Olum Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det noen som kan anbefale et program som automatisk lagrer alle screenshotene jeg tar i spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Er det noen som kan anbefale et program som automatisk lagrer alle screenshotene jeg tar i spillet? Da en titt i Screenshots-mappen der spillet ditt er installert du. edit: Er ikke morsomt å bli kalt Øystein.... (Men det er post 22222) Endret 10. desember 2007 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 What Øystein said Men fraps har den muligheten også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er det noen som kan anbefale et program som automatisk lagrer alle screenshotene jeg tar i spillet? Da en titt i Screenshots-mappen der spillet ditt er installert du. Haha, burde tenkt på det egentlig. Foresten, innlegget ditt er innlegg nummer 22222. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 må si jeg likte den siste Darklegacy comicen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hahaha Funny, but oh so true Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) må si jeg likte den siste Darklegacy comicen haha, fy f så genial:D daruu: ta en tur innom Conviction battlegroupen, så vil du finne ut at det er her inspirasjonen er hentet fra:> Endret 10. desember 2007 av Dranc Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Gull korn det er det ja Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hvorfor wiper vi på Shade of aran? Tar han lett ned til 33% ellerno, så kommer water elementene som dreper oss alle. Hva er greia? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vil bare spørre om en ting. Hva er best av Allakhazam og Thottbot? Lenge sida jeg har spilt nå. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Banish/fear drep adds, de dreper dere ellers vettu Vil bare spørre om en ting. Hva er best av Allakhazam og Thottbot? Lenge sida jeg har spilt nå. Personlig synes jeg Wowhead.com er best Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bra tac for en warlock mot warrior?MS warr med Death Wish, immune to fear plager meg. trenger seriøst tips EDIT: lvl 49 begge to, jeg er full Affli haha:p Jeg er da denne warrioren han spiller mot. 2 years exsperience vs 1 month ftw ? aka han har spilt wow i 2 år altså. Jeg er fremdeles newbie =) LoL? vi har enda ikke prøvd, ville bare ha en ny tac. og btw selv om du har gama i 1månede, og jeg 2år. med litt av og på er det enda klasser som er OP mot andre, uansett hvor lenge man har spilt. og når i tillegg du er blue hore 2k, og jeg med et par blues gjør ikke det saken enda bedre men tar deg etterpå jo vi prøvde. Tok 4 duels, du vant 3, jeg vant 1. Da var jeg lvl 47, du 48. OG jeg var fury dw som suger i pvp. Btw, skulle bare mangle at du vinner, du har mye mer erfaring + at du har 600 hp stone som du bruker i hver duel. " lock abbility" som du sier Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vil bare spørre om en ting. Hva er best av Allakhazam og Thottbot? Lenge sida jeg har spilt nå. wowhead.com > all Mye mer seriøse svar virker som Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 er du hjemme fra trimmen btw ? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bra tac for en warlock mot warrior?MS warr med Death Wish, immune to fear plager meg. trenger seriøst tips EDIT: lvl 49 begge to, jeg er full Affli haha:p Jeg er da denne warrioren han spiller mot. 2 years exsperience vs 1 month ftw ? aka han har spilt wow i 2 år altså. Jeg er fremdeles newbie =) LoL? vi har enda ikke prøvd, ville bare ha en ny tac. og btw selv om du har gama i 1månede, og jeg 2år. med litt av og på er det enda klasser som er OP mot andre, uansett hvor lenge man har spilt. og når i tillegg du er blue hore 2k, og jeg med et par blues gjør ikke det saken enda bedre men tar deg etterpå jo vi prøvde. Tok 4 duels, du vant 3, jeg vant 1. Da var jeg lvl 47, du 48. OG jeg var fury dw som suger i pvp. Btw, skulle bare mangle at du vinner, du har mye mer erfaring + at du har 600 hp stone som du bruker i hver duel. " lock abbility" som du sier ork whine for HS! jeg brukte det 1 gang pga du brukte gift of naruu, ingen andre ganger er hjemme nå ja logg msn Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 haha..nå er det 1111 sider på dette topicet...lol vel, hva er topicet? Jeg sitter paa skolen og de har blokka siden... Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 haha..nå er det 1111 sider på dette topicet...lol vel, hva er topicet? Jeg sitter paa skolen og de har blokka siden... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Småprat om/rundt WoW ? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 hva må eg gjøre for og kunne gå The Black Morass Heroic? Finner den ikkje i listen over instancer eg kan legge meg i kø til :S Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du må ha gjort durnhold (Normal) en gang. Honored me Keepers of time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå