storken Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Druids kan ikke bli uncrushable. Feil. Det finnes druids som har oppnådd 100% dodge med trinkets. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du må ha 102,4% da *pirke pirke Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Du må ha 102,4% da *pirke pirke er ikke det dodge/parry/block kombinert? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Druids kan ikke parry eller blocke Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan noen linke til en god forklaring til hvorfor man blir uncrushable med 102,4% kombinert avoidance? Får det ikke til å gå opp. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kan noen linke til en god forklaring til hvorfor man blir uncrushable med 102,4% kombinert avoidance? Får det ikke til å gå opp. Fordi med kombinert 102.4% block/dodge/parry/miss vil alle slag fra en boss enten blockes/dodges/parryes eller misses. Du vil altså aldri motta et vanlig "crushable"angrep. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Druids kan ikke parry eller blocke Og derfor ikke immune mot crushing blows... Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Druids kan ikke parry eller blocke Og derfor ikke immune mot crushing blows... Om druiden har 95% dodge og 8% miss så er h*n så godt som immune mot crushing blows. Så en nevnte en druid med 100% dodge med trinket, selv om jeg tviler litt så er det vel mulig. Druids kan ikke være 'uncrushable' over lengre tid tho, altså uten trinket. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) "Så godt som" uncrushable er ikke det samme som uncrushable. Og med 102.4% samlet avoidance vil alle angrep enten unngås eller mitigeres, og derfor ikke crushes. Endret 10. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er slike forklaringer jeg ikke får til å gå opp, selv om samlet avoidance er over 100% så har jo alle typer avoidance en god sjangse for å ikke inntreffe? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Druids (og warriors) er avhengige av rage. Rage får man når man blir slått på, og når man slår. Om man har 100% dodge, får man lite rage og dermed lite aggro. Om man har 100% block/dodge/parry, får man mer (men fortsatt lite) rage, og mulighet til å spamme revenge. Konklusjonen er at warriors er bedre til å bygge aggro med høy avoidance. Om dette er riktig, aner jeg ikke. Det er bare det hodet mitt sier. Bare tenker litt høyt her. xD OOH! OOH! OOH! 1337 posts! Zomgomg! Endret 10. desember 2007 av Knofle Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Liker ikke å bruke absolutter om WoW, for plutselig kommer det en mob som er level 74 og vips så kan du crushes. Aldri si aldri om Blizzard og WoW Men joda, ordla meg dårlig, med 102.4% så _skal_ du være uncrushable. Knofle; Selv mener jeg det er omvendt, druids trenger ikke å ta like mye dmg som warriors for å kunne pumpe ut like mye threat (druid white hit > warrior white hit. De lusker jo rundt i 2-3k ap i tankgear ;<). Det og høy armor/hp er grunnen til at de er den perfekte OT. Torinogut; http://www.wowwiki.com/Attack_table les litt der så forstår du nok Endret 10. desember 2007 av TaigaH Lenke til kommentar
daruu Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei, druids genererer(riktig skrevet?) mere rage bare ved å slå på fiender, derfor er druids bedre offtanks (og sannsyneligvis bedre med high avoidance uten at jeg vet dette helt sikkert) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Det er jo derfor alle raidbosser slår som en level 73. Torinogut: Den ene tar over der den andre slutter, tror det kalkuleres via 1, usikker der. Noen? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hipp hurra! Eller skal jeg si Hipp hurra! Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Herregud, det var på tide. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Liker ikke å bruke absolutter om WoW, for plutselig kommer det en mob som er level 74 og vips så kan du crushes.Aldri si aldri om Blizzard og WoW Men joda, ordla meg dårlig, med 102.4% så _skal_ du være uncrushable. Knofle; Selv mener jeg det er omvendt, druids trenger ikke å ta like mye dmg som warriors for å kunne pumpe ut like mye threat (druid white hit > warrior white hit. De lusker jo rundt i 2-3k ap i tankgear ;<). Det og høy armor/hp er grunnen til at de er den perfekte OT. Torinogut; http://www.wowwiki.com/Attack_table les litt der så forstår du nok Kan ikke akkurat legge sammen tre forskjellige sannsynligheter. Blir det samme som å kaste seks terninger, og si at du er garantert én ener for eksempel. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Som sagt tror jeg det regnes om 1, noen som vet noe annet? Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 haha..nå er det 1111 sider på dette topicet...lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå