Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen linke til en god forklaring til hvorfor man blir uncrushable med 102,4% kombinert avoidance? Får det ikke til å gå opp.

Fordi med kombinert 102.4% block/dodge/parry/miss vil alle slag fra en boss enten blockes/dodges/parryes eller misses. Du vil altså aldri motta et vanlig "crushable"angrep.

Lenke til kommentar
Druids kan ikke parry eller blocke

Og derfor ikke immune mot crushing blows...

Om druiden har 95% dodge og 8% miss så er h*n så godt som immune mot crushing blows.

Så en nevnte en druid med 100% dodge med trinket, selv om jeg tviler litt så er det vel mulig.

Druids kan ikke være 'uncrushable' over lengre tid tho, altså uten trinket.

Lenke til kommentar

Druids (og warriors) er avhengige av rage. Rage får man når man blir slått på, og når man slår.

Om man har 100% dodge, får man lite rage og dermed lite aggro.

Om man har 100% block/dodge/parry, får man mer (men fortsatt lite) rage, og mulighet til å spamme revenge.

Konklusjonen er at warriors er bedre til å bygge aggro med høy avoidance. Om dette er riktig, aner jeg ikke. Det er bare det hodet mitt sier. :D

Bare tenker litt høyt her. xD

OOH! OOH! OOH!

1337 posts! Zomgomg!

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Liker ikke å bruke absolutter om WoW, for plutselig kommer det en mob som er level 74 og vips så kan du crushes.

Aldri si aldri om Blizzard og WoW :)

Men joda, ordla meg dårlig, med 102.4% så _skal_ du være uncrushable.

Knofle; Selv mener jeg det er omvendt, druids trenger ikke å ta like mye dmg som warriors for å kunne pumpe ut like mye threat (druid white hit > warrior white hit. De lusker jo rundt i 2-3k ap i tankgear ;<). Det og høy armor/hp er grunnen til at de er den perfekte OT.

Torinogut; http://www.wowwiki.com/Attack_table les litt der så forstår du nok :)

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Liker ikke å bruke absolutter om WoW, for plutselig kommer det en mob som er level 74 og vips så kan du crushes.

Aldri si aldri om Blizzard og WoW :)

Men joda, ordla meg dårlig, med 102.4% så _skal_ du være uncrushable.

Knofle; Selv mener jeg det er omvendt, druids trenger ikke å ta like mye dmg som warriors for å kunne pumpe ut like mye threat (druid white hit > warrior white hit. De lusker jo rundt i 2-3k ap i tankgear ;<). Det og høy armor/hp er grunnen til at de er den perfekte OT.

Torinogut; http://www.wowwiki.com/Attack_table les litt der så forstår du nok :)

Kan ikke akkurat legge sammen tre forskjellige sannsynligheter. Blir det samme som å kaste seks terninger, og si at du er garantert én ener for eksempel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...