Gå til innhold

Småprat om/rundt WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For øvrig.. armory busted igjen? (har vel egentlig vært det en stund...)

Armory funker fint, det.

Er snakk om noen raske 5-mans/heroics, bør funke fett. Har jo to paladintanks (Hearth har best gear :<) og en rekke dps-70s, så det skal ikke være problemet.

Kan være DPS, så kan Heart få tanke. =>

Endret av Frohman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Javel... Jeg får ofte "An error has occured" under søking, og karakter har ikke blitt oppdatert på et par uker.

M2. Du kan ikke forvente at noe Blizzard lager skal være perfekt:p

Lenke til kommentar

Armory funker dårlig for meg om dagen også. Har samme feil som andre har nevnt.

Nå er det stopp med raiding for min mage. Tok en ukes pause og startet litt på en shaman. Etter å ha raidet litt igjen med magen savnet jeg shamanen i hvert raid. Er jo liten vits å fortsette med raiding da, på en karakter man ikke har det gøy med lenger.

Slutte med raiding gir meg også en mye støre frihet, nå kan jeg spille når jeg har lyst og ikke dedikere meg til raids 5 ganger i uka.

Endret av Ashvan
Lenke til kommentar
Bra tac for en warlock mot warrior?

MS warr med Death Wish, immune to fear plager meg.

trenger seriøst tips :)

EDIT: lvl 49 begge to, jeg er full Affli

haha:p

Jeg er da denne warrioren han spiller mot. 2 years exsperience vs 1 month ftw ?:p

aka han har spilt wow i 2 år altså. Jeg er fremdeles newbie =)

LoL?

vi har enda ikke prøvd, ville bare ha en ny tac.

og btw selv om du har gama i 1månede, og jeg 2år. med litt av og på er det enda klasser som er OP mot andre, uansett hvor lenge man har spilt.

og når i tillegg du er blue hore 2k, og jeg med et par blues gjør ikke det saken enda bedre :)

men tar deg etterpå

Lenke til kommentar

MTa Gruul for noen dager siden. Er druid med 36 dodge, 26.5k armor, 20k HP (max buffa)

Det gikk dårlig :p

Mest pga at mange av DPS'ene har veldig dårlig gear, (jeg var på topp 5-8 i dmg hver gang) så etter hvert som Gruul ble større tok jeg imot crushing blows på langt over 10k. Vi klarte ikke å gi skade fort nok. Han ble rett og slett for stor. Fikk han ned til 3x% På grunn av dårlig gear/lite stamina, var det også mange av DPS'ene som døde av shatter.

Har jeg for dårlig gear til å MTe Gruul, eller bør det være nok at DPS'ene bytter ut sine grønne/blå med blå/epics?

Jeg orker ikke å "streve" med å skaffe sykt mye bedre gear enn jeg har atm når jeg selv føler at wipes hovedsaklig skyldes DPS-mangel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...