Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Når kommer denne opp igjen da? Fungerer jo aldri http://wow-europe.com/en/info/gamestats/ga...?en,auctionsold Lenke til kommentar
samebob Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lurer på om noen vet en side/program der man kan "equippe" forskjellig gear å se hvordan statsene blir uten å måtte sitte å regne. Gjerne der man kan se statsene sånn som på wow/armory. (Agi, Int, Crit, Hit, Hp, Resilence etc) Noe alla den gamle ctprofiles.net siden som mange brukte pre-tbc. Takker for svar Det lurer jeg på også.... Noen som vet? Jeg tror allakhazam har noe sånt som det der, usikker dog. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lurer på om noen vet en side/program der man kan "equippe" forskjellig gear å se hvordan statsene blir uten å måtte sitte å regne. Gjerne der man kan se statsene sånn som på wow/armory. (Agi, Int, Crit, Hit, Hp, Resilence etc) Noe alla den gamle ctprofiles.net siden som mange brukte pre-tbc. Takker for svar Det lurer jeg på også.... Noen som vet? Jeg tror allakhazam har noe sånt som det der, usikker dog. oO There you go Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Endelig inne igjen!! Selv om main serveren min fortsatt er nede=/ Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 xD 3manna ST i går med warriorn og 2x lvl 50 shadowpriests uldaman i dag med huntern og 1x 43 priest og 1x 41 warlock gøy! mara neste Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 AV midt på natten er jaggu meg idiotiske saker. Alliance hadde 15 stykker som ikke bot-et. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Det var 37 Horde-bots inne i AV her om dagen. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kor mange aktive spelare forventa du å finne midt på natta? Merka faktisk ein grei nedgang på battlegroup rampage ei tid tilbake, men kan ikkje sei noke om korleis det ligge an no, har vore inaktiv siste 2 vekene. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Kor mange aktive spelare forventa du å finne midt på natta? Vel, om man hadde plassert alle de aktive fra de 4-5 AV-ene som var oppe i samme raid ville det jo gått fint. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er Holy priest atm med 21/40 spec. Vis jeg går for 41/20 disc, blir jeg veldig nerfa i instancer da? vil ha en mer pvp spec, men fortsatt som healer. hva syns dere? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lurer på om noen vet en side/program der man kan "equippe" forskjellig gear å se hvordan statsene blir uten å måtte sitte å regne. Gjerne der man kan se statsene sånn som på wow/armory. (Agi, Int, Crit, Hit, Hp, Resilence etc) Noe alla den gamle ctprofiles.net siden som mange brukte pre-tbc. Takker for svar Det lurer jeg på også.... Noen som vet? Jeg tror allakhazam har noe sånt som det der, usikker dog. oO There you go Eventuelt http://www.warcrafter.net/sandbox Lenke til kommentar
storken Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 en ting jeg kunne tenke meg å prøve er å drepe botterne, delvis samle sammen en tank, healer og 3 dps for å komme oss inn i hula og så bare se honoren pøøøse inn Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hjernen min fungerer ikke helt nå, så derfor spør jeg: Hvor mange S3 deler kan man få av å ride på 1600 rating 2v2 igjennom hele Sesong3? Det er 3mnd, right? Lenke til kommentar
Xint Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Hjernen min fungerer ikke helt nå, så derfor spør jeg: Hvor mange S3 deler kan man få av å ride på 1600 rating 2v2 igjennom hele Sesong3? Det er 3mnd, right? Du klarer sikkert å få 4/5 deler, vil jeg tro. Om du kjører 3v3/5v5, i alle fall. (våpen og shoulders kreves som kjent en del personal rating) Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hm, stemmer. det er jo akseptabelt for å bare "leeche". :o Lenke til kommentar
Xint Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 hm, stemmer. det er jo akseptabelt for å bare "leeche". :o Du klarer nok å presse inn Merciless shoulders + våpen der og, skal du se. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Har en sterk anelse om at noen i Blizzard virkelig HATER dyr, spesiellt hunder. Når man tenker på hvor mange tusen bikkjer og fugler og andre dyr man slakter på veien til 70. Regner med han som kom opp med hele designet ble bitt av en hund/papegøye når han var liten, og sa mens tårene sprutet: "Når jeg blir stor skal jeg lage et dataspill der millioner av folk dreper dyr HELE DAGEN! Så får de igjen!" Når han ble tenåring torturerte han marsvin og kattunger med strikkepinner. Og sånn ble WOW født. Endret 12. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg tror ikke jeg har drept en eneste hund, men jeg liker tanken. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Um. Tja. Var kanskje ikke det jeg mente, men jeg er åpen for tolkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå