirection på afk'ere i av? Hvis ja så skal jeg pokker meg gjøre det hver gang jeg ser en leech-hore. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Og hva hjelper det med? Ingenting. Lenke til kommentar
Xint Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Funker det å kjøre missdirection på afk'ere i av?Hvis ja så skal jeg pokker meg gjøre det hver gang jeg ser en leech-hore. Skjønner ikke helt hva MD skal gjøre? Det fungerer jo ikke på players, og leecheren blir jo bare resset og kan fortsette i fred og ro med leechingen. Om ikke annet kan det hende at du får han i PvP-combat, og debuffen hans blir borte.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Deilig med fri fra jobben i dag. Alle dagens gjøremål er gjort (dvs. en tur på apoteket og butikken ), og nå er det bare å kose seg med Warcraft frem til Roma - United i kveld. Må kjøre endel Warsong Gulch og Arathi Basin slik at jeg får de markene jeg trenger for de siste to delene av Gladiator-settet. Begynner å bli lei battlegrounds om dagen, men jeg har mest lyst til å skaffe bra gear før jeg begynner med pengefarming til flying mount o.l. Har 369 i jewelcrafting nå, men finner ikke ut helt hva jeg ønsker å ha som second profession. Har hatt mining og skinning, men begge delene er så uhorvelig kjedelig at jeg har droppet de innen jeg har kommet til 250. Tenker på enchanting slik at jeg kan disenchante items, men det tar sin tid å komme opp i høy nok skill der også. Noen forslag? Jeg er da en dwarf hunter om noen skulle lure. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Engineering er veldig artig proffesion Men dyrt uten mining så. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Engineering er veldig artig proffesion Men dyrt uten mining så. Engineering ja... det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Egentlig burde jeg jo hatt et gatheringprofession, men jeg føler ikke for å ri/fly rundt for å samle sammen mats. Skal tenke litt på engineering Lenke til kommentar
Xint Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Engineering er veldig artig proffesion Men dyrt uten mining så. Engineering ja... det hadde jeg faktisk ikke tenkt på. Egentlig burde jeg jo hatt et gatheringprofession, men jeg føler ikke for å ri/fly rundt for å samle sammen mats. Skal tenke litt på engineering Skal du ha ett gathering profession bør du tenke på Herbalism. Sykt letttjente penger, ettersom raiders trenger blomster, alltid. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet om noen andre dyr/plasser enn talbuk dyrene i nagrand hvor man kan skinne store menger Knothide Leather? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen som vet om noen andre dyr/plasser enn talbuk dyrene i nagrand hvor man kan skinne store menger Knothide Leather? Hørte at Inni black moreass så er det greit å drepe allt trashet inni der for skinns, men usikker på om hvilket skinn de gir Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 ekke de elite da:) er ikke så langt med raiding så vanskelig å svare. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Er ikke en raidinstance, å krokodillene inni der er heller ikke elite, men du trenger å ha gjort Old Hillsbrad foothills først for å være attuned! husk å ta med deg en beacon som du får av en npc inni instancen, more dps ftw Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen andre som ikke får søkt på Armory? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Noen andre som ikke får søkt på Armory? Hele opplegget virkelig veldig ustabilt for tiden, i hvert fall. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Noen timer er den oppe mens resten er den nede. Ganske irriterende når man skal recruitere folk og ikke kan se gear, tallents, gems. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har en t5ish shadowpriest og prot warrior som skal bytte server til annen pve server. Hvor finner man alle serversidene? Som for eks www.arathor.net Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 http://www.realmhistory.net/realm-ranking.html There you go. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 http://forums.wow-europe.com/index.html?sid=1 Realm forums -> Velg Realm -> Enjoy Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg vil tro han er ute etter uoffisielle realmnettsider. Endret 13. desember 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå