Frohman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Vi er nå.. 7? 70s bare fra hw.no, samt et par andre. Får vi noen villige til å heale kommer jeg til å wipe Okstad i Karazhan. olol. Pfft. Trenger ikke healing! ^^ Hadde faktisk 16000 hp fully buffed, da jeg tok Attumen for første gang. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hmm, Torinogut, vi får geare deg opp litt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er snakk om noen raske 5-mans/heroics, bør funke fett. Har jo to paladintanks (Hearth har best gear :<) og en rekke dps-70s, så det skal ikke være problemet. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 For øvrig.. armory busted igjen? (har vel egentlig vært det en stund...) Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) For øvrig.. armory busted igjen? (har vel egentlig vært det en stund...) Armory funker fint, det. Er snakk om noen raske 5-mans/heroics, bør funke fett. Har jo to paladintanks (Hearth har best gear :<) og en rekke dps-70s, så det skal ikke være problemet. Kan være DPS, så kan Heart få tanke. => Endret 10. desember 2007 av Frohman Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Pff, jeg skal tanke. Hearth har bare bedre gear, men jeg > han uansett. Er snakk om å få de to netherne til skoene og noe heroics-gear, så er jeg klar. Jeg har det fær vi har nok healers uansett. Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 sylvanas horde dere holder til? har en 70 undead rogue som jeg skal migge til Darksorrow nuh... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Greit, du og hearth tanker, jeg pew pew dpser. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Ja, Sylvanas vi er. Edit: Du har sikkert sett Dingot0m annonsere at jeg gir bort masse gratis i /2. Herregud så mange whispers. Endret 10. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Hm, har noen kompiser som spiller der.. i Bad Blood? Usikker på guildnavnet. edit: Bad Bones! Endret 10. desember 2007 av nazrm Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bad pull? Mad moo? Bad Bones (tror da det er noen som heter det og)? Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 For øvrig.. armory busted igjen? (har vel egentlig vært det en stund...) Armory funker fint, det. Javel... Jeg får ofte "An error has occured" under søking, og karakter har ikke blitt oppdatert på et par uker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Javel... Jeg får ofte "An error has occured" under søking, og karakter har ikke blitt oppdatert på et par uker. M2. Du kan ikke forvente at noe Blizzard lager skal være perfekt:p Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Armory funker dårlig for meg om dagen også. Har samme feil som andre har nevnt. Nå er det stopp med raiding for min mage. Tok en ukes pause og startet litt på en shaman. Etter å ha raidet litt igjen med magen savnet jeg shamanen i hvert raid. Er jo liten vits å fortsette med raiding da, på en karakter man ikke har det gøy med lenger. Slutte med raiding gir meg også en mye støre frihet, nå kan jeg spille når jeg har lyst og ikke dedikere meg til raids 5 ganger i uka. Endret 10. desember 2007 av Ashvan Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bra tac for en warlock mot warrior?MS warr med Death Wish, immune to fear plager meg. trenger seriøst tips EDIT: lvl 49 begge to, jeg er full Affli haha:p Jeg er da denne warrioren han spiller mot. 2 years exsperience vs 1 month ftw ? aka han har spilt wow i 2 år altså. Jeg er fremdeles newbie =) LoL? vi har enda ikke prøvd, ville bare ha en ny tac. og btw selv om du har gama i 1månede, og jeg 2år. med litt av og på er det enda klasser som er OP mot andre, uansett hvor lenge man har spilt. og når i tillegg du er blue hore 2k, og jeg med et par blues gjør ikke det saken enda bedre men tar deg etterpå Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 For min del hjalp det å tømme cache og annen informasjon fra browseren - da ville Armory leke med meg igjen. Lenke til kommentar
storken Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 succubus - seduce - få avstand - nuke - seduce - avstand - nuke Lenke til kommentar
skraml Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 MTa Gruul for noen dager siden. Er druid med 36 dodge, 26.5k armor, 20k HP (max buffa) Det gikk dårlig Mest pga at mange av DPS'ene har veldig dårlig gear, (jeg var på topp 5-8 i dmg hver gang) så etter hvert som Gruul ble større tok jeg imot crushing blows på langt over 10k. Vi klarte ikke å gi skade fort nok. Han ble rett og slett for stor. Fikk han ned til 3x% På grunn av dårlig gear/lite stamina, var det også mange av DPS'ene som døde av shatter. Har jeg for dårlig gear til å MTe Gruul, eller bør det være nok at DPS'ene bytter ut sine grønne/blå med blå/epics? Jeg orker ikke å "streve" med å skaffe sykt mye bedre gear enn jeg har atm når jeg selv føler at wipes hovedsaklig skyldes DPS-mangel. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 kanskje greit å vært uncrushable? Men gruul er en dps fight ja, så dps kan ikke slantre rundt i mer grønt en blått osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå