Lycantrophe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Så utrolig spennende det er å levle fishing. \o/ Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har aldri kommet meg over level 75, og det var vel mens jeg ventet på summon til Molten Core/BWL. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Har ~150 skill nå, skal fortsette når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Uff fishing ja..man må nesten være i riktig stemning når man skal levele den..sette på noe musikk du trives med, tulleprate i general (evt guildchat) og sånt. Tar mye tid. Men står du konstant og bare fisker i et par timer får du ganske mye level, da. Også sette små delmål, som f.eks. "nå SKAL jeg opp til 170"..og når du kommer dit "Jaja, kan like godt gå til 200 også". Think happy thoughts. Hvis du bare tenker "ÅFYFAENDETTEERDRITTKJEDELIGHELVETEFAENASSÅ" blir det jo sånn. Heldigvis slipper man å bytte område for å levele fishing, er bare å stå i samme dammen så lenge man gidder. Endret 6. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Startet å "powerlevle" cooking og fishing for noen dager siden. Kom ikke lengre enn til 150 på begge før jeg nesten døde av kjedsomhet. :< Wtb Large Prismatic Shards som ikke koster 50g per stykk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Uff fishing ja..man må nesten være i riktig stemning når man skal levele den..sette på noe musikk du trives med, tulleprate i general (evt guildchat) og sånt. Tar mye tid. Men står du konstant og bare fisker i et par timer får du ganske mye level, da. Også sette små delmål, som f.eks. "nå SKAL jeg opp til 170"..og når du kommer dit "Jaja, kan like godt gå til 200 også". Think happy thoughts. Hvis du bare tenker "ÅFYFAENDETTEERDRITTKJEDELIGHELVETEFAENASSÅ" blir det jo sånn.Heldigvis slipper man å bytte område for å levele fishing, er bare å stå i samme dammen så lenge man gidder. Deathspell Omega + Drøm = høy fishing skill. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Sykt dyrt med shards og primals for tiden, ihvertfall på Darksorrow. Har akkurat fått meg ny healing mace, skal jeg handle alle ingrediensene til +81 healing, vil det koste meg 590 G. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Mhm. Skal bytte min spellsurge enchant med 81+ healing, pluss healing enchant på s3 hanskene. Det er mange LPShards. Dårlig tid å være fattig på. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ab daily ftl, alliance i misery suger i all bg utenom AV der kan det hende vi vinner en gang iblant. Lenke til kommentar
storken Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 trenger rogue navn! skal migge Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 trenger rogue navn! skal migge Stealthalot, "he, he". Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 trenger rogue navn! skal migge Fârion Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg angrer på at jeg levlet fishingen. Visste at det ville ta tid, men ikke at det ville ta SÅ lang tid. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg angrer på at jeg levlet fishingen. Visste at det ville ta tid, men ikke at det ville ta SÅ lang tid. Sikkert mye gull og tjene da ? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lite smamenligknet med grinding. Fikk endel mat som jeg har send til alt. Noe +sta og +heal mat, men mest vanlig mat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Er det bare meg eller er Greater Rune of Warding Sinnsykt fin for druid/warrior når man skal tanke??? 90 sec cooldown ^^ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 trenger rogue navn! skal migge Emoattack Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 trenger rogue navn! skal migge Storken! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Nei, Stealthalot ftw. Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ab daily ftl, alliance i misery suger i all bg utenom AV der kan det hende vi vinner en gang iblant. Synes faktisk vi begynner å ta oss opp. Før var det gjerne 30% vinn av de jeg var med på. Nå nærmer deg seg 50% (utenom WSG). I EoTS ligger i allefall min vinn på 70-80% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå