wise™ Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 SNIP Ta det i PM/Telefon/MSN/Skype/Whatever. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du må ha gjort durnhold (Normal) en gang. Honored me Keepers of time Ok, den har eg vell gjort, er atumed med karazhan. Så da trenger eg bare bli Honored da Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Noen som vet om en alternativ måte å laste ned WoW klienten på? Laster den ned via Blizzard Download (Trial) nå, men det går så ekstremt tregt. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du må ha gjort durnhold (Normal) en gang. Honored me Keepers of time Ok, den har eg vell gjort, er atumed med karazhan. Så da trenger eg bare bli Honored da Så må du kjøpe heroic keyen, husker ikke helt hvor mye, men noe rundt 40g. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 De koster bare 10g nå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ehm, 9 hvis honoured, 8g50s hvis revered, 8g hvis exalted. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 oj, kom det i 2.3.0? har ikke kjøpt noen keys på lenge så beklager det der. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Lurer på om noen vet en side/program der man kan "equippe" forskjellig gear å se hvordan statsene blir uten å måtte sitte å regne. Gjerne der man kan se statsene sånn som på wow/armory. (Agi, Int, Crit, Hit, Hp, Resilence etc) Noe alla den gamle ctprofiles.net siden som mange brukte pre-tbc. Takker for svar Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Heroic key kosta 9g om man var revered, før patchen. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 noen som har noen tips til hvem jeg bør grinde rep hos? for å få noe bra gear eller weapons til pvp hunter? og noen som har tips til bow som er bra? jeg liker ikke pve, så helst igjennom pvp eller rep grinding Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Grind honor og få deg gladiator items imo. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jepp, bare kjøp season 1 buen så er du godt på veg. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Lurer på om noen vet en side/program der man kan "equippe" forskjellig gear å se hvordan statsene blir uten å måtte sitte å regne. Gjerne der man kan se statsene sånn som på wow/armory. (Agi, Int, Crit, Hit, Hp, Resilence etc) Noe alla den gamle ctprofiles.net siden som mange brukte pre-tbc. Takker for svar Det lurer jeg på også.... Noen som vet? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen connection problemer nå?.... Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen connection problemer nå?.... Lurte på det samme, kommer ikke forbi Authenticathing Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen connection problemer nå?.... Lurte på det samme, kommer ikke forbi Authenticathing Ja.. og forum virker ikke helt friske heller.... Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er det noen connection problemer nå?.... Lurte på det samme, kommer ikke forbi Authenticathing Ja.. og forum virker ikke helt friske heller.... mhm, Armory funker i hvertfall for meg =) Noe å gjøre mens jeg venter =D Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Er en del servere som er nede ihvertfall. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 mhm, Armory funker i hvertfall for meg =) Noe å gjøre mens jeg venter =D Heh.. armory ikke oppdatert siden 27 november for meg... Lenke til kommentar
saimon Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 mhm, Armory funker i hvertfall for meg =) Noe å gjøre mens jeg venter =D Heh.. armory ikke oppdatert siden 27 november for meg... Fyy nå går jeg inn i en svært kjedelig del av min Wow karriere... Må nok farme Shattered halls noen dager=/ trenger 4 forskjellige drops der inne på 2 forskjellige chars =( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå