John Keats Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tenkte jeg skulle fyre opp wow, nå som xp patchen endelig kom. Tessay, beware! Men, hvorfor i helvete er blizzard downloaderen så treg?! 1mb i timen >< Prøv å åpne portene den bruker. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tenk å ganke en stakkars druid level 24 :O Tessay! Slik som du maser, hadde jeg gjerne lånt vekk ett sverd eller to, bare downloaderen hadde blit ferdig Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Tenk å ganke en stakkars druid level 24 :O Tessay! Slik som du maser, hadde jeg gjerne lånt vekk ett sverd eller to, bare downloaderen hadde blit ferdig Spiller du alliance? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Den koselige Bodlen vår er nok Horde. :> Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg skal eie dere alle, eide nesten psilo og en annen, 2 off healers Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Ja, får tenke litt. Starter ikke før torsdag da det er mye tentamener fram til da. Blir deilig. Når kjøres den ukentlige "greia" (glemte navnet) hvor alle serverne er nede? Husker det var fredag før, er det det fortsatt? Lenke til kommentar
storken Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg skal eie dere alle, eide nesten psilo og en annen, 2 off healers Så det betyr at de eide deg? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hallo, ingen eier Psilocybe. Adjø. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Visste ikke at det var mulig å eie nesten Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Er forresten server maintenance natt til onsdag. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Har åpnet portene ja. Gikk litt raskere, tror vi snakker 2mb i timen nå Bodl er horde. Jeg har da mine utskeilser. Edit: Vanilla wow er ferdig. Da var det TBC. Endret 9. desember 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Om skill level på våpen kan bare heves av bruk på NPC's? Og ikke andre spillere? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg skal eie dere alle, eide nesten psilo og en annen, 2 off healers Så det betyr at de eide deg? Nei, at jeg tok han til 30% elns Om skill level på våpen kan bare heves av bruk på NPC's? Og ikke andre spillere? ja Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Han var sikkert afk. :> Du drepte deg vel på Thorns eller noe. Endret 9. desember 2007 av Lycantrophe Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Hahaha! Den auran til Palla's var det Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Nei, han var nub, han buffa seg ikke. Endret 9. desember 2007 av fjeddiu Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, han var nub, han buffa seg ikke. You fail. Tror ikke det finnes en på forumet her som har mer peiling på WoW enn Psilo. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Har'ke han 9 lvl 70s eller noe sånt? :O Lenke til kommentar
PSV Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei, han var nub, han buffa seg ikke. You fail. Tror ikke det finnes en på forumet her som har mer peiling på WoW enn Psilo. Å ha spilt alle classene til 70 betyr da ikke nødvendigvis at man har satt seg inn i de, og kan bruke de best mulig. Ikke negativt ment for øvrig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå