LowBalls Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vilke deler av Arena sett 1 bør eg kjøpe først?Er mage og har Shadows Embrace settet og resten er blå ting. Har ca 32k honor så har råd til 2 ting av det nå Er vel bare å sammenligne med geare ditt og se hva som gir best upgrade? jeg kjøpte nettopp S2 head Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 ja ok Men denne helgen er det AB Weekend, er det bedere og gå der da for honor eller får man mest i AV uansett? Og er det dobbelt så mye man får? Lenke til kommentar
kafan Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kjør ab når det er ab-weekend. Og ja, gå for de/det item som gir størst upgrade, alternativt vil være vanskeligst å bytte ut på annen måte. Kanskje raider du og vil få noen items innen kort tid via det. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Får bedre honor av AV, selv om det er AB weekend. Det er i alle fall min erfaring. AB duger kun til marks.. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ab er bra med premade av er bra pug. Lenke til kommentar
Gloms Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det sånn at de har fjerna honor for tårn i av? fikk ikke noen "+62 honor" nå og fikk 180 bonus honor når jeg vant.. Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Er det sånn at de har fjerna honor for tårn i av? fikk ikke noen "+62 honor" nå og fikk 180 bonus honor når jeg vant.. " We are looking into this as we speak." - Blå post på wow-europe forumet. Så da blir det nok fikset i løpet av 2-3 måneder Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hei! Har prøvd å søke litt her, men finner ikke svar så spør jeg: Jeg ser ikke inventoryen min. Det vil si jeg ser jo iconene, men ikke tooltipen når jeg holder over... Vet det er en addon som gjør at dette bugger seg, men husker ikke hvem. Noen som tar dette i hodet? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Sjekk denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=874469 Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Er bradfoot hills alliance territory? Eg tenkte at eg skulle ta eit par quests der oppe. Nokon som har ein god questeplass for min lvl? Har gjort mesteparten i wetlands. Endret 7. desember 2007 av Arne Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, southshore er byen til alliance i Hillsbrad Foothills, men det er horde område og. Er ikke like trygt som i wetlands visst du spiller på PVP server. Gjerne greit å si hva lvl du er og, visst du skal ha tips til hvor du kan queste. men regner med du er 20ish, Lenke til kommentar
Arne Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ja, eg treng hjelp til lvling, og no er jo quests det mest effektive. Eg har gjort mykje av det i westland, og er lvl 26. Trur eg går til Hillsbrad Foothilss. Speler på darksorrow (PvP) Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://www.wowhead.com/?spell=43707 Fikk akkurat denne recipen :] Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Ding 60 med warlock, skal gjøre epic mount chain nå >_< Kom meg forsåvidt til 60 med 5 dager /played. Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Warlock er den letteste og raskeste klassen jeg noensinne har levlet Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Warlock er den letteste og raskeste klassen jeg noensinne har levlet Nja vil si druid var lettere. Greit nok lock har lite downtime, men druid har så å si ingen downtime Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Har du downtime som levle-warlock gjør du noe feil. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvertfall ikke som Feral druid. Bare ut av cat/bear av og til for å hive en stor heal og tilbake i form igjen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hunter går også greit fort å levle Bare å sende på pettet videre etter ett kill Lenke til kommentar
phanti Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 http://www.wowhead.com/?spell=43707Fikk akkurat denne recipen :] Den er tamt najs da Har vel fortsatt 5 i cooking though.. Ikke like ille som å levle fishing. Fan for et psykotisk profession. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå