Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva pokker skjer nå?? :wallbash:

spillte WoW, så putselig ble jeg disconnected.

skulle logge inn på samma charakter, så sto det:" a charakter with that name allready exists"?? :dontgetit:

 

hva skjer? :mad:

5405004[/snapback]

Du må vente til du pinger ut fra serveren. Tar som regel 5 min eller noe deromkring :)

Lenke til kommentar

guildet mitt tar sitt første mc run idag og hittil har det nesten bare vært krangling i chatten... Synd jeg bare er lvl 57 og ikkek an være med :( , men koser meg med scholo, ubrs osv :) . Fikk til og med wand med 4 int og 11 dam/heal i denne lvlen :D

 

edit: for å ikke glemme dreadmist shoulders. Og snart 300 tailor med alle tingene til robe of the void untatt runeclothen (som også kjøpes) samlet inn. Kosta meg sikker 100 gull eller noe, men verdt det :D . Angrer litt på at jeg skulle levle på en gul ting (som ikke funker etter patchen) så sløste 100 runecloth +/-. Men det sendes til ah charen og disenchantes og selger støvet som er gratis å legge ut :)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Er det ikke en bug, når jeg som horde er i SW og får inn Trade channelen fra alle horde byene?

5406343[/snapback]

 

 

Jeg stussa på det samme da jeg sto i Org, naken og /love /hug /dance Thrall i et Naked Race throug Orgrimmar (som det var mange påmeldte på, men endte opp med meg og en lvl 45 bare) og fikk inn LFG og Trade fra Alliance, men etter 1.9, er det delt trade og lfg, samt delt ah.

 

 

greit nok :p

 

så blir det liv i chatten når jeg er i darnassus også :p

Lenke til kommentar

Du overdramatiserer problemet. Ha WoW i et lite vindu, og se Simpsons/futurama/ south park/whatever i et annet vindu ved siden av, og sett deg som mål å grinde en lvl per dag minst, det er virkelig ikke vanskelig, og når du konsentrerer deg om filmen/serien, så er det ikke kjedelig heller.

 

Siden du maser hele tiden om hvor lei deg du er fordi du ikke er lvl 60, hvorfor i all verden vil du spille på en alt? Bare gjør som jeg sa over, og grind til lvl 60, alter skal kun forekome etter lvl 60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...