Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har jo tusenvis av trøndere her, en til kan da ikke skade. Gærne, hele gjengen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Vi har en trønder som raidleader *tørke en tåre* Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Det må være tøft. Aggresive kommandoer på ts/vt, bred dialekt og lyder trukket ut av halsen. Skål! It's a wipe! HÆLVET, VI WIPE ITJSCH Endret 9. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) blir mye trønderskengelsk sikkert da? Det må være tøft. Aggresive kommandoer på ts/vt, bred dialekt og lyder trukket ut av halsen. Skål! It's a wipe! HÆLVET, VI WIPA ITJSCH ka farsken Wiper ikke med trøndere som raidleaders vet du vell. "nå blire loot rai rai" Endret 9. desember 2007 av samebob Lenke til kommentar
Sink Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) blir mye trønderskengelsk sikkert da? norsk guild, men han prøver seg på engelsk noen ganger Endret 9. desember 2007 av Sink Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bra tac for en warlock mot warrior?MS warr med Death Wish, immune to fear plager meg. trenger seriøst tips EDIT: lvl 49 begge to, jeg er full Affli haha:p Jeg er da denne warrioren han spiller mot. 2 years exsperience vs 1 month ftw ? aka han har spilt wow i 2 år altså. Jeg er fremdeles newbie =) Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 "nå blire loot rai rai" Hadde min raidleader sunget DDE så jeg hadde hørt det hadde jeg vært rask på /gquit. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 "Rock paper scissors" -spill. Til en viss grad. Om papir går på steroider og har mye erfaring, vinner fortsatt saks. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bra tac for en warlock mot warrior?MS warr med Death Wish, immune to fear plager meg. trenger seriøst tips EDIT: lvl 49 begge to, jeg er full Affli Vent med pvp trinket til han intercepter, i det du får stunnen bruk den, kast death coil og bein den andre veien mens du venter på at dots dreper han, du kan også kasta UA mens DC får han til å løp unna. Du kan også bruke seduce. Start med seduce, kast en shadow bolt, og snearing pain, ny seduce+shadow bolt, kast (immolate) corr og CoA+death coil, løp den andre veien. Bruk trinket ut av intercept og start med drain life. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 It's a wipe!HÆLVET, VI WIPE ITJSCH Vi gjør da faen itj det! Jævla østlændinga! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Personlig er jeg mer fan av fjortisskåte 40 år gamle polakker. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 It's a wipe!HÆLVET, VI WIPE ITJSCH Vi gjør da faen itj det! Jævla østlændinga! Amen! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hurm.. Hvor mange forumfolk er det som spiller i Drøm, egentlig? Virker som om alle kjenner hverandre. :o Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hurm.. Hvor mange forumfolk er det som spiller i Drøm, egentlig? Virker som om alle kjenner hverandre. :o Er vel rundt en 30 aktive? Er 150 medlemmer, og ja, vi kjenner hverandre godt. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Er da nok guildchatspam om ikke annet. Perja has kicked Bumphy out of the guild leser jeg nå ofte, så. Vi er nå.. 7? 70s bare fra hw.no, samt et par andre. Får vi noen villige til å heale kommer jeg til å wipe Okstad i Karazhan. olol. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Er da nok guildchatspam om ikke annet. Perja has kicked Bumphy out of the guild leser jeg nå ofte, så. Vi er nå.. 7? 70s bare fra hw.no, samt et par andre. Får vi noen villige til å heale kommer jeg til å wipe Okstad i Karazhan. olol. Blir nok sånn at jeg reroller healing i level 6x. Da får Perja det som han vil og jeg blir healing hora hans i arena og jeg blir healer i PvE. Men no time to chat. Må skrive ferdig tentamen. Endret 10. desember 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Pass på så du ikke gjør samme feil som meg da Fagerhaug. Satt litt for aktivt på nettet under prøva og glei litt uskyldig inn på en side jeg ikke burde ha besøkt under prøva og ligger nå ann til stryk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kunne sikkert gått holy til litt Karazhanwiping på Destination også, men nå har det seg slik at jeg må geares. Æsj. WTB 70 horde healers. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 (endret) Pass på så du ikke gjør samme feil som meg da Fagerhaug. Satt litt for aktivt på nettet under prøva og glei litt uskyldig inn på en side jeg ikke burde ha besøkt under prøva og ligger nå ann til stryk. Er ikke på skolen, så de vet ikke hva jeg driver på med. BY THE WAY LYCAN! Hvis vi noen gang skal raide og jeg skal være med så krever jeg og få være leder / co-leder. Endret 10. desember 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Bjornar er resto nå, arena specc dog. Med syke 680 +heal og greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå