................... Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tror jeg tenker altfor mye på hva jeg skal starte. Nå frister plutselig rogue mest, men av erfaringen vet jeg at jeg har pleid å gå lei så vet ikke om det vil være forskjellig nå eller ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fikk mail nettop om at eg er bannet fra wow i 24 timer Grunn: Type of violation: Referring to extreme sexual acts in a public channel har ingen peiling på hav det skule vert :S men men, er bare 24 timer da Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fikk mail nettop om at eg er bannet fra wow i 24 timer Grunn: Type of violation: Referring to extreme sexual acts in a public channel har ingen peiling på hav det skule vert :S men men, er bare 24 timer da Hva betegnes som en "Extreme sexual act"? BDSM eller? j Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Zali! Kom tilbake til oss! /wrist Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Blizzard er såvidt jeg vet ikke så konkrete med ban reasons. Tror du har smørt litt tykt på... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Zali! Kom tilbake til oss! /wristJeg -kunne- jo fått tilbake accounten min med CD key men jeg trives jo som rogue ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Migrate, migrate, migrate, migrate, migrate, migrate. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Fik meg vertfall en god latter når eg leste mailen Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Migrate, migrate, migrate, migrate, migrate, migrate.29 februar is the day I will return (Hvis jeg fortsatt spiller that is) Savner dere though Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ikke før? Cooldown? :o Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ikke før? Cooldown? :oCooldown ja, hvilken guild er fyren som overtok accounten min nå egentlig? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Drøm fortsatt, vet ikke om han har tatt /gquit. Tror hvertfall ikke det. Syk type. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Drøm fortsatt, vet ikke om han har tatt /gquit. Tror hvertfall ikke det. Syk type. Han er trønder så vidt jeg vet så ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jepp. Gærne, hele gjengen. Jaja, får kanskje opp ratingen vår, nå. ^_^ Var det ikke en shaman på accounten? Hallo, spec resto og slay i 3v3 med oss. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Frekke satan! Kan fyren faktisk spille warlock? Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Migrate, migrate, migrate, migrate, migrate, migrate. Ja, vurderer det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Frekke satan! Kan fyren faktisk spille warlock? Tror han hvertfall har spilt det før. Blir spennende å se, har ikke fått begynt ennå. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Drøm fortsatt, vet ikke om han har tatt /gquit. Tror hvertfall ikke det. Syk type. Han er trønder så vidt jeg vet så ^^ Jepp. Gærne, hele gjengen. Lukter jeg dissing av trøndere her :o må nesten lage meg en på serveren deres og slaye som faen! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Bra tac for en warlock mot warrior? MS warr med Death Wish, immune to fear plager meg. trenger seriøst tips EDIT: lvl 49 begge to, jeg er full Affli Endret 9. desember 2007 av *@lex* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå