Cuneax Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Mulig, husker ikke helt. Men i så fall: Omstreifer = bedre enn landstryker Landstryker = Skitten uteligger Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hva pokker skjer nå?? spillte WoW, så putselig ble jeg disconnected. skulle logge inn på samma charakter, så sto det:" a charakter with that name allready exists"?? hva skjer? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 hva pokker skjer nå?? spillte WoW, så putselig ble jeg disconnected. skulle logge inn på samma charakter, så sto det:" a charakter with that name allready exists"?? hva skjer? 5405004[/snapback] Du må vente til du pinger ut fra serveren. Tar som regel 5 min eller noe deromkring Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Faaaaaaen! Var i Stratholme med Jan-Erik, plutselig blir jeg disconnecta fra serveren, og nå nekter den meg å komme inn. Hvis jeg ikke kommer meg inn før MC-inviten om 45 minutter skal hoder rulle. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Ja, sukk. Første gang i ZG her. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Med hvilken guild? The GANKsters? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Jeppjepp, hadde roguen og warrioren der, så jeg hev priesten over også. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Oh happy daaaay, serveren er oppe! Hvor langt er dere i ZG, forresten? Alltid hatt inntrykk av at The GANKsters var en PvP-guild. Edit: og det skulle jeg aldri ha sagt, for nå ble jeg boota ut igjen. Endret 8. januar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Vi kom til bat-damen (og wipet, pga en shaman som ikke hørte etter og brukte earthshock før tanken fikk aggro) før serveren gikk ned. Vi har bare vært der en gang tidligere, da med Judgement. Var ikke med da. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Til dere som spiller på sylvanas; er serveren så laggete til vanelig som den er i dag? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 haomarush er også drittlaggete... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Til dere som spiller på sylvanas; er serveren så laggete til vanelig som den er i dag? 5405499[/snapback] Nei, den ble slik først etter 1.9 for min del. Endret 8. januar 2006 av Loeve Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2006 JAAA MISSER ONYXIIA DRITBRANW.ghn nt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) guildet mitt tar sitt første mc run idag og hittil har det nesten bare vært krangling i chatten... Synd jeg bare er lvl 57 og ikkek an være med , men koser meg med scholo, ubrs osv . Fikk til og med wand med 4 int og 11 dam/heal i denne lvlen edit: for å ikke glemme dreadmist shoulders. Og snart 300 tailor med alle tingene til robe of the void untatt runeclothen (som også kjøpes) samlet inn. Kosta meg sikker 100 gull eller noe, men verdt det . Angrer litt på at jeg skulle levle på en gul ting (som ikke funker etter patchen) så sløste 100 runecloth +/-. Men det sendes til ah charen og disenchantes og selger støvet som er gratis å legge ut Endret 8. januar 2006 av chokke Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er det ikke en bug, når jeg som horde er i SW og får inn Trade channelen fra alle horde byene? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Lurer på om jeg skal ta å spille litt på level 40 UD roguen min @ sylvanas... hmm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Er det ikke en bug, når jeg som horde er i SW og får inn Trade channelen fra alle horde byene? 5406343[/snapback] Jeg stussa på det samme da jeg sto i Org, naken og /love /hug /dance Thrall i et Naked Race throug Orgrimmar (som det var mange påmeldte på, men endte opp med meg og en lvl 45 bare) og fikk inn LFG og Trade fra Alliance, men etter 1.9, er det delt trade og lfg, samt delt ah. greit nok så blir det liv i chatten når jeg er i darnassus også Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Argh! Jeg blir gal(igjen)! Har plenty chars, men aner ikke hva jeg skal spille på. Jeg har en warrior i 50 som jeg ikke gidder å grinde med, 38 priest som jeg ikke gidder å grinde med 20 shaman som jeg ikke gidder å queste med, 20 warlock jeg ikke gidder å queste med Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Du overdramatiserer problemet. Ha WoW i et lite vindu, og se Simpsons/futurama/ south park/whatever i et annet vindu ved siden av, og sett deg som mål å grinde en lvl per dag minst, det er virkelig ikke vanskelig, og når du konsentrerer deg om filmen/serien, så er det ikke kjedelig heller. Siden du maser hele tiden om hvor lei deg du er fordi du ikke er lvl 60, hvorfor i all verden vil du spille på en alt? Bare gjør som jeg sa over, og grind til lvl 60, alter skal kun forekome etter lvl 60. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Eller bare ha en laptop ved siden av som du ser Prison Break på, slik som jeg gjør når jeg farmer gull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå