dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, det er IKKE godt. Er rent flesk med brunostsaus. Smaker dritt. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 jeg syns det er greit nokk, men ungår sausen å har på sirup på klubben jeg ;p Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er jævli godt syns jeg, men hver sin smak:) Men får ikke spilt så mye for tia, så det jeg spiller, spiller jeg en heroics eller 3 på kvelden, men dailys ink. Og har snart nok til leggingsa. Hvordan er de i forhold til andre? Er Hunter btw Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Får ikke spilt jeg, accounten er frozed og jeg er blakk som et helvete. =/ Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kor skal eg lvle hen som mage i lvl 26? Helst med ok greie quest, slik at eg får fort opp i lvl. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, det er IKKE godt. Er rent flesk med brunostsaus. Smaker dritt. Det er jo kjempe godt da. Må bare sørge for å ha et fjell med sirup. Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kor skal eg lvle hen som mage i lvl 26? Helst med ok greie quest, slik at eg får fort opp i lvl. Ta en kikk her Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Takk skal du ha, det var fint at du lenka til den. Kan nokon seie korleis eg kjem meg til tirisfal glade? Helst frå menethil? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Takk skal du ha, det var fint at du lenka til den. Kan nokon seie korleis eg kjem meg til tirisfal glade? Helst frå menethil? vis du er alliance ikke gå til trisfal. hold deg til for eks duskwood Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kor skal eg lvle hen som mage i lvl 26? Helst med ok greie quest, slik at eg får fort opp i lvl. Du burde dra til Duskwood. Mange fine quester der Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ding lvl 40. Nå blir det mount på locken Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass. Athene; Forever just around the corner. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Med "litt" mindre risk for å bli rapportert: Buckfutter / Muckfuppet Eller ikke. De er ikke blitt rapportert enda, si det sånn YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.Athene; Forever just around the corner. Synes det egentlig er veldig rart at Athene slo an som han har gjort, klarer faktisk ikke å finne det morsomt i det hele tatt =) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Med "litt" mindre risk for å bli rapportert: Buckfutter / Muckfuppet Eller ikke. De er ikke blitt rapportert enda, si det sånn YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.Athene; Forever just around the corner. Synes det egentlig er veldig rart at Athene slo an som han har gjort, klarer faktisk ikke å finne det morsomt i det hele tatt =) I second that statement. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Med "litt" mindre risk for å bli rapportert: Buckfutter / Muckfuppet Eller ikke. De er ikke blitt rapportert enda, si det sånn YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.Athene; Forever just around the corner. Synes det egentlig er veldig rart at Athene slo an som han har gjort, klarer faktisk ikke å finne det morsomt i det hele tatt =) Vist du synest det er rart, da vil jeg veldig gjerne høre hva du synest om Leeroy og hans fame. At han ble så stor som han ble er jo bare helt utrolig. Dårligste gjennomførte spøken som har med WoW å gjøre ever, men alikevel, 2 år senere og folk springer fortsatt rundt og roper navnet hans i /y og ymse andre varianter av chat. Jeg legger meg vertfall flat for Chiren, jeg hadde aldri i livet klart å bli like populær som han har, og ihvertfall ikke på så kort tid. Som han har sagt, Athene movies equals IP Project marketing (advertising), og World of Warcraft er jo ikke den dummeste tingen å bruke for å prøve å vise verden noe. Men selvfølgelig, når det kommer til ting som Athene filmene så er smaken som baken, jeg for min del synest det er grei underholding etter 7.5 timer med konstant avspilling av en oppripet jazz cd på jobb. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Med "litt" mindre risk for å bli rapportert: Buckfutter / Muckfuppet Eller ikke. De er ikke blitt rapportert enda, si det sånn YouTube becomes MoneyTube er den nyeste og kansje siste filmen til Athene. Trist synest jeg, fyren er jo knall, samt at jeg synest hele ''Athene, best paladin in the world'' greia er helt genialt med tanke på at de var pga. det jeg ramlet over IP Project de arbeider med, som egentlig var hele grunnen bak disse filmene mener jeg han har sagt en plass.Athene; Forever just around the corner. Synes det egentlig er veldig rart at Athene slo an som han har gjort, klarer faktisk ikke å finne det morsomt i det hele tatt =) Vist du synest det er rart, da vil jeg veldig gjerne høre hva du synest om Leeroy og hans fame. At han ble så stor som han ble er jo bare helt utrolig. Dårligste gjennomførte spøken som har med WoW å gjøre ever, men alikevel, 2 år senere og folk springer fortsatt rundt og roper navnet hans i /y og ymse andre varianter av chat. Jeg legger meg vertfall flat for Chiren, jeg hadde aldri i livet klart å bli like populær som han har, og ihvertfall ikke på så kort tid. Som han har sagt, Athene movies equals IP Project marketing (advertising), og World of Warcraft er jo ikke den dummeste tingen å bruke for å prøve å vise verden noe. Men selvfølgelig, når det kommer til ting som Athene filmene så er smaken som baken, jeg for min del synest det er grei underholding etter 7.5 timer med konstant avspilling av en oppripet jazz cd på jobb. Ville nok foretrukket Athene over den CD-en selv Men uansett - Leeroy var en artig liten video, lo av den der og da. Riktignok heller ikke helt det samme - Leeroy skapte et uttrykk for en situasjon svært mange kjenner til/har hørt om/vært i osv. Må og nevnes at ikke alle skjønte med en gang at dette var iscenesatt - klarte å være såpass overbevisende. Hva skapte Athene? "I'm pr0, you 4r3 n00b?" Intet nytt fra hans front - ok, skal gi han at han kanskje hadde et par morsomme referanser i den siste filmen - men ikke mer. Leeroy la da vitterlig heller ikke ut x antall filmer på 10 minutter med nøyaktig det samme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Det jeg ikke forstår er hvordan man finner Leeroy Jenkins filmene artig. Første gangen jeg så den, så spilte jeg ikke WoW så da var det litt lame. Men når jeg visste at alt var bare fake så overdreiv de jo så masse Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Den kom ut i en periode spillet var relativt ferskt, og ikke så veldig mange hadde vært i UBRS. Følgelig trodde mange at det var ekte, og lo i skadefryd av den voldsomme idioten som plutselig kommer tilbake og ødelegger for deres møysomme forberedelser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Hva skal du i Tirisfal glade som lvl 26 alliance uansett? Det er start-området for Undead-faksjonen. Du vil ikke finne noen quests for alliance der. Alle Horde-folkene som er 26 har for lengst dratt videre til The Barrens eller Tarren Mill. Endret 7. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Vilke deler av Arena sett 1 bør eg kjøpe først? Er mage og har Shadows Embrace settet og resten er blå ting. Har ca 32k honor så har råd til 2 ting av det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå